Uitstekend!

Ik word altijd heel goed behandeld door dokter Groh. Hij luistert oprecht naar je wensen en stelt je gerust als je zenuwachtig bent. Je kan altijd bij hem terecht ter controle na de behandeling. Erg goede service!!

Eerlijke beoordeling wensen patient

Erg tevreden

Prima!

Vooraf goede uitleg wat er gaat gebeuren, er wordt hygiënisch gewerkt, je wordt op je gemak gesteld, er is een fijne ontspannen sfeer. Als het pijn gaat doen, weet je dat vooraf en kun je verdoofd worden. Prima chirurg!

• Afspraak nakomen

goede arts en vriendelijk personeel

een goede kliniek en vriendelijk

Perfecto!!!

Ik ben erg tevreden met Grog Clinic. Olivier is een spontane vriendelijke en doelgerichte vakman. Door mijn perfectionisme ben ik niet al te makkelijke klant maar zelfs dan is hij bij mij zeker geslaagd! Echte aanrader dus!!!

Vriendelijk

Vriendelijk

Meer dan tevreden

• Afspraak nakomen

goede service, fijne arts en mooi resultaat!!!

goed geholpen... en blij met het resultaat!!!

Zeer goed!

Erg tevreden

• Afspraak nakomen

Uitstekend, uiterst bekwaam, integer en oprecht geïnteresseerd in wensen van patiënt. Passende advie

Olivier gaat echt voor kwaliteit is empatisch maw heeft oprechte interesse in behoefte van patiënt. Geeft ook aan wat hij kan betekenen en schetst reëele verwachtingen! Ik ben echt heel blij dat ik eindelijk een goede arts heb gevonden... een echte aanrader... eindelijk!!!!

• Afspraak nakomen

ZZeer professioneel en een erg gezellig team.

Olivier is een zeer professionele arts, en ook erg gezellig. Ik kom er graag! Niet alleen omdat ik er daarna beter uit zie 😏

Prettige ervaring!

Olivier neemt de tijd voor je en geeft een eerlijk mening of iets wel of niet geschikt is.

Top behandelingen

Super leuke arts en verteld eerlijk wat wel en niet kan

• Afspraak nakomen

Goeie arts die eerlijk is

Heb al meerdere behandelingen laten doen en ten alle tijde super tevreden. De arts is eerlijk en ik zou nooit meer een andere willen.

• Afspraak nakomen

Altijd duidelijk en goed advies

Ontvangst is altijd hartelijk en advies van de behandelend arts is altijd helder duidelijk en met het beste resultaat, zelfs advies welke buiten de behandelingen liggen wordt correct en serieus opgepakt.

• Afspraak nakomen

Zeer prettig, vertrouwelijk, vriendelijk en proffesioneel.

Ik kom hier al jaren en bij elke behandeling is mijn ervaring even positief. Zeer prettig op elk vlak.

• Afspraak nakomen

Ken Olivier al lang, ben op veel adressen geweest maar niemand die me zo goed geholpen heeft dan Olivier. Hij weet wat hij doet en vertrouw hem blindelings...hij maakt de wereld stukje mooier, mij ook.. Top Arts!!!

Betrouwbaar

Goed advies en het resultaat is super. Bedankt, ik heb naderhand nergens last van gehad en kom zeker terug!

Top arts

Top arts altijd eerlijk en is goed in zijn werk!

heel goed

De Groh is een geduldige, vriendelijke en zeer kundige man, met veel inzicht.

• Afspraak nakomen

Super aardig is Olivier en eerlijk met zijn advies

Elke x is het weer een aardig welkom. Wil je koffie? En Olivier neemt de tijd voor je en geeft eerlijk advies wat wel of niet te doen

Over Groh Clinic

Groh Clinic is een medisch cosmetische kliniek in de regio Haarlem. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen met botox en fillers, alsmede innovatieve behandelingen op het gebied van haar- en huidverbetering en ooglidcorrecties. Daarnaast heeft de kliniek zich toegelegd op verjonging en aanpak van klachten in het genitale gebied. Onze ervaren cosmetisch arts Olivier Groh heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Hij wendt zijn deskundigheid aan om op een zo veilig mogelijke manier een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen met een minimale ingreep. Er wordt op de kliniek altijd goed naar uw wensen geluisterd, en wij zijn eerlijk over wat we voor u kunnen betekenen.