Geweldige autoliefhebbers Vader en Zoon

Heb een hele tijd geleden contact gehad met deze liefhebbers. Ze hebben voor mij een groot probleem voor mij opgelost door onderdeel wat oorzaak voor mijn rokende opel 1.9 automaat voor een zeer schappelijk bedrag toe te sturen.Tevens werd er een nog betere oplossing aangedragen om automaat nog soepeler te laten schakelen. Veel dank voor super service

Super fijn bedrijf!

Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen om twee proefritten te maken wat erg fijn was. De sfeer was erg leuk aangezien de eigenaars zeer enthousiast waren over de fiat 500 die wij kochten. Erg tevredenen met de aankoop waar wij ook nog een leuke attentie bij kregen.

Eerlijk net een fijn bedrijf

Hier nemen ze de tijd voor je, geven eerlijk advies, Wordt meegedacht maar geen druk opgelegd. Fijne mensen om voor een auto te gaan kijken /kopen.

Betalen moet je overal, maar hier betaal je voor echte auto liefde en vakmanschap.

Al jarenlang kom ik hier met plezier en sta elke keer weer versteld van de eenvoud en direkte benadering en liefde voor de auto.

Goede garage

Ik ga altijd met mijn Opel gt naar hen toe Vertrouwde en eerlijke garage. Weten waar ze het over hebben En doen geen onnodige reparaties. Denken met je mee. Ik kan ze dan ook aan iedereen aanbevelen.

snel mijn oldtimer weer rijklaar gemaakt

Nadat mijn Opel van 35 jaar niet meer door de APK kwam en deze 2 jaar in een garage heeft gestaan, ben ik op zoek gegaan naar een restaurateur met passie voor oude Opels. Romijn heeft de benodigde herstelacties snel en vakkundig uitgevoerd tegen een scherpe prijs.

Betrouwbare garage die goede kwaliteit levert voor een prima prijs.

Ik snap de beoordeling van Yalcin uit Eindhoven niet. Lijkt me meer een haat-mail. Ik kom al sinds 1998 bij Autobedrijf Romijn en ben er altijd perfect geholpen voor een redelijke en scherpe prijs. ze staan altijd voor je klaar. Net mijn auto weer opgehaald na een ouderhoudsbeurt en APK. Auto rijdt weer als nieuw. Je merkt aan de auto dat er weer puik onderhoud is uitgevoerd en de mensen van Autobedrijf Romijn denken met je mee. Wat nodig is gebeurd, wat goed is wordt niet zomaar gedaan. Echt perfect.

Fijne betrouwbare Garage

Ik heb er een kadett c sedan gekocht. De koppeling bleef piepen dit hebben ze kostenloos opgelost plus nieuwe krukas keerring. Kortom fijne Garage waar ze veel kennis hebben van oude Opels.

Vuile oplichters

Dat jullie een stelletje smerige oplichters zijn die nergens geen verstand van hebben.