Uitstekend!

Vorig jaar September onze DS3 cabriolet gekocht bij Glenn,zeer prettige ervaring na de proefrit,zonder inruil een goede prijs met 6 maanden BOVAG en een afleverbeurt en 4 nieuwe banden kunnen uitonderhandelen.In de week opvolgend werd ik gebeld dat er een ratel in de moter te horen was wat volgens Glenn duidde op een versleten ketting cq spanners(euvel van de PSA turbo motor),besloten werd om de ketting en de spanners kosteloos onder garantie te vervangen!2 weken later de auto op kunnen halen en naar tevredenheid naar huis gereden , nu na een jaar gebruik gemaakt van de 5x gratis apk voucher en een kleine beurt laten uitvoeren en nog een deurdranger laten vervangen onder garantie voor een schappelijke prijs! (Het verliep de middag wat chaotisch maar uiteindelijk is het naar tevredenheid opgelost) Glenn doet vreselijk zijn best,maar het blijft mensenwerk,ik denk dat communicatie met zijn after sales team wat scherper kan ,maar in het geheel een absolute aanrader!

100% tevreden met het geleverde werk

Ik heb er mijn Mercedes E cabrio laten wrappen , alle sierlijsten ,spiegels en grill hoogglans zwart laten maken . Na een paar weken liet op paar plekjes de folie los (minimaal) en werd per direct opgelost. Ben erg tevreden met het geleverde werk en de goede service

Mijn auto verkocht aan auto online Strijen. Door je als klant open te stellen voor flexibiliteit en mee denken met elkaar verliep het allemaal zeer vriendelijk en soepel. Als jij eerlijk bent naar hen, zijn zij eerlijk naar jou. Mijn cruisecontrol was kapot, nog snel naar de dealer geweest om het te laten maken, maar behalve dat het me geld kostte leverde het niks op, nog steeds kapot. Dat is natuurlijk waarde vermindering, en had ik ook ingecalculeerd. Uiteindelijk zijn ze van auto online mij tegemoet gekomen en was de waarde vermindering nihil. Er zat ook een gebruikersspoortje op die ik zelf niet gezien had (binnenkant achterdeur). Maar omdat ik gewoon open en eerlijk was over de cruisecontrol ging er niet extra vanaf. Tevreden met het bedrag wat ik heb gekregen, en direct op m’n rekening. Auto werd pas opgeladen nadat ik gecontroleerd had of de vrijwaring en het geld binnen waren bij mij.

de servicebereidheid was hartverwarmend

Moreno en Bob zeer bedankt voor de service en het vertrouwen. Jullie waren op het juiste moment mij zeer behulpzaam: tof!

Goede auto,s service zeer goed. Komen afspraken na.

Goede dag ik beveel auto online aan. Citroen c3 gekocht en goed tevreden. Denken goed mee. Fijne mensen. Komen afspraken na..Hgr Dick Boogaard.

Goede en snelle service!

Wij willen jullie bedanken voor de snelle en goede service in de vestiging in Strijen. En heel fijn dat we al heel snel geholpen konden worden. Auto konden we ’s morgens afleveren en ’s middags weer ophalen. Showroom en werkplaats zagen er tiptop uit! Service staat hier duidelijk hoog in het vaandel! Dank jullie wel en tot de volgende keer!

Prettig geregeld

Relaxte verkoper. Geen verkoop praatjes. Goed geholpen door Bjørn.

Top service, komen afspraken na en monteurs weten wat ze doen!

Goede service, contact met Bob was erg prettig zowel via telefoon als whatsapp. Auto netjes afgeleverd op locatie. Het was al een wat oudere BMW en die lekken nogal eens wat olie. Na aankoop bleek er dan ook wat olie te lekken, hebben de monteurs dat netjes opgelost (vacuümpomp bleek te lekken, is vervangen en dat is toch wel een ingrijpende klus). Ze nemen je absoluut serieus en nemen echt de tijd om het probleem grondig aan te pakken. Kortom ik kan het iedereen aanbevelen hier een auto te kopen.

Een nissan Almere bij hun gekocht bleek de airco pomp stuk te zijn netjes een andere airco pomp gekregen echt top service keurig afgehandeld. Een aanrader om daar je auto te kopen

Super ervaren jongens met precie werk.

Heb hier mijn auto laten wrappen camouflage kleur.Glenn en zijn team hebben er iets gewelligs van gemaakt.Denken met je mee voor het juiste resultaat. Komen hun afspraken zeer goed na.Tevens sturen ze je elke dag foto's van de auto. Nemen echt de tijd voor je als klant . En dat voor een redelijke prijs.Echt een aanrader om je auto telaten wrappen.

Heb veel spijt dat ik jullie niet eerder had ontdekt

Als ik alle positieven auto-inkoopervaringen bij elkaar zou optellen dan komen ze alsnog niet in de buurt van Auto Online dienstverlening. Netjes geprijsde auto's waar alles aan klopt, een eerlijke inruilprijs, flexibiliteit om in te spelen op de klantwensen, open & eerlijk communiceren, alle afspraken nakomen - beter nog overtreffen... ik zou nog door kunnen gaan maar overtuig graag jezelf als een klant van Auto Online. Ik kom zeker hier terug volgende keer. Een zeer tevreden klant.

Topservice! Eerlijke prijzen en personen!

Ik ben geweldig geholpen met de verkoop van mijn auto, vriendelijk en eerlijk advies! Service ging verder dan alleen de verkoop van de auto, ik wordt ondersteund in het uitzoeken of er schade is geweest aan mijn andere auto en er was veel geduld voor het overleg wat ik moest hebben alvorens er een definitief akkoord gegeven kon worden door mij. Ik kan iedereen aanraden te kijken wat betreft de mogelijkheden wanneer je snel en veilig je auto wilt verkopen!

Super service vanaf het begin vertrouwen in dat het goed zat

Bob en zijn collega's bieden top service tot aan de deur zelfs. De auto's' zijn meer dan 100% te vertrouwen een goede prijs / kwaliteit balans. In mijn vaste garage de auto laten schouwen, omdat we nog al pech hadden gehad bij de vorige 2 e handsauto /( gekocht bij een andere zaak). De nieuwe 2 e hands is glansrijk door de schouwing gekomen. Rijd als een zonnetje en wordt ook nog eens gratis voor de deur door het hele land afgeleverd. Wat wil je nog meer !!! We hadden het in 10 min gevonden deze deal en geregeld via internet. Kan het iedereen aanbevelen om op deze manier een auto bij Bob en zijn collega's kopen!

Top service

2e paasdag een auto gekocht en ben super geholpen door de medewerker(Bart) me auto hier ook ingeruild en een goed bedrag voor terug gekregen. Top verkoper en een goed bedrijf, raad het aan om hier een auto te kopen! Top ga vooral zo door. Het. Peet en Mel.

Top service!

Vandaag mijn auto verkocht en op laten halen door Auto online. Bjorn was vriendelijk en klantgericht, hij had alles snel en vakkundig geregeld. We zijn zeer tevreden hoe de verkoop is afgehandeld. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

Super geholpen

Auto gekocht maar waarschuwing van koelvloeistof ging branden,gebeld volgende dag gelijk opgelost,super service echt klasse gedaan en een dikke pluim voor alle medewerkers.

goed geholpen en goede service

vorige week andere auto gekocht. ik werd zeer netjes geholpen. ze hadden er ook 2 andere voorbanden opgedaan. toen ik de auto ging rijden bleek boven de 100 het stuur te gaan trillen.gelijk gebeld en dit werd netjes opgelost

Topservice

In december een gebruikte LR Freelander gekocht (zonder garantie) 2x een pechgeval gehad en 2x perfect opgelost, zonder dat ze aan mij iets berekend hebben. Klantvriendelijk en deskundig, gewoon top!!

Heel tevreden

Onze auto werd thuisgebracht op een auto ambulance. Een heel speciale ervaring want het komt overeen met kleding kopen online. Wij hadden dit nog nooit gezien maar het verliep perfect. Alle zaken werden online geregeld en toen de auto bij ons thuis kwam, kon er direct gereden worden. Ik denk dat dit steeds vaker wordt gedaan. Je ziet het ook op de website staan . Wij zijn zeer tevreden en bevelen AutoOnline aan. Marjo en Herman

Super Top

Na een klein defect heeft Auto Online.nl een prima coulanceregeling met ons getroffen. Super Top! Bedankt heren. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling.

Value for Money

Vandaag een Land-Rover Freelander gekocht bij Bob van Auto-online. De auto is geweldig, goeie deal, Bob is zeer klantvriendelijk en is zijn afspraken 100% nagekomen. Top dus!!

Snel geregeld

Honda Civic verkocht voor goed geld. snel geregeld en niet onbelangrijk mijn geld direct gekregen.

flexibel, klantgericht en oplossingsgericht

De afhandeling van de inkoop van mijn auto door auto online is zeer netjes en flexibel verlopen. Ze konden, op mijn verzoek, snel schakelen en waren attent genoeg om een achtergebleven item in de auto na te sturen.

Super goed en snel geholpen !

Auto stond paar straten verder met lege accu.Monteur heeft daar de startkabels opgezet . Bij de garage aangekomen toch maar een nieuwe accu in gezet.

Uitstekend geholpen

Autoonline heeft mijn auto ingekocht bleek onduidelijkheid over schade verleden hebben mij toch extra gecompenseerd en dachten top mee over een oplossing ik vind het prima aardig klantgericht bedrijf Zeker een aanrader

Over AutoOnline.nl

AutoOnline.nl B.V. Bent u op zoek naar een nieuwe auto? Kies voor vertrouwen en zekerheid, koop een auto bij AutoOnline.nl B.V. Wij zijn transparant en zorgen ervoor dat u precies weet waar u aan toe bent. Het is mogelijk uw auto online te kopen of gewoon ouderwets te bekijken in één van onze showrooms. Wij richten ons op uw voorkeur. Waarom zijn wij transparant? 1. Vaste én scherpe All-in prijzen Wij leveren uitsluitend scherpe All-in prijzen. Geen extra afleverkosten of extra verkooptrucjes, gewoon alles voor een scherpe prijs. Dat houdt in: Altijd inclusief de BTW Altijd nieuwe APK Altijd rijklaar Altijd inclusief 6 maanden garantie (Bij aankoop van een online afleverpakket) 5 jaar gratis APK Geen extra afleverkosten 2. Topconditie Elke dag krijgen wij nieuwe occasions binnen. Wij kopen onze auto’s selectief in. Vóór de verkoop worden de auto’s uitgebreid gecontroleerd door onze specialisten. Wij testen en bekijken de volgende auto-onderdelen: Koppeling en versnellingsbak Airco Navigatie Verlichting Motor oliepeil Koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en remvloeistof Schokdempers Veren Bandenspanning en profieldiepte Remblokken en remschijven Controle eventuele olielekkage Uitlaat 3. Volledige onderhoudshistorie U krijgt inzicht in de volledige onderhoudshistorie. Tevens zijn de kilometerstanden van alle auto’s erkend door de Nationale Auto Pas (NAP). 4. Inruil mogelijk Heeft u nog een auto en wilt u deze inruilen? Wij accepteren elke auto. Neem uw auto mee zodat één van onze medewerkers een goede taxatie kan doen en u een aantrekkelijke inruilprijs kan aanbieden. 5. Garantie Wij hebben veelvoudige garantie mogelijkheden die wij aanpassen naar uw verlangen, zowel huis garantie als BOVAG-garantie. Tevens staan wij open voor andere garantie vormen. 6. Na 14 dagen niet tevreden? Online uw auto kopen? Wij bieden dan geen proefrit maar een proefreis aan. Wat houdt dit in? Bij aankoop van een online pakket. Omruilen mogelijk 14 dagen lan