Beste advocaat eerlijk betrouwbaar 100%

Ze doen heel veel moeite voor je Super kwaliteit werk verichten ze 100 % aanrader

Vertrouwd

Vanaf het eerste contact met De heer koppen een vertrouwd gevoel gekregen iets wat je zoekt bij een advocaat. Iemand die d’r voor gaat naar je luistert en je alles uitlegt wat er te wachten staat en hoe het gaat lopen. Ook De communicatie verliep zeer soepel. Echt een Top! Advocaat

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Vrijspraak! Beter kan je niet krijgen toch!

Goede ervaring. Altijd bereikbaar, altijd duidelijke taal wat je kan verwachten.

Top advocaat

Wij zijn heel goed geholpen door Dhr Guy Koppen, een duidelijke advocaat waarop wij onze vraag op elke tijdstip konden stellen. Sterk in zijn pleidooi een top advocaat! Wij hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen. Duizend maal dank voor alles!

Top ervaring

Bedankt voor jullie hulp en steun!

Top ervaring

Rijbewijs binnen 3 weken terug gekregen. Goede communicatie.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Je hoopt het nooit nodig te hebben!

Je hoopt dat je nooit een advocaat nodig hebt. Door een onverwachte, complexe en zeer serieuze zaak tegen mij en mijn vrouw sta je ineens voor het onbekende. De brief van de politie is dreigend, en de aanklachten zijn rechtstreeks uit een mafia film. Uiteindelijk ga je opzoek naar een advocaat, maar omdat je er nog nooit een nodig hebt gehad, weet je dus niet of een advocaat goed is, wat je mag en kunt verwachten en de aanklachten overschaduwen op dat moment het rationeel denken. Mevrouw Lut heeft door goed te luisteren, (en veel pittige en kritische vragen) gezond verstand en inzage van documenten een onduidelijk en complex verhaal inzichtelijk en begrijpbaar weten te krijgen zodat het een duidelijk verhaal werd voor zowel onszelf, politie en justitie. Door de kundigheid van Mevrouw Lut is de zaak goed afgelopen, en zijn mijn vrouw en ik geen verdachten meer in deze zaak. Ik heb dan ook niets anders dan positieve woorden. Heel erg bedankt voor alles wat jullie voor ons gedaan hebben, dit geeft ons weer vertrouwen en kunnen deze nachtmerrie afsluiten.

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Goede communicatie,jullie halen de onderste steen boven water en veel empathie naar jullie cliënten toe. Ik ben heel erg blij dat mijn onschuld nu bewezen is even in mijn woorden en bedank jullie hartelijk dat ik weer door kan met mijn leven. Ik heb nog een zaak lopen 19 september, maar ook daarvan verwacht ik door vele fouten in het rapport op vrijspraak dan wel niet een volledig voorwaardelijke straf. Mvg Ronald Bruins.

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Perfecte hulp en goede communicatie. De heer Koppen heeft heel snel gehandeld en mij enorm geholpen. Binnen een week had ik mijn rijbewijs terug. Echt super bedankt!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Mr. Lut is KEI-goed: deskundig, begripvol, duidelijk en eerlijk.

Het contact met Mr. Lut was vanaf de kennismaking heel prettig. Ze voelde de situatie goed aan; geen vraag was te veel. Ze is invoelend en stelde ons echt gerust door haar duidelijke antwoorden, advies en het bijstaan bij mijn zaak.

n topper!!!

Dhr Coppen heeft alles op alles gezet om in mijn zaak vrijspraak te krijgen. Het is een advocaat die eerlijkheid en rechtvaardigheid op de 1ste plaats zet! en hij vecht door totdat ze echt horen wat hij te vertellen heeft! Ieder die nog n advocaat nodig heeft beveel ik hem zeker aan!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Eerlijk naar klant toe en betrokken.

Ik ben zowel door Mr. Koppen en Mr. Lut vertegenwoordigd tijdens mijn strafzaak en kan alleen maar vol lof spreken! Goede en eerlijke communicatie, betrokken naar klant toe en bekwaam in hun vak.

• Geholpen door: N.v.t.

Concreet, efficiënt. 1000 maal bedankt en tot nooit meer ziens!!!! (Hopelijk)

Concreet en efficiënt. 1000 maal bedankt en tot nooit meer ziens!!!! (Hopelijk)

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Zeer bekwaam advocaat met groot oog voor het menselijk aspect

Mr Lut heeft ons op een zeer menselijke duidelijk toegeweide manier bij gestaan in onze zaak. Mr Lut heeft ons geadviseerd zonder verkeerde verwachtingen te scheppen. Mr Lut heeft veel oog gehad voor het menselijke en emotionele vlak in de voorbereiding maar ook tijdens de rechtzaak. STEUN, RAAD en DAAD met hoofdletters. Ik gun iedereen die juridische hulp nodig heeft dezelfde steun zoals wij die hebben gekregen. heel veel dank ....

Daadkrachtig en vakbekwaam

Zeer prettige samenwerking ondervonden. Vakbekwaam en professioneel. Met vrijspraak als beste resultaat zeker een aanrader!

Duidelijk snel en deskundig

Kon snel terecht. Goed overleg en advies gehad. Leuk persoon!! En sinds kort prachtige locatie in de mooiste straat.

Heel professioneel en menselijk

Ik ben heel correct en vriendelijk ontvangen. Mede dankzij uw hulp is alles tot het juiste einde gebracht. Ik zal u dan ook bij iedereen aanbevelen. Met vriendelijke groet en mijn hartelijke dank! Jolanda vd Heuvel en Wesley Opheij

Fantastisch!

Heel fijn menselijk contact, snelle reactie op mail en goed bereikbaar ook telefonisch. Fijne afhandeling en positieve uitslag! Zeker een dikke aanbeveling! Bedankt hiervoor!

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Goed advies en hulp op alle fronten

Snel en deskundig advies gekregen en bijstand tijdens de zitting. Aanvraag voor toeslag snel geregeld. Voor tijdens en na de zitting goed advies gekregen en geruststelling voor m’n eigen gemoedstoestand.

mr. Noortje Lut gaat voor winst voor haar client

Oplettend, zorgvuldig, volledige en parate dossierkennis, realistisch, oprecht, communicatief uitgebreid en compleet. Empatisch, warm begripvol. Kortom een veilige en super sympathieke reddingslijn.

gewoon goed

direct to the point goed bereikbaar

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Erg prettig en professioneel bijgestaan!

Mevrouw mr. Lut heeft zich heel erg ingezet om mijn zaak tot een goed einde te brengen. Het contact en de communicatie is steeds erg prettig en snel verlopen. En dit alles op een heel persoonlijke manier, die ik als bijzonder fijn heb ervaren. De goede afloop van de zaak maakt dat ik echt geen fijnere advocaat had kunnen treffen, Kortom: erg goed. Mevrouw Lut: nogmaals dank!

Goede ondersteuning

Ben door Dhr. Koppen goed begeleid en ondersteund en voorgelicht wat er komen ging. Ook de communicatie tussen cliënt en advocaat is zeer goed.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Prettige ervaring en professionele dienstverlening

Mijn rijbewijs was ingevorderd door het te hard rijden. Dankzij de deskundigheid en inzet kreeg ik mijn rijbewijs na 2 maanden terug terwijl 6 maanden was opgelegd. Ook in de voorbespreking en de voorbereiding van de hoorzitting is het maximaal haalbare gerealiseerd. Kortom erg tevreden. Mevrouw mr. Lut heel erg bedankt

Professioneel en persoonlijk

Mevrouw Lut heeft mij gedurende mijn juridisch proces bijgestaan en ondersteund op een manier die ik als prettig heb ervaren. Het mailverkeer verliep snel en soepel, en ook het persoonlijk contact heeft op mij een positieve indruk gemaakt. Ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn, maar mocht er zich in de toekomst een situatie voordoen waarbij juridische ondersteuning aanbevolen is, dan keer ik zeker terug naar Koppen & Lut.

Paradijslaan 3 5611 KM Eindhoven

Over Advocaatscore.nl