Zeer kundig en professioneel!

Er wordt goed geluisterd naar de klacht(en) en beperking(en) en een passende behandeling en advies gegeven. Naast de behandeling in de praktijk wordt tevens goed meegedacht over eventuele verbeteringen en aanpassingen voor thuis, op het werk en bij het sporten.

Professionele en empathische fysio therapie.

Ik ben zeer tevreden over de behandelingen door Paul Leunissen. Als je 20 jaar bij dezelfde therapeut blijft voor dezelfde chronische (rug)klachten (waarvoor operatief geen oplossingen zijn), dan behoeft dit geen verdere uitleg. Ook door ervaringen in het verleden met andere diverse therapeuten in de regio, kan ik zonder meer stellen, dat Paul Leunissen een zeer ervaren en deskundig therapeut is. Zijn behandelingen zijn professioneel en nooit pijnlijk. Ook zijn adviezen om diverse lichaamlijke oefeningen te doen en je lichaam op een juiste manier te bewegen (en sommige juist niet), om pijnlijke voorvallen te voorkomen, zijn doeltreffend. Tevens is hij bereid, om bij onverwachte pijn situaties, tijd vrij te maken, zodat je niet lang op een behandeling hoeft te wachten.

Alles is goed geregeld

Ik ben al jaren bij deze fysio in behandeling. Afspraken worden altijd goed nagekomen. Afspaak altijd goed op tijd. De behandeling is ook een half uur. Voor behandeling altijd een kort gesprekje hoe het gaat.

zeer correct

Zeer correct en behulpzaam,ik hoef maar te bellen en ze plannen me meteen in,ik ben zeer tevreden over fysio Paul Leunissen. Groetjes Bert

Mijn ervaring met fysiotherapie Leunissen is uitermate goed

x

Snel goede diagnose en snelle goede doeltreffende behandeling,met goede resultaten.

Vakmensen en altijd snel qua planning

Men wordt altijd geholpen door kundig personeel. Daarnaast is het fijn dat zodra er een probleem ontstaat, men zowel telefonisch hulp krijgt, als mede z.s.m. kan worden ingepland voor een behandeling. Aanrader!

Goede behandelingen met deskundig en vriendelijk personeel

Professionele benadering met oog voor de klant