Is naar wens.

Mijn rechtzaak is naar wens verlopen en heeft tot een goede afwikkeling geleid. Ik zal dit advocatenburo, zeker aanbevelen.

Uitstekend.

Advocate houdt vinger aan de pols bij de rechtbank indien er even geen beichten komen. Houdt de opvolging van het dossier aldaar in de gaten.

Positief

Soms ietwat laag tempo in afwikkeling zaken. Inhoudelijk goede afwikkeling

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Advocaat Odekerken heeft goed werk verricht

Prettige samenwerking met het regelen van het erfrecht.

• Betrokkenheid

Je wordt bij haar gehoord,

Rustig deskundig vriendelijk en adequaat, denkt met je mee

• Betrokkenheid

Kundig en fijne wijzevan communiceren

Ondanks het pijnlijke onderwerp een fijne sparringspartner, met kennis, empathie en fijne wijze van communicatie.

• Betrokkenheid

Gedegen bijstand met oog voor de mens.

Linda heeft me bijgestaan in een slepend traject. Daarbij heeft zij telkens een goede balans gevonden tussen juridische zakelijkheid en empathie voor de mens met begrip voor jouw situatie. Kwesties werden altijd in goede afstemming en samenwerking met elkaar uitgevoerd. Mogelijkheden en alternatieven werden goed met elkaar besproken en afgewogen. Haar geheugen is ijzersterk, zij heeft ieder detail vrijwel meteen weer paraat. De bereikbaarheid was altijd goed en toezeggingen zonder meer werden nagekomen.

Heel goed en fijn!

Ik heb één kennismakingsgesprek gehad met mevr Küppers-van Duivenvoorde. Dit gesprek was fijn. Ze begreep mij en had goed advies voor mij. Ik heb uiteindelijk geen gebruik hoeven maken van haar diensten. Maar mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben, dan zal ik zeker haar weer bellen!!

• Betrokkenheid

Goede ervaring, constructieve gesprekken en gedegen advies

Mijn ervaring betreft Sanne Odekerken. We hebben constructieve gesprekken gevoerd, waarin ik behoefte had aan juridisch advies in relatie tot een scheiding. Sanne heeft op een heldere wijze advies gegeven en dit toegelicht.

• Betrokkenheid

Friendly, professional and efficient.

The legal service provided was of good standard and performance in court was to the point. Thank you.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Zeer fijne samenwerking gehad.

Ik heb een zeer fijne samenwerking gehad met mevrouw Odekerken. Zij was zeer snel met reageren en stond altijd klaar om mij telefonisch te woord te staan. Zij was erg betrokken en ik het gevoel dat zij met mij mee leefde en de zaak graag netjes wilde afwikkelen. Ik vond het heel prettig dat zij mij altijd eerst een concept stuurde alvorens deze officieel te versturen. Zo had ik altijd een goed gevoel bij wat er gecommuniceerd werd. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Kort maar krachtig

Korte bondige samenvatting van wat ik wilde weten, er werd niet omheen gedraaid. Duidelijke taal, als je daar van houd ben je bij Kuppers & Odekerken aan het juiste adres. Ik zou Sanne Odekerken zeker aanbevelen als advocate!

Duidelijke taal ,goed overleg

Goed en duidelijk advies ,afwachtend ,wat soms goed uitpakt

• Betrokkenheid

Goede begeleiding, zowel op zakelijk als emotioneel vlak

Ik ben blij dat ik bij mr Küppers terecht kwam. Goede communicatie, strakke opvolging. Als mevrouw Küppers met vakantie was, dan verzorgde haar secretariaat de communicatie net zo stipt. Er waren een paar lelijke verrassingen tijdens het traject, eisen van mijn ex-partner, kinderen die gehoord wilden worden, rechters die geen beschikking afgaven, een hoorzitting, stress of al die perikelen de echtscheiding niet dusdanig zouden vertragen dat de levering van mijn nieuwe huis niet door kon gaan (met alle gevolgen van dien). Mevrouw Küppers heeft mij geholpen om mijn emoties in bedwang te houden en oplossingen te vinden als ik vreesde dat ik vast zat. Tijdens het traject zijn er een paar momenten geweest waarop ik vond dat mr Küppers zich meer opstelde als mediator dan als advocaat, ook door de aanpak van de advocaat van mijn ex-partner. Maar als ik er nu op terugkijk, dan ben ik tevreden en sta ik achter haar aanpak. De eindregeling is heel dicht uit gekomen bij wat aanvankelijk al voorspeld en berekend werd.

Netjes en correct

Mijn zaak is netjes en correct in korte tijd afgehandeld.

• Betrokkenheid

Duidelijke en directe communicatie, afspraken en verwachtingen.

Ik ben voor meerdere onderwerpen bij Sanne geweest. In alle gevallen is zij duidelijk, rustig en behulpzaam geweest. Ze heeft duidelijk haar verwachtingen gecommuniceerd en al mijn vragen beantwoord. In de toekomst zal ik zeker terugkeren naar Sanne.

• Betrokkenheid

Mevrouw Odekerken heeft mij vriendelijk en rustig bijgestaan met veel overleg en verduidelijking.

Zie hierboven

Uitstekend bijgestaan en advies

Mevrouw Odekerken is zeer professioneel. Zo luistert goed en geeft gedegen advies. Ik voelde me zeer begrepen en goed bijgestaan.

Gericht en professioneel

vakkundig en oplossingsgericht , gaat niet in op details .

Vriendelijk en deskundig

Goede begeleiding en vriendelijke benadering naar cliënt.

geweldig

sanne is zeer deskundig op haar vakgebied. En doet er alles aan om tot een goed resultaat te komen voor de afhandeling.

• Betrokkenheid

zeer deskundig betrokken en klantvriendelijk.

aanbevelenswaardig.

• Betrokkenheid

Er is goed, deskundig en snel gewerkt en er is daarbij met grote mate van zorgvuldigheid rekening gehouden met uiteenlopende belangen en gevoeligheden.

Erg prettige samenwerking!

Ik ben super goed geholpen, er wordt met je meegedacht. Snel contact en persoonlijk. Dank jullie wel.

Fijne begeleiding

Fijne begeleiding door Mw Odekerken. Professioneel maar ook met persoonlijke belangstelling

Ginnekenweg 185

4835NA Breda

Over Küppers & Odekerken Advocaten

Wat Küppers & Odekerken advocaten onderscheidt, is dat zij u vanaf het allereerste gesprek helderheid bieden. Over hun aanpak. Het emotionele, maar ook administratieve proces waar u voor staat. Wat u van hen mag verwachten - en zij van u. En natuurlijk de kosten waarmee u moet rekenen als u voor de ene of andere optie kiest. Een manier van werken die voor alle partijen overzicht schept, rust geeft en de gemoederen niet afleidt van het doel: de oplossing bereiken die u op lange termijn het meeste geluk brengt.

Over Advocaatscore.nl