• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede ervaringen. Aardig personeel, behulpzaam, duidelijk over kosten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed contacten komen afspraken altijd na, wordt altijd overlegd wat er gerepareerd moet worden (inspraak).\r\nPrettige sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn 5e versnelling deed het niet meer, kon meteen aan het eind van de middag terecht. 2 dagen een leen auto mee gekregen, en toen was euvel samen met een paar kleine schades weer helemaal verholpen. ik werd ook netjes op de hoogte gehouden over de kosten, zoals ik van te voren had aan gegeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een acuut probleem meteen contact opgenomen en ondanks een volle werkplaats meteen ingepland en is er een leenauto voor me geregeld.\r\nVolgende morgen alles al gerepareerd en mooi op tijd daarvan op de hoogte gebracht om de auto\'s om te kunnen ruilen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Men denkt op een vriendelijke en niet opdringerige manier mee. Oplossingsgericht en eerlijk. Prima kwaliteit versus prijsverhouding.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prima nette vriendelijke en behulpzame ervaren mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima tent hoor , lekkere koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een nette auto\'s verkoopt Autobedrijf Arissen. We zijn zeer tevreden over de aflevering van onze Peugeot 3008.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte en eerlijke expert voor je Peugeot. Geen gissen naar oorzaken zoals een algemene garage of zoveel mogelijk dure onderdelen vervangen zoals een dealer. Hier krijg je goede tijd/prijsopgaves die vervolgens ook waargemaakt worden!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk, komen afspraken na.\r\nIn garantieperiode defect netjes gerepareerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben goed geholpen keurig bedrijf schone werkplaats de eigenaar zeer aardige man ik voelde mij op een goed adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een garage waar je thuis voelt, vlotte service, prijstechnisch interessant en hoge vakbekwaamheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren klant. We hebben al 3 auto’s hier gekocht door de jaren. Speerpunten van het bedrijf zijn: het op maat zoeken van occasions, goede service op alle gebied. Het bedrijf is vergelijkbaar met een dealer, alleen de prijzen zijn anders. Alles valt te regelen. Door het wederzijds vertrouwen kunnen we lezen en schrijven met elkaar. Een bedrijf om aan te bevelen voor een klantgerichte aanpak tegen scherpe betaalbare prijzen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb bedrjf een mail gestuurd en geen reactie gehad vind dit zeer slordig had serieus belang bij 207 heb nu elders een auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar adres, nooit verrassingen mbt kosten en zeer flexibel bij halen, brengen, vervangend vervoer etc.\r\nNiet echt dichtbij voor ons, maar we denken er niet aan een ander adres te zoeken voor ons onderhoud!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf betrouwbaar, deskundig en gezellig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jan uit Barneveld\r\n\r\nVele jaren klant bij jullie\r\nEerlijk en betrouwbaar en\r\nuitermate deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is de eerste garage die mij op zaterdag heeft gebeld om mijn probleem, dat ik diezelfde ochtend via de mail heb gemeld, op te lossen diezelfde dag. \r\nDe heren staan altijd klaar en denken mee!\r\nKortom: prettig in omgang, deskundig en behulpzaam met een goede prijskwaliteitsverhouding. Ik ben tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk,betrouwbaar, meedenkend personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds 5 jaar heb ik mijn Peugeot 406 in onderhoud bij Autobedrijf Arissen en geen moeite is ze teveel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede afspraken te maken, duidelijkheid over de uit te voeren werkzaamheden en bijbehorende kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede Service , Betouwbaar , en zeer klantvriendelijk.

Over Autobedrijf Arissen