Super ervaren jongens met precie werk.

Heb hier mijn auto laten wrappen camouflage kleur.Glenn en zijn team hebben er iets gewelligs van gemaakt.Denken met je mee voor het juiste resultaat. Komen hun afspraken zeer goed na.Tevens sturen ze je elke dag foto's van de auto. Nemen echt de tijd voor je als klant . En dat voor een redelijke prijs.Echt een aanrader om je auto telaten wrappen.

Heb veel spijt dat ik jullie niet eerder had ontdekt

Als ik alle positieven auto-inkoopervaringen bij elkaar zou optellen dan komen ze alsnog niet in de buurt van Auto Online dienstverlening. Netjes geprijsde auto's waar alles aan klopt, een eerlijke inruilprijs, flexibiliteit om in te spelen op de klantwensen, open & eerlijk communiceren, alle afspraken nakomen - beter nog overtreffen... ik zou nog door kunnen gaan maar overtuig graag jezelf als een klant van Auto Online. Ik kom zeker hier terug volgende keer. Een zeer tevreden klant.

Topservice! Eerlijke prijzen en personen!

Ik ben geweldig geholpen met de verkoop van mijn auto, vriendelijk en eerlijk advies! Service ging verder dan alleen de verkoop van de auto, ik wordt ondersteund in het uitzoeken of er schade is geweest aan mijn andere auto en er was veel geduld voor het overleg wat ik moest hebben alvorens er een definitief akkoord gegeven kon worden door mij. Ik kan iedereen aanraden te kijken wat betreft de mogelijkheden wanneer je snel en veilig je auto wilt verkopen!

Super service vanaf het begin vertrouwen in dat het goed zat

Bob en zijn collega's bieden top service tot aan de deur zelfs. De auto's' zijn meer dan 100% te vertrouwen een goede prijs / kwaliteit balans. In mijn vaste garage de auto laten schouwen, omdat we nog al pech hadden gehad bij de vorige 2 e handsauto /( gekocht bij een andere zaak). De nieuwe 2 e hands is glansrijk door de schouwing gekomen. Rijd als een zonnetje en wordt ook nog eens gratis voor de deur door het hele land afgeleverd. Wat wil je nog meer !!! We hadden het in 10 min gevonden deze deal en geregeld via internet. Kan het iedereen aanbevelen om op deze manier een auto bij Bob en zijn collega's kopen!

2e paasdag een auto gekocht en ben super geholpen door de medewerker(Bart) me auto hier ook ingeruild en een goed bedrag voor terug gekregen. Top verkoper en een goed bedrijf, raad het aan om hier een auto te kopen! Top ga vooral zo door. Het. Peet en Mel.

Top service!

Vandaag mijn auto verkocht en op laten halen door Auto online. Bjorn was vriendelijk en klantgericht, hij had alles snel en vakkundig geregeld. We zijn zeer tevreden hoe de verkoop is afgehandeld. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

Super geholpen

Auto gekocht maar waarschuwing van koelvloeistof ging branden,gebeld volgende dag gelijk opgelost,super service echt klasse gedaan en een dikke pluim voor alle medewerkers.

goed geholpen en goede service

vorige week andere auto gekocht. ik werd zeer netjes geholpen. ze hadden er ook 2 andere voorbanden opgedaan. toen ik de auto ging rijden bleek boven de 100 het stuur te gaan trillen.gelijk gebeld en dit werd netjes opgelost

Topservice

In december een gebruikte LR Freelander gekocht (zonder garantie) 2x een pechgeval gehad en 2x perfect opgelost, zonder dat ze aan mij iets berekend hebben. Klantvriendelijk en deskundig, gewoon top!!

Heel tevreden

Onze auto werd thuisgebracht op een auto ambulance. Een heel speciale ervaring want het komt overeen met kleding kopen online. Wij hadden dit nog nooit gezien maar het verliep perfect. Alle zaken werden online geregeld en toen de auto bij ons thuis kwam, kon er direct gereden worden. Ik denk dat dit steeds vaker wordt gedaan. Je ziet het ook op de website staan . Wij zijn zeer tevreden en bevelen AutoOnline aan. Marjo en Herman

Super Top

Na een klein defect heeft Auto Online.nl een prima coulanceregeling met ons getroffen. Super Top! Bedankt heren. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling.

Value for Money

Vandaag een Land-Rover Freelander gekocht bij Bob van Auto-online. De auto is geweldig, goeie deal, Bob is zeer klantvriendelijk en is zijn afspraken 100% nagekomen. Top dus!!

Snel geregeld

Honda Civic verkocht voor goed geld. snel geregeld en niet onbelangrijk mijn geld direct gekregen.

flexibel, klantgericht en oplossingsgericht

De afhandeling van de inkoop van mijn auto door auto online is zeer netjes en flexibel verlopen. Ze konden, op mijn verzoek, snel schakelen en waren attent genoeg om een achtergebleven item in de auto na te sturen.

Super goed en snel geholpen !

Auto stond paar straten verder met lege accu.Monteur heeft daar de startkabels opgezet . Bij de garage aangekomen toch maar een nieuwe accu in gezet.

Uitstekend geholpen

Autoonline heeft mijn auto ingekocht bleek onduidelijkheid over schade verleden hebben mij toch extra gecompenseerd en dachten top mee over een oplossing ik vind het prima aardig klantgericht bedrijf Zeker een aanrader

Top service van beide vestigingen!

Auto ingeruild voor een tweedehandse auto. Na een paar mankementen heeft Autoonline alles opgelost! Het had even geduurd maar nu kan ik weer veilig naar mijn klanten rijden! Super nette en klantvriendelijke medewerkers en alles volgens afspraak gemaakt! Super veel dank aan alle medewerkers van beide vestigingen! En speciaal voor de monteurs die de werkzaamheden uitgevoerd hebben en Ruben voor de communicatie!! Vriendelijke groet, Christine

super service

mn auto gekocht airco na 2 weken kapot, toen gebeld en hebben het super gemaakt ben er heel blij mee

Zeer goede ervaring

Niks op aan te merken zeer prettig geholpen voelde me zeker op het gemak. Ik ga zeker terug als ik weer wat andere wil. Zeer klant gericht.

Snelle service

Net een nieuwe auto daar gekocht. Na een maand was de uitlaat kapot. 1 telefoontje en ik kon de volgende dag terecht.

Ben met mijn bij online gekochte Seat op vakantie, top auto, heb onze andere auto uitgeleend, kreeg berichtje dat accu kapot was. Heb Glenn gebeld, kom maar even langs (dus voor de duidelijkheid, deze auto daar niet gekocht). Glenn heeft de accu gratis vervangen, waar krijg je deze top service nog. Thanx echt super.

Topbedrijf

Na een mooie auto gekocht te hebben na een week toch wat kapot . Terug geweest en.ontzettend goed behandeld. Ad een sympathiek man heeft ons zeer goed geholpen en alles is netjes afgehandeld

Eerlijk en vriendelijk bedrijf locatie Strijen

We hebben onze auto voor een nette prijs kunnen verkopen. Hele vriendelijke medewerkers. Vooral Ruben is een topper. Heel eerlijk en beleefd. Hij heeft ons enorm goed geholpen bij de problemen met onze tweede auto die we bij een particulier hadden gekocht. We hebben dit onwijs gewaardeerd!

Geen gezeur en netjes behandeld

Mijn Toyota Avensis heb ik verkocht aan dit bedrijf. Tot mijn verbazing bleek de auto een mij niet bekende schade te hebben maar door de nette staat deed men daar gelukkig niet moeilijk over. Kortom; ik zou een volgende auto hier ook verkopen.

Vriendelijkheid

Vriendelijke meneer bob de verkoper, vandaag autootje gehaalt, tevreden mij veilig en wel thuis gebracht. Dank u wel voor het luisterend oor. Duimpje waard.

Over AutoOnline.nl

AutoOnline.nl B.V. Bent u op zoek naar een nieuwe auto? Kies voor vertrouwen en zekerheid, koop een auto bij AutoOnline.nl B.V. Wij zijn transparant en zorgen ervoor dat u precies weet waar u aan toe bent. Het is mogelijk uw auto online te kopen of gewoon ouderwets te bekijken in één van onze showrooms. Wij richten ons op uw voorkeur. Waarom zijn wij transparant? 1. Vaste én scherpe All-in prijzen Wij leveren uitsluitend scherpe All-in prijzen. Geen extra afleverkosten of extra verkooptrucjes, gewoon alles voor een scherpe prijs. Dat houdt in: Altijd inclusief de BTW Altijd nieuwe APK Altijd rijklaar Altijd inclusief 6 maanden garantie (Bij aankoop van een online afleverpakket) 5 jaar gratis APK Geen extra afleverkosten 2. Topconditie Elke dag krijgen wij nieuwe occasions binnen. Wij kopen onze auto’s selectief in. Vóór de verkoop worden de auto’s uitgebreid gecontroleerd door onze specialisten. Wij testen en bekijken de volgende auto-onderdelen: Koppeling en versnellingsbak Airco Navigatie Verlichting Motor oliepeil Koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en remvloeistof Schokdempers Veren Bandenspanning en profieldiepte Remblokken en remschijven Controle eventuele olielekkage Uitlaat 3. Volledige onderhoudshistorie U krijgt inzicht in de volledige onderhoudshistorie. Tevens zijn de kilometerstanden van alle auto’s erkend door de Nationale Auto Pas (NAP). 4. Inruil mogelijk Heeft u nog een auto en wilt u deze inruilen? Wij accepteren elke auto. Neem uw auto mee zodat één van onze medewerkers een goede taxatie kan doen en u een aantrekkelijke inruilprijs kan aanbieden. 5. Garantie Wij hebben veelvoudige garantie mogelijkheden die wij aanpassen naar uw verlangen, zowel huis garantie als BOVAG-garantie. Tevens staan wij open voor andere garantie vormen. 6. Na 14 dagen niet tevreden? Online uw auto kopen? Wij bieden dan geen proefrit maar een proefreis aan. Wat houdt dit in? Bij aankoop van een online pakket. Omruilen mogelijk 14 dagen lan