een betrokken,symphathiek en ter zake kundig bedrijf

Na een 1e telefonisch contact is alles soepel en verstandig geregeld. Alle zorgen zijn uit handen genomen bij de aanschaf van onze Mercedes GLC 250, welke wij zelf hadden uitgezocht bij een dealer in Munchen. Geen enkel probleem. Over alles is vooraf contact zodat je niet voor verassingen komt te staan. In een woord "geweldig". Henk

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaring en vriendelijke mensen

Zeer goed begeleid bij een onbekend proces en zeer goed geholpen. Uitermate tevreden over hun manier van werken en de uiteindelijke auto. Bedankt voor de samenwerking

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke mensen en een geweldige transparante ervaring.

Het is zeer goed zaken doen met deze mensen, heel openhartig en eerlijk. Ik zal in de toekomst zeker weer van hun expertise gebruik willen maken. 100x bedankt!

Super service

Ik stond op het punt om een auto te gaan private leasen, maar door de hoge maandelijkse kosten twijfelde ik. Gelukkig heb ik toch nog naar de mogelijkheden gekeken om hetzelfde type auto te kopen bij een merkdealer in Duitsland. Het grootste voordeel is dat ik nog 3 jaar fabrieksgarantie en bovendien ruim 10% bespaar. Geweldig geholpen door Eenautoimporteren.nl tijdens het gehele proces.

Zeer tevreden klant

Zeer tevreden klant! ik zocht een Mini clubman JCW het scheelde mij bijna €8000 ten opzichte van in Nederland keurige snelle service en vriendelijke behandeling van het personeel! zeker een aanrader! Bart & Cindy super bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een prettige en ontspannen manier geholpen met het importeren van een auto.

Het is best spannend om “wild vreemden” in vertrouwen te nemen om een auto te importeren. Die spanning wordt weggenomen doordat je gedurende het proces wordt geïnformeerd wat er allemaal gebeurd. Je kunt altijd bellen en mailen en je krijgt dan ook netjes antwoord. Niks is te gek. Je kunt achteraf ook altijd terecht met vragen of om bijvoorbeeld nog extra opties in te bouwen. Het is een super vriendelijk team.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en goed geholpen dank je wel allemaal

Top service,top mensen,top ervaring

Toch naar eens gaan importeren. Dit werkt super via www.eenautoimporteren.nl. Duidelijke afspraken en transparante voorwaarden. Alle zorg wordt je ontnomen! Dit gaat in de toekomst zeker nog eens gedaan worden. En dan zeker met de hulp van dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In 2006 hebben mijn broertje en ik beide een auto bij de voorraad auto’s van koolaard gekocht. Nu in 2020 heb ik mijn eerste auto laten importeren en raad dit iedereen aan!!! ik wil hierbij Cindy bedanken voor de service en duidelijke communicatie die ik heb gekregen. Tot over een paar jaar!

Vriendelijk en aardig mensen

Professionele en vriendelijke service

Super service

Erg goed en snel geholpen. Super blij met onze nieuwe auto. Onze volgende auto zullen we zeker weer via Bart en zijn leuke team aanschaffen!

Soepele en snelle afhandeling

Mijn ervaring met een auto importeren is erg positief. Ik had zelf al een auto gevonden die mij aan stond. Met een belletje naar aan auto importeren was alles zo geregeld en stond de auto keurig in de showroom. Tijdens het proces was de communicatie erg prettig. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Een auto importeren

Topservice

Wij zochten een VW Golf voor een nieuwe medewerker binnen ons bedrijf. in NL stond eigenlijk niet de auto die we zochten. Via eenautoimporten.nl vonden we in Duitsland wel de uitvoering en ook nog eens met een flink voordeel t.o.v. de prijzen in NL. Perfect begeleid door Cindy werd de auto binnen een dag gekocht en binnen 2 weken afgeleverd op NL kenteken bij ons bedrijf. Proces verliep snel en zeer prettig. Uitstekende keuze als je een auto wil importeren.

• Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Nee

your one stop shop for een import auto

Eenautoimporteren was voor mij nieuw maar na meerdere gesprekken met Bart, Sarah & Cindy wist ik gelijk dat ik deze route wou nemen voor mij volgende auto. Ze hebben het proces netjes uitgelegd en hebben gedaan wat ze zieden. Een eerlijk bedrijf die ik zou aanraden aan familie & vrienden.

• Reden bezoek Import auto

Top service!

Je wordt gastvrij ontvangen. Super geholpen en dat alles met een persoonlijke tint. Ik beveel dit bedrijf zeker aan en kom er zeker terug bij een eventuele volgende auto.

• Reden bezoek Keuring + BPM aangifte geïmporteerde auto

TOP SERVICE

Wat een prachtig bedrijf. Vanaf minuut 1 heel goed contact. Niets is te veel gevraagd. In no time hadden ze een auto gevonden. Precies wat ik zocht. Elk telefoontje en mail en app direct beantwoord. Zoek je een bedrijf om een auto te importeren. Ik zeg: ZOEK NIET VERDER!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Reden bezoek zocht een auto met weinig kilometers
  • Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Nee

Complimenten voor de uitstekende service.

• Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Ja

Goede service en snel contact

Een tijdje terug een auto laten importeren uit Duitsland. Het ging hier om een Ford Focus RS uit 2016. Voorafgaand had ik nog wel vragen over de auto, deze werden snel en duidelijk beantwoord. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van het importproces. Tijdens het wachten op de kentekens ook de auto via hun laten poetsen. Dit was erg goed gedaan zowel binnen als buiten lijkt het alsof die uit de fabriek komt. Ik zou zeker nog een keer een auto via hun kopen!

• Reden bezoek Auto importeren
  • Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Nee

Top bedrijf met uitstekende service!

Top bedrijf, uitstekende service: vriendelijk, snel, accuraat en betrouwbaar niks teveel gevraagd. Eerste ervaring met importeren van een auto uit Duitsland, maar een echte aanrader inclusief een flinke besparing! dankzij dit bedrijf kan ik nu ook veilig op wintersport met mijn gezin, vorige auto was namelijk sneller verkocht dan gedacht.... Sarah ,Cindy tot over 1,5 jaar en hopelijk staan de bossen bloemen er mooi bij🤪

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Reden bezoek Ze kopen de auto's alleen bij betrouwbare merkdealers.

Prettige en correcte dienstverlening

Het importeren van een auto uit Duitsland is niet eenvoudig. Deze firma heeft goed inzicht in de Duitse markt en zorgt dat alles geregeld wordt volgens de Nederlandse wetgeving. Een advies. Let goed op wat er bij de Duitse verkoper op de officiële documenten staat wat de auto wel en niet heeft. Dit voorkomt teleurstellingen achteraf.

• Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? N.v.t.

Zo’n aanpak voegt een dimensie toe aan het kopen van een auto.

Via internet bij eenautoimporteren.nl terecht gekomen. Een bedrijf dat uitsluitend bij officiële dealers koopt. Zowel Sarah als Cindy waren zeer behulpzaam en kundig bij het vinden van mijn ideale auto bij een officiële dealer in Duitsland en een paar weken later stond hij voor mij klaar op Nederlands kenteken. Ze zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen en laten zien dat ze doen wat ze zeggen. Chapeau!!! Ik was ook nog eens een stuk voordeliger uit dan bij de Nederlandse dealer. Topservice en een grote besparing. Mijn volgende auto laat ik weer door eenautoimporteren.nl halen.

• Reden bezoek Aanschaf en import auto

Betrouwbaar - kwaliteit - top service

Toch altijd spannend om een auto te kopen. Wij willen iedereen eenautoimporteren.nl aanraden. Uitstekende service is iets wat niet meer "normaal" is in de huidige tijd, maar bij eenautoimporteren.nl staat dit absoluut op no.1. Ze ontzorgen, zijn benaderbaar, praktisch, snel, en niets is te veel. Ontzettend bedankt, we hadden dit al veel eerder moeten doen & we will spread the word!

• Reden bezoek Auto gekocht

Wat een topbedrijf!

Wij hebben met hulp van deze geweldige mensen een auto geïmporteerd uit Duitsland. Wij zijn tijdens dit proces heel goed begeleid door Cindy. Zonder Cindy en haar collega’s zou dit proces niet zo makkelijk zijn verlopen. Van het onderhandelingsproces met de Duitse dealer tot het beantwoorden van mijn 100ste vraag heeft Cindy geduld en doorzettingsvermogen en getoond. En dit alles in combinatie met vriendelijkheid en een zeer servicegerichte houding. Wij raden dit bedrijf absoluut aan, aan iedereen die een auto wil importeren!

• Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? N.v.t.

Een positieve belevenis op zich.

Nadat ik mijn keuze kenbaar had gemaakt het moest een Porsche Macan worden is Cindy aan de slag gegaan. Van A tot Z ben ik op de hoogte gehouden met foto's maar ook via de app. Alles is perfect geregeld van aankoop tot aflevering, zo ook de after sales is echte service. Kortom zeer tevreden en aan te bevelen.

• Reden bezoek Aankoop auto
  • Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Ja

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.