Fijne deskundige praktijk!

Dankjewel voor jullie deskundige hulp! Paul heeft mij zeer goed geholpen bij het herstel van een nekhernia. Sindsdien begeleiden de therapeuten van Leunissen mij bij progressieve bewegingsklachten waardoor deze aanzienlijk zijn afgenomen. Zeer professionele, deskundige en sympathieke praktijk. Marco Habets

Betrokken, speels, en uitdagende fysiotherapie voor 5 jarige

Mieke heeft ons zoontje van 5 jaar geholpen met zijn knieklachten. Ons zoontje is altijd met veel plezier naar Mieke toe gegaan; hij zag het als een speelmoment met heel veel leuke spelletjes. Mieke legde op een leuke manier contact met ons zoontje en legde hem zoveel mogeljik uit op een voor hem begrijpbaar niveau. Mieke gaf ons iedere keer 'huiswerk' mee: spelletjes die we thuis konden doen, met de materialen die we thuis hebben, en voor het hele gezin.

Professionele en clientvriendelijke behandelaars met oog voor persoonlijke behoeften.

IK heb de contacten met Paul en Silke als zeer prettig ervaren waarbij de hulpvraag adequaat en flexibel werd beantwoord. Het enthousiasme van beiden gaf me iedere keer weer de drive om mijn grenzen, voor zover mogelijk, op te zoeken en soms te verleggen. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Drean Vissers

Goede manier om je conditie op te bouwen

Ik begon met een slechte conditie en voel me nu een heel stuk fitter. Fijne omgeving.

Goede professionele zorg

Al enkele jaren met de kinderen bij Mieke in behandeling. Ze geeft een goede passende behandeling. Hele fijne fysiotherapeute.

Mieke heeft heel veel kennis en geduld.

Mieke, de kinderfysiotherapeut is erg lief en rustig voor mijn 7 weken oude baby. Wanneer hij zijn moment niet heeft probeert zij iets om te wisselen zodat de therapie op een beter tijdstip gegeven kan worden. Ze doet enorm haar best en geeft goeie tips, afgestemd op de ontwikkeling van mijn kleine man.

Vakkundig goede begeleiding

Goede begeleiding. Denkt met je mee. Behulpzaam

Professioneel en enthousiaste kinderfysio

Aanbeveling voor alle kleine vriendjes die wat hulp kunnen gebruiken bij de motoriek. Wij zijn tevreden, doel bereikt!

Goed advies en goede therapie

Mieke is een Hele lieve en zorgzame fysiotherapeute. Ze doet er alles aan om het kindje op zijn/haar gemak te stellen. En kijkt hierbij ook naar wat de baby op dat moment aangeeft. Alles op het tempo van de kindjes. En ze legt alles goed en duidelijk uit en neemt hier ook de tijd voor. We zijn dan ook heel erg tevreden over deze praktijk en als het nodig is in de toekomst ook zeker weer bij mieke in therapie te gaan.

Super!!

Kylian helpt mij op een profesionele en vriendelijke manier. Zeer tevreden!!

Goede fysiopraktijk

Ze hebben mij een paar jaar geleden goed geholpen met mijn knieblessure, en nu ben ik in behandeling voor mijn nekklachten. Altijd vriendelijk en meedenkend, en tevens ook gewoon goede fysiotherapie.

Absoluut goede praktijk

Vriendelijke benadering / juiste behandeling/ juiste effect! Super tevreden

Ik ben met regelmaat voor verschillende aandoeningen bij hun in behandeling zoals knie,nek,onderrug.. Ik ben zeer tevreden wat betreft de kundigheid alsook vriendelijkheid en persoonlijke aandacht. Ik word zeer goed geholpen en ben hen dankbaar voor hun proffesionele hulp. Deze praktijk raad ik iedereen aan.

Heeft goed geholpen en je voelt je welkom

De hulp heeft goed geholpen, zijn heel behulpzaam, amken makkelijk even een praatje tojdens oefeningen en doen hun best om je te helpen.

Super tevreden

Wij zijn erg tevreden. Mieke heeft ons goed geholpen met het behandelen van de voorkeurshouding bij ons dochtertje. Mieke is een heel vriendelijk persoon waar wij ons meteen bij op ons gemak voelden. Ze heeft ons goede en duidelijke tips gegeven waardoor wij al heel snel verbetering zagen.

Ik heb (weer) leren omgaan met mijn artrose

Afgelopen zondagochtend zat ik op de rand van mijn bed en probeerde ik (voor de grap eigenlijjk) mijn rechterbeen op te tillen. Dat kon ik namelijk al een half jaar niet meer. En het lukte!! En dat terwijl ik drie maanden geleden terwijl ik de trap afstrompelde alleen maar kon denken: ik wil een nieuwe knie. Het was dat mijn huisarts het zo vakkundig uit mijn hoofd praatte: de kans dat ik er slechter uit zou komen was te groot. Door gericht aan te sluiten bij mijn motivatie en vechtlust - ja, ik was een eigenwijze klant - heeft Kylian me uiteindelijk geholpen om weer de baas over mijn lijf te worden. Wel met hard werken mijnerzijds, maar ik wilde niet anders. Met dank!!

Zeer betrokken en deskundig!

Ik ben erg tevreden over deze praktijk!

een van de beste praktijken

Praktijk doet alles voor de klanten: persoonlijke aandacht, bijzondere waardigheiden van fysiotherapeuten. Deskundige specialisten verrichten wonderen, na fysiotherapie keren ze mensen terug naar normale leven. Ik ben heer Leunissen oneindig dankbaar voor de hulp.

Heel lief ,geduldig en professioneel.

Ze probeerde altijd tijd te maken,door school en werk vaak moeilijk. Een goede bijdrage aan zijn rugverbetering. Zeer vriendelijk en professioneel. Zeker aan te bevelen. Groetjes

Deskundig, betrokken, meedenkend.

Ik ben al langer dan 10 jaar cliƫnt van Praktijk Leunissen-Spijkerboer. Ik werd geholpen door Mike en Paul bij nek /schouder klachten, en heb revalidatie traject i.v.m. collumfractuur en tibiaplateau fractuur doorgelopen. De keuze van behandeling (fysiotherapie, manuele therapie en fysio fitness) waren doeltreffend. De werkende in de praktijk fysiotherapeuten zijn kundig en goed benaderbaar. Gezien goede effectiviteit door fysiotherapeuten gekozen behandelingen, kan ik gerust deze praktijk aan andere mensen aanbevelen. Bogdana

Zeer deskundige en betrokken therapeuten.

Al verschillende keren in de praktijk geweest. Deskundig advies gekregen van Mieke en Paul. Momenteel is mijn moeder in behandeling bij Kylian. Het geduld en de deskundigheid maken dat mijn moeder met stapjes vooruit gaat. Dank je wel hiervoor!

Altijd goede behandelingen en vrolijke sfeer

Ik word altijd op de juiste wijze behandelt voor mijn klachten.

Goede ervaring

Zeer goede hulp bij al mijn problemen. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Professioneel, meedenkend, betrokken. Aanrader!

Bij de intake werd er meteen meegedacht en werd er samen een duidelijk plan opgesteld. Ik voelde me al snel op mijn gemak. Wat ik hier vooral merk is dat niet alleen de deskundigheid telt maar ook de betrokkenheid en het prettige menselijke contact. Ik heb nog even een weg te gaan maar bij Paul en Kylian voel ik me op mijn gemak en werken we hard op weg naar herstel ,en is er ook zeker ruimte voor een grapje;) Hun deskundigheid en prettige manier van benaderen ervaar ik als zeer positief. Kortom deze praktijk kan ik van harte aanbevelen.

Klantvriendelijk en persoonlijk