ROYAAL met hoofdletters!! Ben je waardig als je dat ook kunt waarmaken!!!en dat doet dit bedrijf!!

Een klus aannemen is één!! Een klus afmaken is twéé!! Dit bedrijf is werkelijk top!! Een strakke prijs, een snelle opvolging, en een fris team. Team Ruud, is zeer ervaren, met name met de speciale dakconstructie met een dak 30° en een kilgoot. Bij enkele tegenslagen, ontwaart zich een zeer oplossingsricht team cq bedrijf. Als opdrachtgever, zou ik opnieuw kiezen voor Royaal.

Zeer vakkundig en snel geholpen.

Binnen twee weken na het offertebezoek al een compleet vernieuwde bedekking van het schuurdak. Dit bedrijf doet wat het belooft en doet dat ook nog eens zeer vakkundig en voor een redelijke prijs. Wij zijn 100% tevreden.

Well done

I contacted with Mr. Ruud almost 2 years ago regarding to inspection about to replacement for my building Roof. He came over and did his research and made his estimation. He knows exactly what he is doing and he is friendly and reasonably on his offer. Overall the roof So far still doing very good and durable. I am recommending Royaal company.

• Would you recommend us? Yes

Vlot.

Afspraak was, afspraak.

Zeer goede ervaring

Korte lijnen afspraken worden nagekomen, goed overleg en duidelijk wat betreft toelichting etc.

zeer vlotte service, vrolijke vriendelijke werklui, vakbekwaam

Wij hadden een lekkend dak en royaal heeft heel snel en adequaat gereageerd. Degene, die kwam kijken en de offerte moest afgeven constateerde dat het toch wel een lastig karweitje was. Offerte navenant. De mannen die het dak kwamen maken constateerden dat het misschien wel meeviel en vroegen of ze het (even goed) anders dan in de offerte stond mochten maken voor hetzelfde geld. Wij hebben daarmee ingestemd. Aldoende bleek e.e.a. toch wel erg snel gepiept te zijn en blijf ik met het gevoel zitten dat er wel wat van de oorspronkelijke offerte af had gemogen.

Prima bedrijf, altijd snelle reactie.

Vakmensen die met je meedenken.

De offerte was duidelijk en het werk werd keurig uitgevoerd

ik wacht nog op de offerte voor het evt. herstel van de dakkapellen

Super service en kwaliteit

Gespecificeerde duidelijke offerte Eerlijk advies,er wordt met je meegedacht. Snelle planning van de werkzaamheden. We zijn heel blij met het resultaat,mooie dakpannen .prima afgeleverd Er wordt hard gewerkt maar de mannen zijn leuk en gezellig. Kortom zeker een aanrader .

Vakkundig

Vriendelijk, netjes en vakkundig personeel

Goed werk geleverd

Duidelijke communicatie, ook tijdens werkzaamheden. Goed werk, netjes opgeruimd. Kortom tevreden.

Super werk geleverd.

Erg goede uitleg en omschrijving van de werkzaamheden vooraf. Tijdens de werkzaamheden alles erg goed geregeld. Zeer bekwaam en erg prettig personeel. Eindresultaat: Prachtig nieuw dak. Alles netjes opgeruimd. Alles prima geregeld en supersnel klaar. Zeker een aanrader dit bedrijf.

Snel, vakkundig en transparant.

RoyaalVastgoedOnderhoud maakt zijn naam meer dan waar. Een strakke offerte gaat niet ten koste van de kwaliteit. In tegendeel. Hun enthousiaste team levert echt vakwerk. Nieuwe problemen worden goed besproken en zo eenvoudig mogelijk opgelost. Er wordt in een goede sfeer hard gewerkt en het resultaat ben ik echt heel blij mee. Van mijn kan hartelijk dank voor jullie inzet om mijn oude huis weer van een fantastisch nieuw dak te voorzien. Beter had ik mij niet kunnen wensen.

Niet aan te bevelen

Pluspunten: konden snel komen, waren precies op tijd Minpunten: attitude niet erg professioneel, heb vermoedelijk teveel betaald (375 euro voor minder dan 1 uur werk en wat materiaal). Onvrede gemeld via contactformulier, geen reactie. Slecht gevoel aan geheel overgehouden.

Beste Bernard, Spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. De situatie is intern besproken, alleen door de drukte heeft u over deze kwestie nog geen terugkoppeling gehad. Volgens collega’s hebben ze naar hun idee correct gehandeld, duidelijk de werkzaamheden besproken, de tijd dat ze er mee bezig zouden zijn en de kosten om het uit te voeren. U bent hier nadien mee akkoord gegaan. Wij voeren geen werkzaamheden uit voordat de klant weet waar hij aan toe is. Vervelend dat u hier een slecht gevoel van heeft over gehouden. Ik hoop dat u verder wel van u dakprobleem af bent. Dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Royaal

Zeer snelle respons op alles, professionele uitvoering en afhandeling!

Zeer snelle noodreparatie uitgevoerd, zelfde dag nog de heel gedetailleerde offerte ontvangen. Direct noodzeil over het dak gespannen van ons huis uit 1905, we zaten weer droog. Uitvoering bestond uit deels dakbeschot vervangen, dampremmende folie aangebracht, nieuw panlatten, nieuw nokconstructie, nieuwe pannen, lood, enz. Stenen rookgaskanal vernieuwd, CV ketel dakdoorvoer vervangen, goten gereinigd, enz, enz. Alles keurig opgeruimd achtergelaten. Achteraf GEEN meerwerk!!! Wel minderwerk. Het was toch een klus van 2 weken. Na maanden toch nog een klein technisch detail, om 16:00 uur gemeld, om 16:45 uur een prima oplossing. Kortom, een zeer professioneel bedrijf, prettige communicatie, scherp geprijsd. U hoeft echt niet verder te zoeken, gewoon direct naar RoyaalVastgoedonderhoud gaan.

Goede service & leveren net werk

Fijn bedrijf, afspraak is afspraak, goede communicatie en gaan netjes en professioneel te werk! Lekkende lichtstraat is weer kurkdroog!

Goede communicatie, snel, goed afgeleverd werk.

Goed werk geleverd. Duidelijke afspraken die nagekomen worden. Snelle en volledige communicatie.

Goede ervaring, waren direct en hulpzaam

Werd duidelijk gecommuniceerd, als er dingen toch anders moesten werd het gelijk gemeld, heel erg tevreden met het eindresultaat,

Topbedrijf met vriendelijk en kundig personeel

Moesten ff wachten omdat het erg druk was op het moment van de lekkage bij ons. Maar toen de mannen er waren hebben ze voor het zicht mooi werk geleverd. Alles is ook nog steeds droog op de zolderkamer maar echte stortbuien moetn nog komen en dat is voor ons nog wel spannend!! Kortom een fijn bedrijf met betrokken mensen die trots zijn op hun vak! Groetjes Coen en Patricia Posthuma.

Deskundig,snel en volgens afspraak.

Prima geholpen en meegedacht bij herstel van het dak. Er werd naar alle tevredenheid netjes en hard gewerkt.

Heel fijn en snel geholpen en klassen arbeid geleverd bedankt mannen.

Professioneel, behulpzaam en meedenkend

Zeer goede ervaring. Ze doen wat ze moeten doen maar denken ook echt met je mee. Mocht er daarna nog iets zijn, zijn ze super behulpzaam. Echt een aanrader.

In één woord: TOP!

Vanwege lekkage en dakpannen van ruim 100 jaar oud het dak laten renoveren door Royaal Vastgoed Onderhoud. Vanaf het eerste - zeer prettige - contactmoment tot en met de oplevering is alles uitstekend verlopen. Complimenten voor dit bedrijf en zijn medewerkers!

Super! Prachtige nieuwe dakpannen.

De mannen denken goed mee, geven juiste info, werken hard en ruimen de werkplek keurig op. Kortom een goede, welverdiende review!

Goede service en eerlijkheid

Fijne service, eerlijk advies, gewoon lekker eenvoudig en no-nonsense. Kortom, erg tevreden.

Overwegwachter 4

3034KG Rotterdam

Over Royaal Dak Onderhoud

Royaal Dak Onderhoud neemt uw zorgen uit handen als het gaat om het onderhoud van daken. Wij onderhouden, verbouwen en vernieuwen zowel woningen als bedrijfspanden. Royaal Dak Onderhoud is al meer dan veertig jaar actief in het onderhouden van daken in Nederland.