Beste Jan, Allereerst ons excuus voor de onduidelijkheden. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons bedrijf negatief is, dat is het laatste wat wij willen! Door de vakantietijd is er inderdaad een achterstand ontstaan. Wij doen ons uiterste best om dit netjes bij te houden, maar dat is in dit geval niet goed gegaan. Dit is ook de reden dat wij bij onze advertenties vermelden om vooraf even te bellen zodat we dit soort dingen voorkomen. Wat uw opmerking betreft over de eigenaren, dat is uiterst bijzonder. Ik ben wel even benieuwd waar u deze informatie heeft gevonden, dan kunnen wij e.e.a. nakijken en corrigeren indien mogelijk. Ik vind het ontzettend vervelend uw verhaal en ervaring met ons bedrijf te lezen en wil daarvoor ons excuus aanbieden. Graag zou ik in contact met u komen, maar ik heb geen gegevens van u. Ik zou het waarderen als we wellicht telefonisch e.e.a. kunnen uitspreken samen met als doel positief te kunnen afsluiten. Ik zie uit naar uw reactie! Hartelijke groet, Heger en Veldwijk
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.