perfecte professionele behandeling

Hele fijne praktijk, kon snel terecht en fysiotherapeuten die echt weten wat ze doen en alles goed uitleggen en overleggen. Ik ervaar een betrokkenheid en men is geïnteresseerd in mij als patiënt. Goede duidelijke uitleg over mijn aandoening en de oefeningen daarvoor. Met digitale behulp zodat ik thuis de oefeningen goed kan uitvoeren

goede behandeling en afspraak op korte termijn mogelijk

Omdat ik een alternatieve manier van behandeling van mijn hooikoortsklachten wilde uitproberen dmv medical taping, heb ik contact gezocht met Fysiotherapie Leunissen. Er werd mij telefonisch duidelijk uitgelegd dat deze behandeling niet voor iedereen effectief is, maar wel moeite waard is om te proberen als alternatief voor medicijnen. Ik kon dezelfde dag nog terecht. De behandeling heeft mij erg goed geholpen en ben nagenoeg klachtenvrij.

Goede begeleiding, fijn oefenprogramma

Mieke begeleidt mijn zoon goed. Geeft tips, is (positief) kritisch, probeert variatie te brengen in de oefeningen, en legt duidelijk uit waarom bepaalde oefeningen moeten worden gedaan. De fysio app die je aan de oefeningen herinnert is een fijn steuntje in de rug.

Kundige behandeling en tevens een gezellig praatje

De behandeling is prettig en levert resultaat op. Ook is er flexibiliteit in het behandelmoment en contact laagdremlelig. Daarnaast is het altijd erg gezellig met Mieke.

Heel tevreden over de behandelingen van Mieke. Ontzettend betrokken en vakbekwaam luistert goed naar (veranderende) klachten en speelt hier perfect op in. Bespreekt duidelijk alle mogelijkheden. Top en bedankt .

Aanrader

Aardige en kundige fysiotherapeuten!

Professioneel meedenkend inlevend

Na een lange zoektocht uitgekomen bij Mieke van fysiotherapie Leunissen. En een betere keuze hadden wij niet kunnen maken. Professioneel en meedenkend en alles altijd in overleg. Een fysiotherapeute die ook buiten de lijntjes durft te kleuren en verder kijkt naar wat nodig is. Een absolute aanrader!

Betrokken en goede communicatie

We ervaren jullie als zeer betrokken en kijken goed mee welke zorg er aangeboden moet worden. Daarnaast een snelle communicatie en altijd heel vriendelijk. Kunnen altijd terecht met vragen.

Zeer goede begeleiding zelfs in lockdown periode

Fijne fysio begeleiding voor ons dochtertje ontvangen van Mieke. Mieke is competent, weet waar ze over praat, heeft goede tips die toepasbaar zijn, leeft zich in, komt haar afspraken na en is altijd bereikbaar. Zelfs zonder Mieke ooit live te hebben ontmoet kreeg ik als ouder een goed gevoel en kon werken met de tips die ik kreeg via videobellen. Ons dochtertje maakte in een korte periode grote sprongen, mede door de oefeningen die we kregen en natuurlijk ook door haar eigen ontwikkeling.

Fysiotherapie voor dochter

goede service: duidelijke uitleg, meedenkend, inlevend.

Super fysiotherapie

Professionele mensen die weten waar ze het over hebben geweldig

Voor kinderfysio DE plek!

Onze tweeling met de nodige grove motorische en sociaal emotionele uitdagingen zijn op een rustige, professionele en positieve manier begeleidt. De jongens zitten inmiddels op voetbal, fietsen en huppelen door het leven, net zoals de andere kinderen uit hun klas en team.

Zorgvuldig op een ontspannen manier

Voor eerste afspraak ben je snel aan de beurt. Er wordt goed naar de klachten geluisterd en het proces wordt op de voet gevolgd. Dit met een prettig menselijk contact en deskundige omschrijving en begeleiding.

Deskundig en begripvol

Heel deskundig door Mieke geholpen bij de voorkeurshouding die onze kleine man had ontwikkeld. Fijne duidelijke instructies gekregen en begrip en geruststelling die je op dat moment als ouder nodig hebt. Een aanrader!

Heel fijn

Ik kom nu al een half jaar bij Paul. Hij is heel professioneel. De klachten zijn een stuk minder geworden. Hij geeft goed advies en is altijd eerlijk. Zeker een aanrader!

Zeer professionele enthousiaste en doelgerichte begeleiding

Onze zoon Luca met het syndroom van Down heeft een pittige operatie aan bovenbenen / bekken gehad. Met (kinder)fysiotherapeut Mieke doorlopen we een revalidatietraject. Zij helpt ons als ouders en Luca op een zeer fijne, enthousiaste en kundige wijze. Luca heeft nog een flinke weg te gaan maar met Mieke hebben we er alle vertrouwen in dat ons dat gaat lukken!

Superbegeleiding!

Niet meer weg te denken uit het leven van onze dochter met verstandelijke beperking. Zij is letterlijk en figuurlijk (op) gegroeid, met de fantastische begeleiding van Mieke, kinderfysio! Zeer gemotiveerd en altijd een passende oplossing, ook in deze bizarre tijd! Goede terugkoppeling, nooit wachten!

Uitstekend!

Vriendelijk en zeer kundig!

Super goed

Mijn dochter is super goed geholpen aan haar nekje Het was fijn een luisterend oor en dat er tijd voor je kind werd genomen. Met makkelijke en goed zelf uitvoerbare oefeningen kon ik ook zelf aan de slag met het herstel van mijn dochter. Ook na afloop nog goede begeleiding. Bedankt Mieke.

Geweldige hulp bij de fysio van mijn dochter

Zeer geweldige hulp kan ten alle tijden vragen stellen en ze gaan erachteraan, mijn dochter is dankzij de hulp van de fysio met sprongen vooruit gegaan. Er wordt niet achter je aan gejaagd maar je kan op je eigen tempo doen.

Super goede hulp bij de rugpijn van mijn dochter

Proffesionele hulp en goede tips om hrt thuis verder aan te pakken.

Vakmensen

Luisteren en nemen de tijd voor je. Goede diagnostiek en uitstekende behandelingen, waardoor ik vrij snel van mijn klacht af was. Een speciaal woord van dank aan Mieke.

Fysiotherapeute heeft onze dochter goed geholpen en begeleid. Alles is goed bekeken tijdens haar herstel traject.

Kennis en kunde onder een hoedje.

Kundige behandeling, goede begeleiding, grote klantvriendelijkheid.

Vriendelijke therapeuten

Ben tevreden over praktijk Leunissen, wordt vriendelijk en respectvol tegemoet gekomen. En er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd .