Top garage

Min auto schakelde niet meer .terug naar de garage .de monteur had een vrjie dag .hij moest even gebeld worden wat er aan de hand kan wezen de monteur zei ik kom zelf wel even kijken.hij heeft de auto gemaakt. Ik was weer super blij deze garage heeft een top cervise

Top bedrijf

Dit is een echt bedrijf dat ook nog na de verkoop aan zijn klanten denkt en niet aan hun zelf, ze hebben bij mij nog een navigatiesysteem ingebouwd ook al had ik hem niet bij hun gekocht, dit hoorde bij de service zeiden ze. Dit is een bedrijf waar ik zeker nog een keer zal komen voor een nieuwe auto ook al moet ik er een stukje voor rijden

Super service

Super vriendelijke mensen goed geholpen goede uitleg en als extraatje kreeg ik bij aanschaf ook nog een grote beurt voor de auto echt helemaal top Een echte aanrader😘

Zeer tevreden en een goede ervaring

Na op het internet gezocht te hebben kwam ik mijn auto tegen op gaspedaal.nl. Ik heb de adverteerder een belletje gegeven en auto was nog beschikbaar. Eenmaal aangekomen konden we snel geholpen worden en hebben meteen een proefrit kunnen maken in de Renault Laguna. Na terug gekomen te zijn hebben we het nog over de prijs gehad en hebben we onze kia picanto achtergelaten. We waren snel geholpen en hebben de auto meteen mee kunnen nemen. We zijn zeer tevreden met onze aankoop en zouden zeker nog een keer terug komen om onze andere auto in te ruilen. We hebben een prettige ervaring met autoonline.nl.

Nette en correct bedrijf

Nadat mijn ouders 2 jaar geleden met volle tevredenheid hier een auto hadden gekocht heb ik afgelopen week hier ook een seat altea gekocht. Glenn (eigenaar) en Bob (verkoper) waren zeer vriendelijk en correct, overzetten van mijn eigen banden was totaal geen probleem. Ben zeer tevreden.

Topservice

Vandaag een voor een mooie witte Skoda Octavia Rs wezen kijken. Auto was precies zoals omschreven alleen was 1 band zeer slecht. Deze is direct vervangen en de auto is dus verkocht. Aardige en vooral eerlijke verkoper en een bedrijf met een mooie uitstraling. Zeker aan te raden om hier eens een kijkje te nemen wanneer je een goede auto zoekt voor een eerlijke prijs.

In één woord Super !

Mooi autobedrijf met veel keus aan occasions. Heel klantvriendelijke mensen en hun service kom je maar weinig tegen. Mooie auto gekocht maar later bleek met slechte accu wat overigens kan gebeuren, 1 telefoontje en er werd kosteloos een nieuwe in gezet. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker terug komen en aanbevelen. Hartelijk dank. Fam. Noordzij Giessenburg

Snel en prima service bij goed autobedrijf: AutoOnline.nl in Loon op Zand

Zoekt u snel en prima service bij een goed autobedrijf in Tilburg e.o. ? Bob van Gastel en Jean-Daniel Dumas van het bedrijf " AutoOnline.nl" in Loon op Zand hebben mij vandaag snel en correct geholpen toen mijn band lek was. Ze vroegen er zelfs geen geld voor, want dit zien ze als service van de zaak, waarvoor hulde. Met dank en met groet, Pim Walenkamp uit Utrecht

PRIMA

PRIMA

Super goede service!

Fijne auto gekocht en zeer goed geholpen door de mensen van autoonline. Toen er 10 dagen na aankoop een probleem leek te zijn hebben ze dat super snel en kosteloos verholpen. Heel erg bedankt hiervoor 👍

Slechte aankoop

Tijdens het kopen super geholpen. Helaas met ophalen een hele andere kant gezien. Auto vies meegekregen en met een lege tank. Toen ik hem kocht zou er een spiegel vervangen worden. Na het ophalen blijken het nu 2 totaal verschillende spiegels te zijn. Ook zou ik een hoedenplank kunnen krijgen voor 20-, na bellen was dit ineens 70-,. Ook na het bellen over de vieze auto en lege tank kregen we alleen te horen: vervelend we zullen het doorgeven maar ze konden er niet meer aan doen. De radio deed het niet want ze hadden geen code. Zelf even langs geweest bij een Renault dealer en zo gefixt. Toen kwamen we erachter dat de boxen het maar half deden. Daarna deed de airco het niet heeft me 300-, gekost. Later begon de auto raar te doen heb nu weer een reparatie moeten doen omdat de auto een slechte onderhoud heeft gehad. Hopen op niet al te veel andere problemen.

Netjes, Deskundig, Vriendelijk personeel

Netjes, Deskundig, Vriendelijk personeel

slechter dan verwacht

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto\'s van de website blijken allang verkocht te zijn: ik mailde voor een auto maar deze was al weg. Nu meerdere dagen verder staat dezelfde auto gewoon nog online.\r\nReviews zijn dubieus, nergens is een uitgebreide review te vinden alleen maar korte berichtjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf INTERNET - google goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, goede deal en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf MARKTPLAATS

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PRIMA

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb geen ervaring met dit bedrijf maar ik erger me weer mateloos aan deze, zeer waarschijnlijk, zelf geschreven reviews. Allemaal weer dezelfde schrijfstijl, korte zinnetjes, paar woordjes maar geen enkele uitgebreide review over hoe het contact tot stand kwam, hoe het verkoopgesprek en proces verliep, de aftersales, de kwaliteit van de service enz, enz, enz. Dan haak ik al weer af.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super! goed contact goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nette ontvangst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede indruk en goede service, neemt de tijd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alles is snel en correct geregeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede uitleg en service, blij hier mijn auto te hebben gekocht.

Over AutoOnline.nl

AutoOnline.nl B.V. Bent u op zoek naar een nieuwe auto? Kies voor vertrouwen en zekerheid, koop een auto bij AutoOnline.nl B.V. Wij zijn transparant en zorgen ervoor dat u precies weet waar u aan toe bent. Het is mogelijk uw auto online te kopen of gewoon ouderwets te bekijken in één van onze showrooms. Wij richten ons op uw voorkeur. Waarom zijn wij transparant? 1. Vaste én scherpe All-in prijzen Wij leveren uitsluitend scherpe All-in prijzen. Geen extra afleverkosten of extra verkooptrucjes, gewoon alles voor een scherpe prijs. Dat houdt in: Altijd inclusief de BTW Altijd nieuwe APK Altijd rijklaar Altijd inclusief 6 maanden garantie (Bij aankoop van een online afleverpakket) 5 jaar gratis APK Geen extra afleverkosten 2. Topconditie Elke dag krijgen wij nieuwe occasions binnen. Wij kopen onze auto’s selectief in. Vóór de verkoop worden de auto’s uitgebreid gecontroleerd door onze specialisten. Wij testen en bekijken de volgende auto-onderdelen: Koppeling en versnellingsbak Airco Navigatie Verlichting Motor oliepeil Koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en remvloeistof Schokdempers Veren Bandenspanning en profieldiepte Remblokken en remschijven Controle eventuele olielekkage Uitlaat 3. Volledige onderhoudshistorie U krijgt inzicht in de volledige onderhoudshistorie. Tevens zijn de kilometerstanden van alle auto’s erkend door de Nationale Auto Pas (NAP). 4. Inruil mogelijk Heeft u nog een auto en wilt u deze inruilen? Wij accepteren elke auto. Neem uw auto mee zodat één van onze medewerkers een goede taxatie kan doen en u een aantrekkelijke inruilprijs kan aanbieden. 5. Garantie Wij hebben veelvoudige garantie mogelijkheden die wij aanpassen naar uw verlangen, zowel huis garantie als BOVAG-garantie. Tevens staan wij open voor andere garantie vormen. 6. Na 14 dagen niet tevreden? Online uw auto kopen? Wij bieden dan geen proefrit maar een proefreis aan. Wat houdt dit in? Bij aankoop van een online pakket. Omruilen mogelijk 14 dagen lan