Fantastische klantervaring!

Zelden, zeg maar nooit eigenlijk, zo prettig en professioneel samengewerkt met een autobedrijf. Deze mensen hebben ervaring en weten hoe het werkt, denken mee, geven uitstekend advies, communiceren zeer duidelijk en op een zeer prettige manier, en zijn transparant. Geen gedoe, geen gekkigheid. Zij zorgen voor meer dan 100% tevredenheid en doen daar alles voor. Zaken doen met eenautoimporteren.nl is een feest!

goede service, goed behandeld

Toen de Volvo V90 eenmaal tweedehands te koop was in Nederland vond ik de auto nog veel te duur. Via mobile.de zag ik de V90 in mijn prijsklasse. Binnen 2 weken stond mijn nieuwe auto op mijn oprit via Eenautoimporteren.nl. Uiteindelijk heb ik duizenden euro\'s bespaard. Prettig contact gehad met Bart. Top service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Een mooi voorbeeld van een bedrijf dat haar afspraken nakomt. Betrouwbaar, professioneel en kennis van zaken. Niet geheel onbelangrijk is het grote prijsvoordeel wat ik via eenautoimporteren.nl heb kunnen krijgen op de aanschafwaarde van de auto. Bedankt!

goede service, goed behandeld

Ik was al een tijdje opzoek naar een Mercedes A Klasse. Maar kon niks vinden binnen mijn budget. Toen hoorde ik dat het in Duitsland een stuk voordeliger kon zijn. Maar altijd beetje huiverig over schade en kilometerstanden. Uiteindelijk dit bedrijf gevonden wat alleen bij dealers auto\'s koopt.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was op zoek naar een Mini Cooper S JCW, bij Mini Breeman werd ik slecht geholpen. Via internet bij eenautoimporteren.nl terecht gekomen. Ze hadden in 2 dagen mijn ideale auto gevonden bij een mini dealer in Duitsland en twee weken later stond hij voor mij klaar op Nederlands kenteken. Ik was ook nog eens ruim €3.800,- voordeliger uit dan de auto bij de Nederlandse dealer. Topservice en een grote besparing. Mijn volgende auto laat ik weer door eenautoimporteren.nl halen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dordtsestraatweg 31 2991XA Barendrecht

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.