Zeer professioneel geholpen, echt een aanrader.

Mevrouw Linda Küppers-van Duivenbooden is een zeer bekwaam en professioneel advocaat. Als klant van haar advocatenpraktijk kan ik getuigen van de uitzonderlijke juridische dienstverlening die zij biedt. Vanaf het allereerste moment dat ik contact opnam met mevrouw Küppers-van Duivenbooden, voelde ik me op mijn gemak en vertrouwd. Haar vriendelijke en empathische benadering zorgde ervoor dat ik me gehoord en begrepen voelde. Mevrouw Küppers-van Duivenbooden is een advocaat met een schat aan kennis en ervaring op het gebied van familierecht. Ze is altijd bereid om de tijd te nemen om mijn vragen te beantwoorden en me uit te leggen wat mijn opties zijn. Haar professionele inzicht en praktische adviezen waren van onschatbare waarde bij het nemen van belangrijke beslissingen over mijn zaak. Wat ik het meest waardeer aan mevrouw Küppers-van Duivenbooden, is haar vermogen om de menselijke kant van een zaak te begrijpen. Ze is niet alleen een uitstekende advocaat, maar ook een empathische en zorgzame persoon die zich echt bekommert om haar klanten. Haar betrokkenheid en toewijding zijn ongeëvenaard en ik voelde me altijd gesteund en gerustgesteld tijdens het hele proces. Ik zou mevrouw Linda Küppers-van Duivenbooden dan ook zonder enige aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een deskundige en empathische familierecht advocaat. Haar uitstekende service en haar warme en betrokken benadering maken haar een uitzonderlijke advocaat.

• Betrokkenheid

Door Sanne voelde ik me gehoord

Sanne nam de tijd en gaf ons beiden ruimte om ons verhaal te doen. Door dat geduld zijn we tot een goed resultaat gekomen.

prettige ervaring

Ik vond goed luisterend oor en ben goed geadviseerd.

• Betrokkenheid

Kundig, rustig, vriendelijk en neutraal

Sanne Odekerken trad in mijn echtscheiding op als mediator/advocaat. In die hoedanigheid was zij erg kundig, vriendelijk en 100% neutraal. Ze heeft voor ons de noodzakelijke dingen geregeld die bij een echtscheiding komen kijken en heeft dat naar tevredenheid gedaan. Persoonlijk advies heeft ze me niet kunnen geven aangezien zij als mediator een onpartijdige rol had. Maar dat wist ik van tevoren.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Enige tijd geleden heeft Linda Küppers mij enorm geholpen door mijn ex man en mij door een, op een paar punten, lastige scheiding heen te loodsen. Wij waren gestrand met een convenant dat aan alle kanten rammelde, en gelukkig heb ik haar bereid gevonden ons verder te helpen. In samenwerking met haar is het allemaal snel en soepel verlopen. En het convenant dat er nu ligt is helder en duidelijk. Ik ben haar zeer dankbaar voor haar flexibiliteit en voor al haar hulp.

• Betrokkenheid

Een aanpak die perfect paste bij onze situatie.

Zeer professioneel, maar toch menselijk.

Uitstekende mediator

Denkt mee met alles, komt tussenbeide als het uit de hand dreigt te lopen.

• Betrokkenheid

Aanrader mbt convenant/scheiding papieren.

Complimenten aan Linda, sinds dag één stond ze voor je klaar. Zij haalde alles uit de kast mocht er fouten zijn gemaakt in het convenant, dan corrigerende zij met al der hulpmiddelen. Ik ben Blij dat ik bij Küppers & Odekerken heb alles laten doen, het scheelt zeker stress kan ik je vertellen! Hartelijk Bedankt Linda voor alles.

Goede en eerlijke advocaat

Linda is eerlijk, recht door zee, en probeert je met beide benen op de grond te houden. Luisterd naar je en adviseert. Ik vond het fijn dat Linda er voor mij was, in deze moeilijke tijd.

Zeer behulpzaam

Ik heb mij aangemeld. Goed uitleg gekregen. Legde alles rustig uit en kreeg een goed advies om weer verder te kunnen.

Zeer behulpzaam

• Betrokkenheid

Fijn, open, betrouwbaar, goed advies en betrokken advocate

Voor mijn rechtzaak zocht ik een advocaat in een zeer korte tijd na mijn dagvaarding. Mevr. Sanne Odekerken nam deze zaak aan en 1 dag daarna stond ze voor mij bij de rechtbank. Nu naar bijna 1 jaar na dato en haar als een vriendelijke en betrokken advocate te hebben gehad kan ik zeggen dat we fijne, rustige gesprekken hebben gehad met begrip, goede ondersteuning en advies. Fijn dat Sanne meedacht met afspraken en tijd die goed uitkwamen voor mijn werk. Altijd correct met schriftelijk contact, meteen reageren als ik een berichtje stuurde en goed haar afspraken nakomt. Een fijne advocate met een eerlijk advies die zegt wat belangrijk voor je is. Tijdens de rechtzaak gaf Sanne mij veel vertrouwen waardoor ik mij sterk en krachtig voelde. Er is nu voor mij een goed contract opgesteld (tot in de puntjes) waar ik met veel vertrouwen door kan in de toekomst. Sanne dankjewel, jij bent voor mij een topvrouw die haar vak goed verstaat.

• Betrokkenheid

vriendelijk, professioneel en zeer kundig

In de afgelopen 11 maanden heeft Sanne haar uiterste best gedaan mij bij te staan in de rechtszaak tegen mijn ex-partner. Daar er ook werkzaamheden van mij verwacht werden in het proces, hebben we een fijne samenwerking gehad wat de rechtszaak voor mij tot een goed einde heeft gebracht.

behulpzaam, vriendelijk, snel

Meester Odekerken heeft snel tijd vrijgemaakt en onze zaak rustig en deskundig behandeld.

• Betrokkenheid

Erg fijne advocaat die erg flexibel en meedenkend is !

Ondanks een erg lang en moeilijk traject verschrikkelijk goed geholpen, en uiteindelijk het traject op een zo’n passend mogelijke manier kunnen afronden . Erg fijne en duidelijke communicatie.

Zeer goede ervaring met Linda

Korte en bondige intake. Direct actie met een ‘rake’ e-mail naar de tegenpartij.

• Betrokkenheid

Het was een leuke samenwerking.

Ik vind zelfs heel prettig om met mevrouw Kuppers te werken. Zij deed goede werk en de resultaat was snel bereikt. Bedankt.

• Betrokkenheid

Ik heb alles goed ervaren.

Ik heb alles goed ervaren.

• Betrokkenheid

Professioneel, kundig en fijn contact

Een collega van Sanne heeft haar bij mij aanbevolen. Het contact was direct heel plezierig. Op basis van haar inlevingsvermogen, oprechte interesse en kundigheid heeft ze mij goed geadviseerd in een voor mij zeer belangrijke kwestie.

Professioneel

Ik heb Linda Küppers gevraagd om mij te ondersteunen als advocaat naast mijn Mediation proces. Ik ben zeer tevreden, ze heeft me vakkundig en professioneel bijgestaan. Mijn Mediation proces heb ik goed af kunnen ronden dankzij de ondersteuning van Linda.

Goed, vakkundig en prettig

Ik heb dank zij Sanne een vervelende situatie tot een goed einde kunnen brengen. Heel fijn dat ik alles via haar kon regelen en dat uiteindelijk alle partijen tevreden zijn.

• Betrokkenheid

Professioneel, begripvol, challenging en altijd gaan voor de win-win situatie

Linda Küppers is een op en top professionele advocaat. Haar deskundigheid is zeer ruim op veel vlakken. Je merkt ook dat ze veel ervaring heeft. Ze is precies wat ik hoopte te verwachten van een echtscheidingsadvocaat. Linda is zeer begripvol, understanding, analyseert goed en maakt duidelijk haar punt en aanbevelingen. Dit doet ze gebaseerd op realiteit en vooral ook challenging op de opties met alle pros en cons. Ze brengt de situatie snel en vakkundig in kaart en dan gaat ze altijd voor de win-win situatie en houdt daarbij altijd de professionaliteit in het oog.

Great

Linda is a very well prepared lawyer. She took her time to look into all the smallest details during my divorce process. I would highly recommend her.

Vakkundig en persoonlijk

Linda Kuppers heeft mij in alle stappen van het traject professioneel en vakkundig geadviseerd,maar daarnaast ook op perssonlijk vlak ondersteund, wat minstens zo belangrijk was.

Goed en stipt

Goed en stipt

Ginnekenweg 185 4835NA Breda

Over Küppers & Odekerken Advocaten

Wat Küppers & Odekerken advocaten onderscheidt, is dat zij u vanaf het allereerste gesprek helderheid bieden. Over hun aanpak. Het emotionele, maar ook administratieve proces waar u voor staat. Wat u van hen mag verwachten - en zij van u. En natuurlijk de kosten waarmee u moet rekenen als u voor de ene of andere optie kiest. Een manier van werken die voor alle partijen overzicht schept, rust geeft en de gemoederen niet afleidt van het doel: de oplossing bereiken die u op lange termijn het meeste geluk brengt.

Over Advocaatscore.nl