In 1 woord: Geweldig!

Altijd klantvriendelijk, er word elke keer weer alle tijd voor je genomen. Ik wil nergens anders meer heen!

• Afspraak nakomen

Ik ben tevreden, ze zijn aardig en vakbekwam,

Ik heb goede ervaring met deze bedrijf, hij gaat altijd goede informatie geven en hij is niet op geld uit, als its niet goed is zegt hij dan eerlijk,

• Afspraak nakomen

geeft vertrouwen , ik ben in goede handen

Fijne plek waar ik het gevoel heb dat ik in goede handen ben. Professioneel en kwalitatief. geen overdreven poeha doen wat het beste bij je past en ook niet meer dan dat. Daarnaast ook altijd gezellig x Susan

Zeer deskundig

Dr.Groh is zeer deskundig en betrokken. Doet veel onderzoek naar het behandelen van haaruitval op internationaal niveau. Zelf heb ik 3 x PRP behandeling afgenomen. Ik moet wel zeggen dat de assistente in het begin wat minder met het afnemen van bloed etc. Maar de andere 2 behandelingen heb ik door Dr.Groh laten doen, en ik kijk ernaar uit om nieuwste behandelingen te ondergaan bij Groh clinic.

Altijd mooi resultaat!

Na vele jaren ben ik nog steeds heel erg tevreden. Olivier luistert goed naar mijn wensen en geeft eerlijk advies. Zeer tevreden!

Vol vertrouwen

Ontspannen, persoonlijk, zeer deskundig.

• Afspraak nakomen

Eerlijk, vriendelijk en zeer bekwaam!

Bij Groh Clinic wordt er goed naar je wensen geluisterd en word je voorzien van een eerlijk, gedegen advies. Voordat ik bij Olivier kwam ben ik bij een andere kliniek geweest voor fillers in mijn wallen. Ik was na de behandeling in deze kliniek niet tevreden met het resultaat en ben toen op advies van mijn schoonheidsspecialist ben Groh Clinic terecht gekomen. Olivier zag precies wat er mis is gegaan bij mijn vorige behandeling en heeft dit voor mij verholpen. Ik ben nu meer dan tevreden over het resultaat! Olivier is duidelijk en eerlijk over de mogelijkheden en schept een reëel verachtingspatroon. Hij geeft goed aan wat hij allemaal gaat doen tijdens de behandeling en ik vond de behandeling ook nagenoeg pijnloos. Al het personeel is erg vriendelijk en ook de ontvangst zeer prettig. Ik ben ontzettend tevreden en ga nooit meer naar een andere kliniek!

Prettig

Ik ben in een woord gewoon super tevreden! Goed resultaat, duidelijke uitleg. Zeer vertrouwd!

Goede en vriendelijke service

Prima!

Olivier is de beste!

Kom al wat jaartjes bij Olivier en ik zou nooit meer anders willen. Resultaten zijn altijd zoals ik het wens en daarnaast hangt er een hele fijne, ongedwongen sfeer. Ik kijk altijd uit naar de afspraak ondanks dat het geld kost en een prikje niet altijd even fijn is:-) Het is gezellig en er wordt alle tijd voor je genomen. Prijs kwaliteit is top en de nieuw collega komt over als een mooie aanwinst voor Groh Clinic.

zeer goed

Een fijne,en vakkundige kliniek. Ben zeer tevreden

Heel prettig

Ik kom al een aantal jaar bij de Grih kliniek. Ik ervaar het altijd als plezierig en professioneel. Het is fijn dat je tijdens het wachten iets te drinken krijgt. Vorige keer moest ik wel erg lang wachten omdat Olivier ook de klanten van zijn collega moest behandelen, omdat zij ziek was. Als tip zou ik nog wel willen meegeven dat iets meer privacy bij de balie prettig zou zijn.

Uitstekend!

Ik word altijd heel goed behandeld door dokter Groh. Hij luistert oprecht naar je wensen en stelt je gerust als je zenuwachtig bent. Je kan altijd bij hem terecht ter controle na de behandeling. Erg goede service!!

Eerlijke beoordeling wensen patient

Erg tevreden

Prima!

Vooraf goede uitleg wat er gaat gebeuren, er wordt hygiënisch gewerkt, je wordt op je gemak gesteld, er is een fijne ontspannen sfeer. Als het pijn gaat doen, weet je dat vooraf en kun je verdoofd worden. Prima chirurg!

• Afspraak nakomen

goede arts en vriendelijk personeel

een goede kliniek en vriendelijk

Perfecto!!!

Ik ben erg tevreden met Grog Clinic. Olivier is een spontane vriendelijke en doelgerichte vakman. Door mijn perfectionisme ben ik niet al te makkelijke klant maar zelfs dan is hij bij mij zeker geslaagd! Echte aanrader dus!!!

Vriendelijk

Vriendelijk

Meer dan tevreden

• Afspraak nakomen

goede service, fijne arts en mooi resultaat!!!

goed geholpen... en blij met het resultaat!!!

Zeer goed!

Erg tevreden

• Afspraak nakomen

Uitstekend, uiterst bekwaam, integer en oprecht geïnteresseerd in wensen van patiënt. Passende advie

Olivier gaat echt voor kwaliteit is empatisch maw heeft oprechte interesse in behoefte van patiënt. Geeft ook aan wat hij kan betekenen en schetst reëele verwachtingen! Ik ben echt heel blij dat ik eindelijk een goede arts heb gevonden... een echte aanrader... eindelijk!!!!

• Afspraak nakomen

ZZeer professioneel en een erg gezellig team.

Olivier is een zeer professionele arts, en ook erg gezellig. Ik kom er graag! Niet alleen omdat ik er daarna beter uit zie 😏

Prettige ervaring!

Olivier neemt de tijd voor je en geeft een eerlijk mening of iets wel of niet geschikt is.

Top behandelingen

Super leuke arts en verteld eerlijk wat wel en niet kan

Over Groh Clinic

Groh Clinic is een medisch cosmetische kliniek in de regio Haarlem. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen met botox en fillers, alsmede innovatieve behandelingen op het gebied van haar- en huidverbetering en ooglidcorrecties. Daarnaast heeft de kliniek zich toegelegd op verjonging en aanpak van klachten in het genitale gebied. Onze ervaren cosmetisch arts Olivier Groh heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Hij wendt zijn deskundigheid aan om op een zo veilig mogelijke manier een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen met een minimale ingreep. Er wordt op de kliniek altijd goed naar uw wensen geluisterd, en wij zijn eerlijk over wat we voor u kunnen betekenen.