Top geholpen en een super service.

Ben erg tevreden over de manier van zaken doen, ze lossen problemen op en proberen je geen onzin te verkopen. In het segment van hun aanbod zocht ik een stukje comfort en eerlijkheid betreffende mijn aankoop, ik ben tot dusver geslaagd! Tot over 365 dagen :-), succes de rest van 22.

Zeker een aanrader!

Absoluut een aanrader! Super geholpen door Reinier! Reinier, bedankt!

Onbeschofte asociale eigenaar die zichzelf te goed voelt om te reageren.

Wij waren erg geïnteresseerd in een Land Rover die het bedrijf heeft staan. Wij wilde daar onze John Cooper works cabriolet op inruilen. Eerst reageert meneer 3 dagen later. Daarna een of ander flut excuus en vervolgens radio stilte. Arrogantie ten top!

Top mix van vakkennis, goede service en prijs-kwaliteit auto's

Je merkt hun liefde voor het vak, afstemming van hun inkoop met de verwachte specifieke vraag naar bepaalde type auto's, scherp positioneren qua prijs in combinatie met hoge kwaliteit van de auto's zelf en dan nog eens de persoonlijk service erbij in de oplevering, maakt het geheel tot een zeer positieve ervaring, top.

Super goede service en geweldige auto's met alle papieren

Goed Snel Vertrouwd Mooie auto's Super service Vriendelijke medewerkers Auto zijn zoals op de foto's Goede koffie

Nette en mooie occasions, afhandeling correct.

Correct, vriendelijk en snel handelen, dit als zeer plezierig ervaren.

Prachtige auto's, relaxed je keuze maken, goede afhandeling van de aankoop.

Prachtige auto's met een betrouwbaar helder verhaal. Correcte vriendelijke benadering. Flexibel en meedenkend. Relaxed aankopen zonder dwang of gladde praatjes. Goede afhandeling van het aankoopproces en goede nazorg.

goede service; betrouwbaar

Twee enthousiaste jonge betrouwbare ondernemers leveren wat ze beloven.

Prima, klantvriendelijke benadering. Komen afspraken op gedegen wijze na.

Bij Heger en Veldwijk een mooie auto tegengekomen via internet. Goede afspraken kunnen maken over de wijze van afleveren van de auto. Heger en Veldwijk heeft op een gedegen wijze invulling gegeven aan deze afspraken. Een enkele keer werd helaas niet volgens afspraak teruggebeld. Na een signaal hierover werd dat meteen goed hersteld.

Hartelijk, open en eerlijk contact en advies.

Goed geholpen, zelfs eind van de dag. Na aanschaf van de auto deed zich een probleem voor. Dit is keurig opgelost. Heger en Veldwijk is zeer professioneel en geeft een eerlijk en helder advies. Een echte aanrader als je een nette en goede auto zoekt.

Uitstekende service en oprechte vriendelijkheid!

Prettig ontvangen door Germen Veldwijk toen ik vorige maand interesse toonde in een mooie Audi TT. Een proefritje maken werd hartelijk aanbevolen en daar mocht ik geheel vrijblijvend ‘alle tijd’ voor nemen. Via de website kreeg ik al een mooi beeld van de TT en na het testrijden was ik nog enthousiaster. Ik werd goed geïnformeerd over de auto en meer details rondom de aankoop. Het is duidelijk dat deze jonge ondernemers verstand van zaken hebben. Binnen korte tijd na de aankoop lieten Heger & Veldwijk een knap staaltje service zien toen de auto een storing gaf die acuut verholpen moest worden. Ze stonden me vriendelijk te woord toen ik belde en boden direct een oplossing voor de reparatie. Enkele dagen later was mijn auto volledig gecontroleerd en hersteld. Ik rijd er nu nog steeds probleemloos in en met veel plezier. Afgelopen week nam Veldwijk contact op om te informeren of het goed gaat met de auto. Dat heb ik als fijne ‘nazorg’ ervaren. Ik ben zeer positief over dit bedrijf! K. Ansink Zwolle

Vriendelijk, klantgericht en transparant

Vriendelijk, klantgericht en transparant

Top bedrijf

Vandaag 26-09-2020 onze nieuwe Mercedes type GLC gehaald. Heel vriendelijk geholpen en goede klantvriendelijkheid en betrouwbaar, In één woord gezegd top bedrijf. Roelof en Margriet Homans. Emmen.

Eerlijkheid!en een fijne man om zaken mee te doen!

Goed gevoel..belt gewoon 2 dagen later op hoe het met de auto gaat..pfffff zo zie ik dat heel graag! Voor de volgende auto kom ik zeker weer terug!!

Uitstekende snelle service!

Voor de tweede keer met hem contact geweest telkens weer vlot snel en goed geholpen. Ook de tweede keer hebben zij met ons mee gerekend voor het verschil tussen een lease of een koop auto. Erg verhelderend! Ben heel blij met m’n auto. Rijd top! Germen & Reinier bedankt!

Fijn bedrijf, zou er zeker weer heen gaan.

Zeer tevreden met mijn aankoop, en ook afspreken worden nagekomen. In de eerste maand een klein defect laten verhelpen, en dit werd netjes vergoed (uren zoals in de voorwaarden staat) hier kan je gerust een gebruikte auto aanschaffen.

Bijzondere prettige en ontspannen auto verkopers.

Na een lange zoektocht eindelijk de auto in de uitvoering die ik wilde hebben gevonden bij Heger & Veldwijk Automotive. Het contact (met Reinier) was direct ontspannen en prettig. Zij communiceren open en eerlijk over de auto en bijbehorende zaken. Bij mijn eerste bezoek bleken het echte autoliefhebbers. Dat maakt het contact over auto's nu eenmaal een stuk leuker, waardoor het kopen van de auto meer wordt dan een economische handeling. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en zetten je totaal niet onder druk. Dit zorgt er voor dat je rustig zelf de beslissing kan nemen. De paar punten die nog aan de auto aangepakt moesten worden is in goed overleg en met een strakke planning opgepakt. Met het resultaat ben ik bijzonder tevreden! Ook de nazorg is goed. Levering van een onderdeel dat ontbrak is snel verzorgt als ook dat vragen over de auto met nog steeds hetzelfde enthousiasme worden beantwoord.

Slecht

Kom je voor een auto die je wilt kopen is hij al verkocht. Geen tijd gehad om hem van internet te halen is het antwoordt. Vier dagen later staat hij nog te koop op internet. Hoe serieus ben je dan?????? Ook stond bij deze auto dat er twee eigenaren waren geweest. Als je hier zelf onderzoek naar doet blijken er 6 eigenaren te zijn geweest. Dit is door hen ook te controleren lijkt mij. Misschien ook te druk om dat uit te zoeken??? Maar zo houdt je de klant wel een ander beeld van de auto voor lijkt mij.

Beste Jan, Allereerst ons excuus voor de onduidelijkheden. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons bedrijf negatief is, dat is het laatste wat wij willen! Door de vakantietijd is er inderdaad een achterstand ontstaan. Wij doen ons uiterste best om dit netjes bij te houden, maar dat is in dit geval niet goed gegaan. Dit is ook de reden dat wij bij onze advertenties vermelden om vooraf even te bellen zodat we dit soort dingen voorkomen. Wat uw opmerking betreft over de eigenaren, dat is uiterst bijzonder. Ik ben wel even benieuwd waar u deze informatie heeft gevonden, dan kunnen wij e.e.a. nakijken en corrigeren indien mogelijk. Ik vind het ontzettend vervelend uw verhaal en ervaring met ons bedrijf te lezen en wil daarvoor ons excuus aanbieden. Graag zou ik in contact met u komen, maar ik heb geen gegevens van u. Ik zou het waarderen als we wellicht telefonisch e.e.a. kunnen uitspreken samen met als doel positief te kunnen afsluiten. Ik zie uit naar uw reactie! Hartelijke groet, Heger en Veldwijk

Voortreffelijke zakelijke benadering

Voortreffelijk geholpen met de aankoop van een jongere Volvo XC70 na een afspraak op zeer korte termijn. Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer net bedrijf en een gastvrije ontvangst door een van de eigenaren. De manier van zaken doen is heel helder en men neemt alle tijd om je te woord te staan onder het genot van een kop goede koffie en geven de juiste informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden bekijken en na een proefrit waren we dan ook verkocht. Enkele kleine onvolkomenheden werden verholpen, hoewel deze niet strikt onder de garantie vielen. Wij raden dit bedrijf dan ook aan binnen en buiten onze vrienden/kennissen kring.

Wat een top bedrijf

Klantvriendelijk. Veel communicatie en meedenken als er problemen zijn. Een dealer is goed, Heger en Veldwijk is beter.

professioneel & prsoonlijk

mijn ervaring met Heger en Veldwijk is verrassend goed! Ze luisteren aandachtig naar de vraag, bespreken hoe ze kunnen ontzorgen en leveren wat ze beloven. Ze houden contact, zijn zeer behulpzaam en bellen na om te checken of alles is naar verwachting. Een goede partner bij de aankoop van een tweede hands auto.

Ze hebben mij erg goed geholpen, met de juiste keuze en de beste auto. Zelfs aan week na de aankoop werd ik nog gebeld of alles naar wens was.

Fantastisch bedrijf om zaken mee te doen

Daar onze BMW Touring gekocht. Dit bedrijf is transparant en komen hun afspraken na. Helaas hadden ze bij ons een tegenvaller waardoor een reparatie moest plaatsvinden, maar hebben het netjes gerepareerd en opgelost! Super, nogmaals bedankt jongens!!

Wat een fijn bedrijf!

Via internet vonden wij het autobedrijf van Germen Veldwijk en Reinier Heger. We hebben daar een prachtige BMW gekocht en zijn zeer goed en vriendelijk geholpen! Je voelt bij deze mannen de passie voor het autovak en hun positieve drive. Geweldige ervaring en een aanrader!

Fijn bedrijf!

Snel schakelen