Goed werk geleverd

Verwachte uitspraak conform de verwachtingen.

Deskundig en betrokken!

Enorm tevreden over de deskundigheid en betrokkenheid van mw. mr. Lut. Een dikke 10 en zéér aan te bevelen! Mocht het ooit nog nodig zijn dan is er geen twijfel om haar nogmaals in te schakelen.

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Noortje is open in haar communicatie, luisterd en gebruikt dingen als zij die nodig acht. Wanneer zij een andere mening heeff, dan zal zij deze ook uitspreken.

Proffesionele hulp

In de ingewikkelde juridische wereld ben ik prima geholpen door meester Koppen. Ik zou hem aanbevelen aan iedereen die zich wil laten bij staan door een professional.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Zeer fanatieke en persoonlijke advocaat!

Guy is een betrokken, kundig en fanatieke advocaat! Hij heeft mij erg goed bijgestaan in mijn moeilijkste periode ooit. Guy, nogmaals bedankt!

Goede advocaat!

Goede advocaat welke de juiste strategie heeft bepaald om alles tot een goed einde te brengen!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Helemaal top zeer blij mee

Top service.

Noortje heeft mij goed geholpen met het bij staan van mij zaak. Heb het als zeer prettig ervaren goed luisteren is ook belangrijk. Noortje bedankt voor je zorgen en zet hem op.

Absolute topper!

Mw. Lut is een betrokken, daadkrachtige en deskundige advocaat. Heeft tijdens het proces tot 's avonds laat voor me klaar gestaan en ik kon altijd bij haar terecht met al mijn vragen. Echt, ik ben haar zo enorm dankbaar voor de steun, haar deskundig advies en al haar hulp!

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Right to the point in a super straight forward approach

Koppen & Lut hadden mijn zaak vanaf de eerste minuut goed begrepen, spijker meteen op z'n kop geslagen en mijn zaak tot een goed einde gebracht. Mevrouw Lut, nogmaals bedankt!

Uitstekende rechtsbijstand

Ik ben erg goed begeleid en bijgestaan in het proces van een rechterlijke vervolging. Graag zou ik Dhr. Koppen Hier voor bedanken aangezien hij enorm veel zorgen bij mij heeft weggenomen en altijd klaarstond om mijn vragen te beantwoorden.

Professioneel

Alles is uitstekend afgelopen

Geweldige advocaat

Dit is een advocaat is er echt voor u .had geen betere advocaat kunnen krijgen .

Top advocaat!

De advocaat heeft zijn werk goed gedaan bij mijn zaak. Ook kon hij alles goed onderbouwen. Ik ben met een positief resultaat uit mijn rechtzaak gekomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Heel goed! Goed = Goed! ;-)

Mijn contact met meester Guy Koppen kan ik niet anders omschrijven als bijzonder positief. Kennis van zaken, heel vriendelijk. Zeker aan te raden als Recht Pleiter. Bedankt Guy!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Oog voor cliënt en deskundig handelen

Mr. Koppen heeft mij van goede raad en steun voorzien voor, tijdens en na de rechtszaak. Hij heeft oog gehad voor mij als cliënt en deskundig gehandeld tijdens de zitting, wat ten voordele is gekomen in mijn zaak.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Heel geruststellend en ze weet wat ze doet

Ze straalt kracht en rust uit. Ze is Duidelijk en je weet meteen waar je aan toe bent Wij zijn zeer tevreden

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Had het niet beter kunnen treffen

Gemakkelijk, vlot en direct, volgde zijn advies op politieburo en was toen met 5 min buiten, Is na cliënte toegankelijk en vriendelijk maar in de rechtzaal een "pitbull"

Top advocaat.

Niks anders dan lof voor dhr G Koppen. Vanaf het kennismakings gesprek een goed gevoel gehad . Vervelend genoeg als je in een situatie terechtkomt waardoor je een advocaat nodig hebt. Dhr G Koppen heeft vanaf het begin in mij geloofd en heeft er alles aan gedaan om het positief aftesluiten. Gelukkig is het positief geëindigd dit komt mede door de kennis en tot uiterste gaan door dhr G Koppen.

Fijne samenwerking. Ijzersterke advocaat

Gedreven, deskundig en betrokken. Sterk in zijn bewoording en bewijzen. Met positief eindresultaat.

Goede service gehad

Duidelijke afspraken gemaakt ook afspraken goed nagekomen. De gehele tijd nauw contact gehad. Dat was prettig.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Mr. C. (Noortje) Lut is een zeer vetrouwbare en gedegen sttafpleiter. Ze gaat er altijd voor.

Mr. C. (Noortje) Lut is betrouwbaar en dat is naast haar kenniswijsheid op justicieel vlak en weten wat ze zegt in de rechtbank zeer belangrijk. Een goede advocaat dus.

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Betrokken, doortastend, vriendelijk, deskundig, en Sympathiek

Wij namen op een laat moment contact op met een advocaat. Werd eigenlijk toevallig Mevr Lut. En hoe wel ik absoluut niet bekend ben in de gerechtelijke wereld, merkte ik wel op dat ze meteen stappen ondernam waaruit bleek dat dat de juiste waren. Daarnaast kwam ze de gemaakte afspraken na, communiceerde en formullerde alles ook zeer helder. En bij de zaak bleek ze bijzonder doortastend te zijn. Kon eigenlijk geen negatief punt bij haar ontdekken. Ik kan haar van harte aanbevelen

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Super tevreden over de gang van zaken en de uitvoering

Vrijgesproken

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Professionele aandacht, advies en hulp.

Een zeer fijne ervaring gehad bij mevrouw Lut. Zij heeft mij duidelijk, adequaat en professioneel geholpen. Ik raad haar zeker aan bij anderen.

Paradijslaan 3

5611 KM Eindhoven