Nooit met plezier gesport, maar nu ga ik lachend twee keer per week.

Heel fijne oefeningen waarbij alle spiergroepen aan de beurt komen. Voor mij is het heel fijn.

heerlijk bewegen in lekker warm water.

onder goede begeleiding lekker bewegen in groepsverband

Ik ben zeer tevreden met de fysio poldermolen in Valkenburg

Er word goed omgegaan met je medici gegevens . De hydrotherapie is voor mijn rug heel nodig ,en het koffie drinken samen en praten is heel prettig.

Ik ben tevreden met de kwaliteit van de lessen.

Ik verheug mij elke maandagmorgen op de lessen van Paul Leunissen. Sinds de operatie aan mijn heup ervaar ik dat de soepelheid van mijn hele lichaam stabiel blijft. Ook de rugklachten in het verleden zijn volkomen verdwenen. Ik hoop, gezien de wijzigingen van de Polfermolen dat wij nog lang gebruik mogen maken van de zwemgelegenheid. i

Geweldig ,mijn lijf en geest varen er wel bij

Groepslessen hydrotherapie zijn voor mij onmisbaar vanwege fibromyalgie. De oefeningen in het warme water houden mij soepel en mobiel.Elke week ga ik met plezier. De sociale factor geeft ook ontspanning.

Zeer goede ervaring.

Ik ga altijd met plezier naar het zwemmen. De lessen zijn intensief en zeer prettig om te doen. Zeer goede oefeningen waarbij alle spieren aan bod komen.

Positief

Laagdrempelig en passend voor de doelgroeo

Met veel plezier ga ik elke week naar de Aquatherapie. Op een duidelijke en rustige manier worden de oefeningen uitgelegd.

Ben zeer tevreden met de aquafysio en fysiotherapie

Ik heb zelf RA en heb daarvoor fysio Polfermolen gecontracteerd. Ik heb zeer goede ervaringen met hun. Een aanrader dus!

Flexibel, gevarieerd en motiverend

Sinds enkele jaren ben ik "chronisch" klant. Elke week krijg ik de behandeling/begeleiding, die op dat moment nodig is. Dat gebeurt op een flexibele, gevarieerde en motiverende manier. Dat heeft een positieve uitwerking op mijn fysieke en mentale conditie, kortom, op mijn gehele functioneren.

op een ontspannen sfeer werken aan je doelen

Ik heb het als erg prettig ervaren, Paul begeleid je op een zeer ongedwongen manier. gaf leuke en afwisselende lessen.

Na een paar behandelingen en door goed te oefenen thuis, kan ik mijn hand weer goed gebruiken.

Ik ben heel erg gelukkig, dat ik mijn hand weer goed kan gebruiken. Dankzij het goede werk van Linda, dank je wel.

uitstekend

In alle opzichten een uitstekende behandeling

Vakkundig en vertrouwd

Altijd tijd voor een luisterend oor en met goed advies en daardoor worden behandelingen op de juiste manier aangepakt!

zeer goede therapeuten, weten met wat ze bezig zijn

altijd op tijd, en zeer alert. werken in goede harmonie, en het fijne ze hebben meerdere locaties, dus relatief weinig afstand.

Hier staat de persoon centraal en wordt vakbekwaam begeleid.........

Hier staat de persoon centraal en wordt vakbekwaam en zeer deskundig begeleid.