Gewoon heel erg goed

Vanaf het eerste moment is er een fijne en duidelijke communicatie geweest. Er is ons heel helder verteld wat wel en niet mogelijk was en waarom en die eerlijkheid is heel erg fijn. Het 'echte' werk is vervolgens ook heel erg snel en goed gedaan.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over dit bedrijf, vriendelijk personeel. Ik had lekkage, dus er was spoed bij. Contact was goed, reageren op app. Snel een offerte in de mail en binnen een week tijd gemaakt om mijn dak te maken waardoor meer schade voorkomen werd. Top!

Dit bedrijf doet wat het belooft!

Afspraken worden nagekomen op afgesproken tijd en telefonisch ook goed bereikbaar voor vragen. Werkzaamheden betreft vervangen lichtkoepel en dakreparatie.

Duidelijk offerte en eerlijk advies

Bij aanvragen van offerte kon Ruud snel komen en de offerte was snel in huis en volgens afspraak, netjes gespecificeerd wat alles zou gaan kosten, zodat ik zelf kon bepalen wat ik wilde laten doen en was direct inzichtelijk wat het zou gaan kosten. Ik heb de schoorsteen opnieuw laten voegen, het dak laten isoleren, nieuw lood, en nieuwe dakpannen. De uitvoering was vlekkeloos. Net en vakkundig personeel. En toen de buurman zijn kant van de gedeelde schoorsteen ook wilde laten voegen kon dat ook meteen mee. Een slecht dakraam kon ook direct vervangen worden.

Harde werkers, echt vakmannen

Heel fijn contact met Ruud, ons contact bij Dak Royaal. We hadden gelukkig snel een afspraak voor een eerste bezoek en daarna volgde de offerte ook snel. We hadden wat haast aangezien we ook een offerte hadden lopen voor zonnepanelen. Gelukkig kon Ruud onze klus tussendoor plannen, hij was zeer behulpzaam en dacht met ons mee. De dakdekkers waren harde werkers en werkten heel netjes. Ze veegden zelfs hun voeten voordat ze ons huis binnenkwamen. Goed gehumeurd en zeer vriendelijk. We hebben al heel wat werkmannen over de vloer gehad maar deze mannen waren een verademing. Ons dak ziet er weer keurig netjes uit, de kiem de 30 jaar verwachten we geen problemen. Heel tevreden met dit bedrijf!

Solide bedrijf, aardige hulpvaardige werknemers.

Zoals hierboven beschreven.

Waardevolle partner voor uw dak.

Samen met 19 buren hebben we onze dakpannen laten vervangen. Om te kunnen vergelijken hebben we een drietal dakdekkers uitgenodigd. Royaal dak gaf ons gelijk een goed gevoel en een de prijs was ook goed. Afspraak is afspraak.

Levert vakwerk!!

Prima werknemers welke niet in problemen denken maar in oplossingen!!! Zeer geschikt voor projecten (woonhuizen) welke op dit moment op ons erf plaatsvinden.

Een gezellige sfeer onder het personeel

Zeer professioneel bedrijf die met je mee denkt.

Zeer prettige samenwerking, goede vaklui en fijne communicatie. Leveren goed werk.

Goede communicatie en pragmatische werkwijze

Royaal heeft ons platte dak en dat van een aantal buren vervangen. Communicatie met Ruud verliep goed, hij denkt mee en heeft een pragmatische aanpak. Het werk is naar grote tevredenheid en tegen een nette prijs uitgevoerd. Ons dak ziet er weer netjes uit en ik ga ervan uit dat we weer jaren tegenaan kunnen!

No nonsense bedrijf, harde werkers en eerlijke prijs

Royaal heeft ons dak van buiten geïsoleerd, de pannen vervangen en de dakgoten gecoat. De mannen werken hard door en wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Er is veel moeite gedaan om de juiste dakpan te vinden die goed aansluit op mijn Buren. Na het verstrekken van de opdracht zijn de werkzaamheden snel uitgevoerd door vakkundig en vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden!!

deze mannen hebben goed werk afgeleverd

via internet kwam ik bij Royaal Dak Onderhoud uit, goeie offerte gekregen met duidelijke omschrijving en laten uitvoeren, helaas een klein minpuntje tijdens de werkzaam heden is mijn regenpijp beschadigd maar een puspuntje de volgende dag hebben ze het weer netjes gemaakt. ik raad deze bedrijf zeker aan

Professioneel, vakkundig en geduldig

Afgelopen week een complete restauratie van het dak laten uitvoeren. Dakisolatie, panlatten, dakpannen en daklood vervangen en de schoorsteen is gerestaureerd. Het dak is door de isolatie iets omhoog gegaan maar sluit toch nog goed aan op de dakpannen van de buren. Ik wilde eerst alleen nieuwe dakpannen, en toen toch maar de schoorsteen erbij. En tja als alle dakpannen er toch af zijn, kan je net zo goed isolatie nemen. Voordat we tot een overeenstemming kwamen heb ik de offerte eerst een paar keer laten aanpassen en wijzigen. Ik heb altijd eerlijk en professionele advies gekregen. Ze zijn erg geduldig met mij geweest en heb geen enkele keer irritatie bespeurt. Prijstechnisch waren ze ook goedkoper dan andere bedrijven waar ik een offerte bij heb opgevraagd. Gezellige medewerkers die bezig zijn geweest aan mijn dak. Ondanks het harde werken en de tijdsdruk maakten ze toch de tijd om je “vragen” zo goed en duidelijk mogelijk te beantwoorden. De klantvriendelijkheid van Royaal dakonderhoud was echt top. Hebben zelfs de tijd genomen om 4 kapotte dakpannen van mijn buurman te vervangen. Daarnaast nog een paar kleine dingen verholpen aan mijn dak die niet geoffreerd zijn geweest. Het eindresultaat van mijn dak mag er ook echt zijn. Zou iedereen dit bedrijf ook aanraden. Toppers zijn het !!!

Super goed

De mannen hebben op een prettige wijze in een aantal dagen het dak kwalitatief als nieuw gemaakt! Huisje kan er weer 30 jaar in weer en wind tegen aan , dank!!

Duidelijke afspraken en goed resultaat

Het heeft na het nieuwe dak en de nieuwe dakgoot nog niet keihard geregeld, maar ik ga ervan uit dat alles waterdicht is! Vanaf de offerte tot aan de werkzaamheden duidelijke communicatie. Fijn!

Great

Friendly, professional, fast, nob-nonsense service at a fair price. I would recommend Ruud and his team to anyone.

Fijne mannen en mooi dak

De heren hebben de klus in een dag geklaard. Dak ziet er weer perfect uit en de mannen waren zeer vriendelijk in de omgang :)

Fijne samenwerking

Royaal dakonderhoud is al jaren een vertrouwd partner van dakonderhoud Nederland. voor het realiseren van onze grotere pannendak projecten, gaat onze keus vaak uit naar Royaal dakonderhoud. Wilt u uw pannendak laten vernieuwen, dan bent u bij royaal aan het juiste adres. Pluspunten: - komen afspraken na. - scherpe prijzen. - goede communicatie.

Zeer tevreden.

Deskundige medewerkers die meedenken met de klant. Zeer vriendelijk en zorgzaam gewerkt. Er wordt goed contact gehouden over planning en voortgang van de werkzaamheden.

Deskundige service, netjes uitgevoerd en prachtig resultaat

Ik ben super tevreden met het resultaat van de uitgevoerde werkzaamheden.

Vakmensen met passie voor het werk.

Ons jaren 60 huis grondig onderhanden laten nemen door Royaal Dak onderhoud. In het offerte traject goede en snelle communicatie wat ook in de realisatie goed bleef gaan. Enthousiaste, positief ingestelde mannen met oog voor detail en passie voor het werk (het moet ook netjes zijn). Wij zijn erg blij met het mooie resultaat (nieuwe dakpannen, mooie zinken goten en dakbedekking) en zijn uiteraard ook erg benieuwd naar het verschil i comfort (isolatie zowel onder de dakpannen als op ons platte dak). Hiernaast geeft de 10 jaar garantie op de werkzaamheden en 30 jaar op de dakpannen ook wel een prettig gevoel.

Goed in communicatie en eindresultaat is zeer goed!

De communicatie met Ruud verliep zeer voorspoedig. We kregen snel antwoord , helder en duidelijk in wat er nodig was en de afspraken werden nagekomen. Gedurende de werkzaamheden werd er flink doorgewerkt en het eindresultaat ziet er zeer netjes uit. Tijdens de klus liepen we een aantal keer tegen wat probleempjes aan, maar deze zijn keurig opgelost door hen. Al met al zeer tevreden!

ROYAAL met hoofdletters!! Ben je waardig als je dat ook kunt waarmaken!!!en dat doet dit bedrijf!!

Een klus aannemen is één!! Een klus afmaken is twéé!! Dit bedrijf is werkelijk top!! Een strakke prijs, een snelle opvolging, en een fris team. Team Ruud, is zeer ervaren, met name met de speciale dakconstructie met een dak 30° en een kilgoot. Bij enkele tegenslagen, ontwaart zich een zeer oplossingsricht team cq bedrijf. Als opdrachtgever, zou ik opnieuw kiezen voor Royaal.

Over Royaal Dak Onderhoud

Royaal Dak Onderhoud neemt uw zorgen uit handen als het gaat om het onderhoud van daken. Wij onderhouden, verbouwen en vernieuwen zowel woningen als bedrijfspanden. Royaal Dak Onderhoud is al meer dan veertig jaar actief in het onderhouden van daken in Nederland.