Fantastische service.

Vakman.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meerdere auto\'s in onderhoud, denkt met klanten mee!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na drie jaar daar geweest te zijn veel twijfel gekregen betreft vakundigheid en omgang met klanten die ze niet te diensten willen zijn zoal de ervaringen zijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren klant bij Autobedrijf Hermans en zeer tevreden,goede vakmensen vlotte service en de klant is er nog koning iets wat helaas steeds vaker verdwijnt.Ga zo door fam. Hermans dan blijven wij nog lang een tevreden klant.\r\ngroetjes Els en Hans

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na verschillende garages bezocht te hebben in de loop der jaren, zojuist tevreden thuis gekomen van Autobedrijf Hermans. Een prettige ervaring. Niet té zakelijk, maar ook absoluut niet plat. Ik voelde me welkom, kreeg duidelijke uitleg over de afkeurpunten van volgend jaar en alles zag er netjes uit, zelfs voor een autobedrijf!\r\nKortom, ik hoop hier, wanneer het nodig is natuurlijk, nog graag terug komen!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Duidelijke uitleg. Positieve ervaring. Ik ben zeer tevreden en mijn man ook. Ik stuur vrienden en familie ook naar deze garage. Mijn auto wordt er zeer goed onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door kleinschaligheid, goed meedenken met de klant. Direct overleg met monteur en eigenaar werkt bijzonder fijn. Beter als in die grote onpersoonlijke garages, waar je de auto af geeft en vervolgens niet weet wat er gebeurt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Deskundig en altijd een duidelijke uitleg.\r\nOok voor banden zijn wij bij Hermans altijd goed geholpen, zelfs toen wij 4 nieuwe winterbanden gekocht hadden werden we later nog gebeld dat we een gratis uitlijning van de auto tegoed hadden ivm de actie die ze hadden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service verleend bij het uitlijnen van mijn auto!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na vorig jaar op vakantie met mijn oude VW T3 busje (30 jr) over n bult gevlogen te hebben.\r\nZijn de vele complicaties allemaal vakkundig verholpen, busje is op mijn werk op gehaald , en sommige onderdelen op een \'speciale\' VW locatie door Stan verzameld.\r\nT busje loopt weer als n zonnetje, met n zeeeer goed uitgevoerde APK ............t hoeft pas in juli 2016 weer gekeurd te worden !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eravringen zijn goed; we kunnen vaak terecht, worden snel geholpen en de kwaliteit is erg goed.\r\nEen vriendelijke benadering die toch ook professioneel is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijn bedrijf waar ik graag mijn auto laten keuren en onderhouden. Wanneer er onderdelen vervangen worden krijg je oude onderdelen nog te zien aan de balie. In tegenstelling tot het vorige bedrijf waar ik mijn auto liet onderhouden heb ik hier NIET het gevoel dat ik te veel betaal. Kortom een goede prijs voor een goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, denken altijd mee. Indien nodig zelfs op afstand (telefonisch) advies. Afspraak maken kan op korte termijn, nauwelijks wachttijd. Klantvriendelijk. Werknemers nemen de tijd voor je. \r\nErg tevreden, ga zo door!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, voldoende kennis en ervaring aanwezig en een zeer klantgerichte instelling. Duidelijke factuur en een zeer redelijk uurtarief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf die zijn alleen maar positief, meedenkend en heel klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd, Doen het noodzakelijke en extra\'s in goed overleg, Kijkt daarbij goed naar prijs/kwaliteit/noodzakelijkheid/veiligheid.\r\n