Snel geregeld

Honda Civic verkocht voor goed geld. snel geregeld en niet onbelangrijk mijn geld direct gekregen.

Stellen zaken anders voor dan ze in werkelijkheid zijn

Via internet een Subaru Forester gekocht, op basis van de online reviews en het eerste contact had ik hier wel vertrouwen in. De auto had een prijskaartje waar men bij verwachten mag dat hij tip top in orde is. Dit werd overigens ook bevestigd en de auto zou nog nagekeken worden om hem technisch in orde te maken. Bij aankomst viel al op dat een spiegel met ductape aan elkaar hing. Na een paar geluiden hier en daar te hebben waargenomen heb ik hem naar mijn vaste garage gebracht. Resultaat bijna 3000 euro is er nodig om de auto in orde te maken, het merendeel bestaat uit reparaties die er bij een grote beurt horen uit te rollen dus hoe de auto is nagekeken vraag ik mij af. Mijn persoonlijke mening is dan ook dat zij de zaken een stuk mooier voorstellen dan ze in werkelijkheid zijn, heel jammer want het concept van autoonline beviel mij wel. Over het contact met de dealer: na levering van de auto heb ik contact opgenomen omdat de distributie riem schijnbaar om de 7 jaren vervangen moet worden bij deze auto's, dit was niet gebeurd. Voor aankoop had ik al gevraagd of deze binnen de laatste 100k vervangen was zonder te weten dat het secundaire vervangsmoment 7 jaren is. Dat was het moment geweest om mij als leek en afstandkoper in te lichten dat die aan vervanging toe was. Ik heb toen aangeboden om de auto naar mijn lokale garage of een garage naar hun keuze in de buurt te brengen aangezien ik aan de andere kant van het land woon. De reactie was hierop dat zij hier niet aan beginnen ivm eigen werkplaats. Verkoop dan gewoon een auto die voldoet aan je omschrijving of biedt aan om hem op te halen en in orde te brengen, had ik ook nog wel aan het transport willen bijdragen. Enige optie was auto daarnaartoe en tegen gereduceerd tarief laten maken, dan maar liever bij mensen die ik vertrouw en waarvan ik weet dat het vakmensen zijn.

flexibel, klantgericht en oplossingsgericht

De afhandeling van de inkoop van mijn auto door auto online is zeer netjes en flexibel verlopen. Ze konden, op mijn verzoek, snel schakelen en waren attent genoeg om een achtergebleven item in de auto na te sturen.

Super goed en snel geholpen !

Auto stond paar straten verder met lege accu.Monteur heeft daar de startkabels opgezet . Bij de garage aangekomen toch maar een nieuwe accu in gezet.

Uitstekend geholpen

Autoonline heeft mijn auto ingekocht bleek onduidelijkheid over schade verleden hebben mij toch extra gecompenseerd en dachten top mee over een oplossing ik vind het prima aardig klantgericht bedrijf Zeker een aanrader

Top service van beide vestigingen!

Auto ingeruild voor een tweedehandse auto. Na een paar mankementen heeft Autoonline alles opgelost! Het had even geduurd maar nu kan ik weer veilig naar mijn klanten rijden! Super nette en klantvriendelijke medewerkers en alles volgens afspraak gemaakt! Super veel dank aan alle medewerkers van beide vestigingen! En speciaal voor de monteurs die de werkzaamheden uitgevoerd hebben en Ruben voor de communicatie!! Vriendelijke groet, Christine

super service

mn auto gekocht airco na 2 weken kapot, toen gebeld en hebben het super gemaakt ben er heel blij mee

Zeer goede ervaring

Niks op aan te merken zeer prettig geholpen voelde me zeker op het gemak. Ik ga zeker terug als ik weer wat andere wil. Zeer klant gericht.

Snelle service

Net een nieuwe auto daar gekocht. Na een maand was de uitlaat kapot. 1 telefoontje en ik kon de volgende dag terecht.

Top service

Ben met mijn bij online gekochte Seat op vakantie, top auto, heb onze andere auto uitgeleend, kreeg berichtje dat accu kapot was. Heb Glenn gebeld, kom maar even langs (dus voor de duidelijkheid, deze auto daar niet gekocht). Glenn heeft de accu gratis vervangen, waar krijg je deze top service nog. Thanx echt super.

Topbedrijf

Na een mooie auto gekocht te hebben na een week toch wat kapot . Terug geweest en.ontzettend goed behandeld. Ad een sympathiek man heeft ons zeer goed geholpen en alles is netjes afgehandeld

Eerlijk en vriendelijk bedrijf locatie Strijen

We hebben onze auto voor een nette prijs kunnen verkopen. Hele vriendelijke medewerkers. Vooral Ruben is een topper. Heel eerlijk en beleefd. Hij heeft ons enorm goed geholpen bij de problemen met onze tweede auto die we bij een particulier hadden gekocht. We hebben dit onwijs gewaardeerd!

Geen gezeur en netjes behandeld

Mijn Toyota Avensis heb ik verkocht aan dit bedrijf. Tot mijn verbazing bleek de auto een mij niet bekende schade te hebben maar door de nette staat deed men daar gelukkig niet moeilijk over. Kortom; ik zou een volgende auto hier ook verkopen.

Vriendelijkheid

Vriendelijke meneer bob de verkoper, vandaag autootje gehaalt, tevreden mij veilig en wel thuis gebracht. Dank u wel voor het luisterend oor. Duimpje waard.

Top garage

Min auto schakelde niet meer .terug naar de garage .de monteur had een vrjie dag .hij moest even gebeld worden wat er aan de hand kan wezen de monteur zei ik kom zelf wel even kijken.hij heeft de auto gemaakt. Ik was weer super blij deze garage heeft een top cervise

Top bedrijf

Dit is een echt bedrijf dat ook nog na de verkoop aan zijn klanten denkt en niet aan hun zelf, ze hebben bij mij nog een navigatiesysteem ingebouwd ook al had ik hem niet bij hun gekocht, dit hoorde bij de service zeiden ze. Dit is een bedrijf waar ik zeker nog een keer zal komen voor een nieuwe auto ook al moet ik er een stukje voor rijden

Super service

Super vriendelijke mensen goed geholpen goede uitleg en als extraatje kreeg ik bij aanschaf ook nog een grote beurt voor de auto echt helemaal top Een echte aanrader😘

Zeer tevreden en een goede ervaring

Na op het internet gezocht te hebben kwam ik mijn auto tegen op gaspedaal.nl. Ik heb de adverteerder een belletje gegeven en auto was nog beschikbaar. Eenmaal aangekomen konden we snel geholpen worden en hebben meteen een proefrit kunnen maken in de Renault Laguna. Na terug gekomen te zijn hebben we het nog over de prijs gehad en hebben we onze kia picanto achtergelaten. We waren snel geholpen en hebben de auto meteen mee kunnen nemen. We zijn zeer tevreden met onze aankoop en zouden zeker nog een keer terug komen om onze andere auto in te ruilen. We hebben een prettige ervaring met autoonline.nl.

Nette en correct bedrijf

Nadat mijn ouders 2 jaar geleden met volle tevredenheid hier een auto hadden gekocht heb ik afgelopen week hier ook een seat altea gekocht. Glenn (eigenaar) en Bob (verkoper) waren zeer vriendelijk en correct, overzetten van mijn eigen banden was totaal geen probleem. Ben zeer tevreden.

Topservice

Vandaag een voor een mooie witte Skoda Octavia Rs wezen kijken. Auto was precies zoals omschreven alleen was 1 band zeer slecht. Deze is direct vervangen en de auto is dus verkocht. Aardige en vooral eerlijke verkoper en een bedrijf met een mooie uitstraling. Zeker aan te raden om hier eens een kijkje te nemen wanneer je een goede auto zoekt voor een eerlijke prijs.

In één woord Super !

Mooi autobedrijf met veel keus aan occasions. Heel klantvriendelijke mensen en hun service kom je maar weinig tegen. Mooie auto gekocht maar later bleek met slechte accu wat overigens kan gebeuren, 1 telefoontje en er werd kosteloos een nieuwe in gezet. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker terug komen en aanbevelen. Hartelijk dank. Fam. Noordzij Giessenburg

Snel en prima service bij goed autobedrijf: AutoOnline.nl in Loon op Zand

Zoekt u snel en prima service bij een goed autobedrijf in Tilburg e.o. ? Bob van Gastel en Jean-Daniel Dumas van het bedrijf " AutoOnline.nl" in Loon op Zand hebben mij vandaag snel en correct geholpen toen mijn band lek was. Ze vroegen er zelfs geen geld voor, want dit zien ze als service van de zaak, waarvoor hulde. Met dank en met groet, Pim Walenkamp uit Utrecht

PRIMA

PRIMA

Super goede service!

Fijne auto gekocht en zeer goed geholpen door de mensen van autoonline. Toen er 10 dagen na aankoop een probleem leek te zijn hebben ze dat super snel en kosteloos verholpen. Heel erg bedankt hiervoor 👍

Slechte aankoop

Tijdens het kopen super geholpen. Helaas met ophalen een hele andere kant gezien. Auto vies meegekregen en met een lege tank. Toen ik hem kocht zou er een spiegel vervangen worden. Na het ophalen blijken het nu 2 totaal verschillende spiegels te zijn. Ook zou ik een hoedenplank kunnen krijgen voor 20-, na bellen was dit ineens 70-,. Ook na het bellen over de vieze auto en lege tank kregen we alleen te horen: vervelend we zullen het doorgeven maar ze konden er niet meer aan doen. De radio deed het niet want ze hadden geen code. Zelf even langs geweest bij een Renault dealer en zo gefixt. Toen kwamen we erachter dat de boxen het maar half deden. Daarna deed de airco het niet heeft me 300-, gekost. Later begon de auto raar te doen heb nu weer een reparatie moeten doen omdat de auto een slechte onderhoud heeft gehad. Hopen op niet al te veel andere problemen.

Over AutoOnline.nl

AutoOnline.nl B.V. Bent u op zoek naar een nieuwe auto? Kies voor vertrouwen en zekerheid, koop een auto bij AutoOnline.nl B.V. Wij zijn transparant en zorgen ervoor dat u precies weet waar u aan toe bent. Het is mogelijk uw auto online te kopen of gewoon ouderwets te bekijken in één van onze showrooms. Wij richten ons op uw voorkeur. Waarom zijn wij transparant? 1. Vaste én scherpe All-in prijzen Wij leveren uitsluitend scherpe All-in prijzen. Geen extra afleverkosten of extra verkooptrucjes, gewoon alles voor een scherpe prijs. Dat houdt in: Altijd inclusief de BTW Altijd nieuwe APK Altijd rijklaar Altijd inclusief 6 maanden garantie (Bij aankoop van een online afleverpakket) 5 jaar gratis APK Geen extra afleverkosten 2. Topconditie Elke dag krijgen wij nieuwe occasions binnen. Wij kopen onze auto’s selectief in. Vóór de verkoop worden de auto’s uitgebreid gecontroleerd door onze specialisten. Wij testen en bekijken de volgende auto-onderdelen: Koppeling en versnellingsbak Airco Navigatie Verlichting Motor oliepeil Koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en remvloeistof Schokdempers Veren Bandenspanning en profieldiepte Remblokken en remschijven Controle eventuele olielekkage Uitlaat 3. Volledige onderhoudshistorie U krijgt inzicht in de volledige onderhoudshistorie. Tevens zijn de kilometerstanden van alle auto’s erkend door de Nationale Auto Pas (NAP). 4. Inruil mogelijk Heeft u nog een auto en wilt u deze inruilen? Wij accepteren elke auto. Neem uw auto mee zodat één van onze medewerkers een goede taxatie kan doen en u een aantrekkelijke inruilprijs kan aanbieden. 5. Garantie Wij hebben veelvoudige garantie mogelijkheden die wij aanpassen naar uw verlangen, zowel huis garantie als BOVAG-garantie. Tevens staan wij open voor andere garantie vormen. 6. Na 14 dagen niet tevreden? Online uw auto kopen? Wij bieden dan geen proefrit maar een proefreis aan. Wat houdt dit in? Bij aankoop van een online pakket. Omruilen mogelijk 14 dagen lan