Betrouwbare garage die goede kwaliteit levert voor een prima prijs.

Ik snap de beoordeling van Yalcin uit Eindhoven niet. Lijkt me meer een haat-mail. Ik kom al sinds 1998 bij Autobedrijf Romijn en ben er altijd perfect geholpen voor een redelijke en scherpe prijs. ze staan altijd voor je klaar. Net mijn auto weer opgehaald na een ouderhoudsbeurt en APK. Auto rijdt weer als nieuw. Je merkt aan de auto dat er weer puik onderhoud is uitgevoerd en de mensen van Autobedrijf Romijn denken met je mee. Wat nodig is gebeurd, wat goed is wordt niet zomaar gedaan. Echt perfect.

Fijne betrouwbare Garage

Ik heb er een kadett c sedan gekocht. De koppeling bleef piepen dit hebben ze kostenloos opgelost plus nieuwe krukas keerring. Kortom fijne Garage waar ze veel kennis hebben van oude Opels.

Vuile oplichters

Dat jullie een stelletje smerige oplichters zijn die nergens geen verstand van hebben.