Goede analyses en vakkundige behandeling van mijn klachten.

Na een intake gesprek mijn klachten in kaart gebracht en een behandelplan afgesproken. De behandeling verliep voorspoedig dit mede door het feit dat ik ook gemotiveerd werd om zelf thuis oefeningen te doen. Ik merk nu dat door de behandeling en mijn oefeningen het stukken beter gaat en ben blij dat ik weer pijn vrij ben.

Duidelijk advies. Fijne mensen. Voel mij goed thuis in jullie praktijk.

Kundig en zeer vriendelijk

Eerste keer in praktijk. Was meteen in goede handen ! Na een paar behandelingen vrij van klachten. Super. Een aanrader! Bedankt Paul.

goede fysio en manueel therapeut

Ik kom met regelmaat bij Mieke voor nek en of rugklachten en met een paar behandelingen weet zij de boel weer goed los te krijgen, ben nu voor het eerst ook bij Paul geweest wegens een zenuw die goed vast zat en ook daar was ik na een paar behandelingen alweer mobiel.

Mijn ervaring met Fysio Polfermolen Leunissen zijn in alle opzichten positief.

Afspraken worden goed nagekomen en de behandeling isvriendelijk en vakkundig.

Zeer kundig en professioneel

Bij fysio polfermolen word ik al meerdere jaren door diverse klachten behandeld. Altijd met goede resultaat en je bent vlug aan de beurt. Een zeer goede aanrader!

ik ben zeer tevreden over mijn behandeling.

Ik ben Parkinson patient al 7 jaren. doe al 6 jaren wekelijks oefeningen Bij Fysion Leunissen-spijkerboer. daar hij aangesloten is bij parkinson net. paul bedank dat je me al zo lang fit houd.

Professionele hulp

Vanwege polyneuropathie bij Paul terecht gekomen. Prettig om samen te kijken wat ik moet doen om zo goed en lang mogelijk mobiel te blijven. En passant ook nog even wat artrose in de schouder opgemerkt door Paul en via een röntgenfoto ook vastgesteld. Ook daar wordt aan gewerkt.

Deskundig en vriendelijk

Zeer tevreden over mijn behandeling die tot mijn grote tevredenheid resultaat heeft geboekt.

Altijd uitstekend geholpen!

Altijd uitstekend geholpen door Debby. Fijn dat je meestal bij een en dezelfde therapeute onder behandeling bent. Er wordt naar je geluisterd en je kan meestal op korte termijn terecht. Ze denken met je mee. Niet alleen qua behandeling, maar ook m.b.t. het plannen van afspraken en het aantal behandelingen dat vergoed wordt. Ik zou fysiotherapie Leunissen dan ook zeker aanbevelen.

Prima, uitstekend.

Zowel mijn partner als ik zijn beide in behandeling (geweest) en hebben niets dan lof over de wijze van en de informatie over de medische verzorging. Ook heeft mijn partner heel veel baat bij de wekelijkse gym-oefeningen.

Super, blijven doen!

Al vele jaren neem ik deel aan het donderdag gymgroepje van Fysio Polfermolen. Dit tot volle tevredenheid. Vooral de expertise voor hun vak en nooit aflatend geduld waarmee ze al onze vragen beantwoorden en samen naar oplossingen zoeken. Chapeau! Bovendien is het heel gezellig en ik hoop van harte dat ik nog lang van de partij kan zijn.

Therapeuten zijn vriendelijk, bekwaam. Fijne praktijk.

Coronamaatregelen worden z.g.a.m nageleefd. Behandeling wordt regelmatig samen geëvalueerd en zo nodig aangepast. De ontwikkeling van e.e.a. heeft alle aandacht. Er wordt ook werk gemaakt van een thuisprogramma. Over de aanpak ben ik tevreden. Afspraken maken gaat doorgaans soepel. Communicatie kan telefonisch en per mail. Vlotte reacties.

Kundig vriendelijk en goed

Mijn Dochter heeft bij Fysio Leunissen hele goede begleiding gekregen. Ze is er altijd met goede moed en zin naar toe gegaan. Mieke heel erg bedankt.!

super!

Altijd word er met je mee gedacht, ze blijven op de hoogte van nieuwe behandelingen. Ik kom hier al zo'n 12 jaar en ben nog steeds hardstikke tevreden.

Mijn nek en schouder problemen zijn op een geweldige manier verholpen door mijn fysiotherapeut Paul . Een aanrader voor iedereen.

Een perfecte begeleiding

Mieke is een van de belangrijkste personen die mij stapje voor stapje hebben begeleid naar mijn herstel. De inspirerende lessen hydrotherapie van Paul zorgen ervoor dat dit niveau behouden blijft of langzaam vooruit gaat.

prima oefeningen

de lessen worden gegeven door ervaren therapeuten. Ondanks het feit dat het in groepsverband wordt gegeven is er veel persoonlijke aandacht.

Nooit met plezier gesport, maar nu ga ik lachend twee keer per week.

Heel fijne oefeningen waarbij alle spiergroepen aan de beurt komen. Voor mij is het heel fijn.

heerlijk bewegen in lekker warm water.

onder goede begeleiding lekker bewegen in groepsverband

Ik ben zeer tevreden met de fysio poldermolen in Valkenburg

Er word goed omgegaan met je medici gegevens . De hydrotherapie is voor mijn rug heel nodig ,en het koffie drinken samen en praten is heel prettig.

Ik ben tevreden met de kwaliteit van de lessen.

Ik verheug mij elke maandagmorgen op de lessen van Paul Leunissen. Sinds de operatie aan mijn heup ervaar ik dat de soepelheid van mijn hele lichaam stabiel blijft. Ook de rugklachten in het verleden zijn volkomen verdwenen. Ik hoop, gezien de wijzigingen van de Polfermolen dat wij nog lang gebruik mogen maken van de zwemgelegenheid. i

Geweldig ,mijn lijf en geest varen er wel bij

Groepslessen hydrotherapie zijn voor mij onmisbaar vanwege fibromyalgie. De oefeningen in het warme water houden mij soepel en mobiel.Elke week ga ik met plezier. De sociale factor geeft ook ontspanning.

Zeer goede ervaring.

Ik ga altijd met plezier naar het zwemmen. De lessen zijn intensief en zeer prettig om te doen. Zeer goede oefeningen waarbij alle spieren aan bod komen.

Positief

Laagdrempelig en passend voor de doelgroeo