aardige mensen met de klant op één

Bij toeval kwam ik via mijn internet speurtocht bij dit autobedrijf uit. Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Zij hadden de auto staan waar ik na op zoek was. Na mijn wensen te hebben uitgesproken om de auto aflevering klaar te maken zoals ik hem wou hebben. Was de deal snel gesloten. Herben en Reinier heel veel succes met jullie bedrijf. En ik beveel jullie zeker aan!

Top bedrijf met ervaring en passie

Heel positief ervaren. Na het hartelijke ontvangst hebben we een goede inruilprijs voor onze auto gekregen en een geweldige auto gekocht. Vlotte afwikkeling en heel goed gevoel. Een bedrijf met passie en kennis. Top.

Komen eerlijk en betrouwbaar over.

Ford Focus gekocht bij dit bedrijf. Auto stond keurig klaar. Reinier komt eerlijk en betrouwbaar over , niet opdringerig , geen doorzichtige verkooppraatjes. Vraagprijs, is in vergelijking met andere autohandelaren laag. Afhandeling snel en correct.

Uitermate tevreden

Wij hebben een mooie Volvo XC90 bij Heger en Veldwijk gekocht. Toen wij in Harderwijk kwamen om de auto te bezichtigen was deze helaas niet aanwezig. Geen probleem, 3 dagen later werd de auto naar Breda gereden om deze aan ons te laten zien en een proefrit te maken. Nadat we de auto gekocht hadden en de rolhoes ontbrak, werd deze ons per post toegezonden. Wij zijn erg tevreden over de auto en over de dienstverlening van Heger en Veldwijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heger en Veldwijk hebben mij uitstekend geholpen in de zoektocht naar een grote gezinswagen. Ze hebben meegezocht en meegedacht en we zijn, mede door prima inruil, tot een goede prijs gekomen. Geen gladde praatjes of valse beloften: eerlijk en open zaken doen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympatieke, aardige eigenaar. Goed geholpen, goede service. Top! Met goed gevoel auto gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg positief over dit bedrijf. Beide eigenaars hebben duidelijk een passie voor auto\'s en voelen de klant erg goed aan. Er wordt met je meegedacht en je niets opgedrongen. Het is een nieuwe en erg nette zaak met mooie occasions. Ik rijd graag een stukje om voor dat extra stukje service en betrouwbaarheid!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele deskundige en fijne samenwerking. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en zo kom je samen tot de juiste oplossing. De auto is een top staat afgeleverd en de nazorg is ook al top. Ik zou iedereen dit jonge en frisse bedrijf aanraden waar service en klantvriendelijkeheid hoog in het vaandel staan. Niks op aan te merken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goed en snel geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk behulpzaam meedenken met klant \r\nSuper goede ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, beleefd, denken mee, komen afspraken na, eigenlijk zoals het hoort natuurlijk, in deze doen ze dat ook, heel erg prettig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na goed contact en een proefrit, drie dagen later terug voor een tweede proefrit. Besloten de auto te nemen, vlotte, vriendelijke afhandeling en zelfde dag nog auto mee naar huis. Tevens een prachtig bod gekregen voor inruil oude auto. Conclusie: zeer tevreden over dit nog jonge bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enthousiast team, klantvriendelijk!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant en duidelijke communicatie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, betrokken en denkt mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na duidelijke afspraken stond de auto klaar voor een proefrit. Onderhandelingen waren duidelijk en niet met verborgen zaken. Tevreden over de afgeleverde auto en de staat er van. Na 1 week vanuittesten blijkt het een goede auto te zijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net bedrijf met ruime kennis. Geen opdringerige verkopers maar mensen met passie voor het vak. Auto keurig netjes volgens de gemaakte afspraken geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, transparant en snel

• Reden bezoek Andere reden