Goed en fijn geholpen

We hebben heel veel plezier van onze Mercedes die we bij Arissen gekocht hebben.

Klantvriendelijk

Word gehoord, zoekt altijd een oplossing.

Eerlijk geholpen, aanrader

Onlangs auto aangeschaft. Prima geholpen, zeer netjes afgeleverd. Aanrader!

Kennis en kunde in huis!

Betrouwbare garage met kennis van zaken

Een garage waar je als klant blij van wordt!

Persoonlijk geholpen door de eigenaar. Leenauto mee, als er extreme dingen zijn word ik keurig gebeld. Werkzaamheden naar behoren uitgevoerd voor een eerlijke prijs.

Een fijne en klantvriendelijke garage.

Een fijne garage. Goede service en vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar.

Geweldige service

Kom op donderdag 19 nov. om 16:00 uur ( zonder afspraak) met een rammelende stabilisatorstang bij garage Arissen; deze wordt gelijk vervangen en ik kan om 17: 00 uur weer naar huis. Waar vind je dit nog? Ronald Arissen hartelijk bedankt.

Zeer deskundige en eerlijke hulp.

Alvorens de servicebeurt plaatsvindt, is er eerst goed overleg tussen de uitvoerder en de klant, zodat er geen misverstanden achteraf zijn. Dit maakt de garage zeer betrouwbaar. Mochten er bij het nakijken van de auto kostbare zaken aan het licht komen, dan wordt eerst contact met de klant opgenomen om dit te bespreken, alvorens dit uit te voeren. Zo kom je niet voor verrassingen te staan als je de rekening krijgt.

Kleinschalig autobedrijf waar je nog KLANT bent!

Je wordt persoonlijk geholpen, er wordt met je overlegd en een leenauto staat klaar.

Uitstekende service gehad bij de aankoop van mijn nieuwe tweedehands auto!

De auto kwam keurig overeen met de advertentie. Voor een scherpe prijs een zeer nette auto gekregen. Toen ik de auto ging bekijken was de stoel niet helemaal mooi meer (zag je al op de foto's), maar bij de oplevering van de auto was dat keurig netjes gemaakt, als nieuw. Ik kan zeker aanraden om hier een auto te kopen!

Snelle reactie, heldere uitleg, goede service.

Is goed

Goed bedijf

Nemen goed de tijd voor je top bedrijf

Nemen goed de tijd voor je top bedrijf!

Vakmanschap en eerlijkheid staan bij dit bedrijf hoog in het vaandel

Vriendelijke en eerlijke eigenaar Leuke monteurs die meedenken Problemen snel verholpen

Alles naar wens

Auto voor onderhoud, er stond netjes een vervangende auto klaar.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Laagdrempelig autobedrijf die met je meedenkt.

Kleinschalig autobedrijf die de tijd voor je neemt en met je meedenkt. Luisteren naar je, geven advies en voeren de werkzaamheden netjes uit tegen een eerlijk tarief.

• Reden bezoek: Aanschaf en/of APK

in een woord : GEWELDIG

Zeer fijne garage met bijzonder kundig personeel. Jarenlang met veel plezier auto kunnen rijden.

• Reden bezoek: Aanschaf en/of APK

Klantgericht

Autobedrijf Arissen heeft klantgerichtheid hoog in het vaandel. Wanneer er iets met de auto is, dan ondernemen ze snel en vakkundig actie, zodat je binnen afzienbare tijd weer de weg op kan.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

klantgericht bedrijf, fijne garage.

Keurig geholpen en er wordt met je meegedacht. Een snelle goede service zelfs op zaterdag na sluitingstijd. De auto loopt weer als een zonnetje.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, geduldig en top geregeld.

Korte lijnen, afspraak is afspraak. Zeer aan te bevelen voor de aanschaf van een Mercedes.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Alweer onze derde auto bij garage Arissen gekocht. De 308 sw is ook weer perfect afgeleverd en en ziet er als nieuw uit. Ronald en Gijs bedankt voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Arissen denkt altijd mee, heeft goede service en zorgt dat je niet te veel hoeft te betalen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel