Super betrokken

In eerste instantie contact gehad met een nieuwe niet zo kundige medewerker. Hierdoor liep de communicatie niet heel goed. Dit werd gezien en overgenomen door iemand met meer ervaring. Hierna niets als lof. Ook de fout van de eerste medewerker in de offerte mbt verkeerd BPM bedrag keurig opgelost. Verschil binnen één dag ten gunste van mij goedgemaakt. Tijdens ophalen van de auto keurig alle functies van de nieuwe auto uitgelegd zonder haast. Oude auto voor een marktconforme prijs aan eenautoimporteren.nl verkocht.

Klasse

Snel geholpen, duidelijke antwoorden op de vragen die ik had, ik kon altijd bellen.

• Betrouwbaarheid

Een hele spannende ervaring met een fantastische uitkomst.

Een jong kundig en vriendelijk team.

Uitstekende ervaring

Komt afspraken goed na, snelle service en neemt de zorgen uit handen.

Goede service, fijn bedrijf om zaken mee te doen

Goede service, fijn bedrijf om zaken mee te doen

Kwaliteit in optima forma

Na een korte zoekactie heb mijn droomauto gevonden. Eenautoimporteren.nl heeft mij vervolgens volledig ontzorgd in elke stap van vinden tot rijden. Echt een aanbeveling wanneer je op zoek bent naar een kwalitatief goede auto tegen een scherpe prijs.

• Betrouwbaarheid

Een aantal dagen geleden heb ik een Golf 8 GTI aangeschaft. Ik werd geholpen door Bart. Op de juiste manier geholpen en alles liep lekker vlot. Top gozer en een top bedrijf, zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Top geholpen, vriendelijk en servicegericht

Top geholpen door Cindy. Elke vraag die ik stelde werd snel en vakkundig beantwoord. Alles werd zorgvuldig uit handen genomen. Dit noem ik nog eens totale ontzorging.

• Betrouwbaarheid

Ongekend positief, behulpzaam, vriendelijk en servicegericht

De kop zegt het al maar deze mensen houden echt van hun klanten en hun vak. De onderhandelingen en de afhandeling waren voortreffelijk. Ouderwets fijne service. Ondanks dat het ging om een relatief kleine opdracht hebben ze echt veel meer gedaan dan waar ze voor betaald worden. Zeldzaam topbedrijf.

Uitstekend!

Uitstekende service. Alles snel en prettig afgerond. Wil je een auto importeren, dan raad ik hen ten zeerste aan.

• Betrouwbaarheid

Dit is de eerste keer dat ik een auto heb aangeschaft in het buitenland. Bart en Cindy hebben het import proces duidelijk uitgelegd en waren altijd snel met antwoorden. De extra diensten die ze aanbieden zoals uitdeuken, schadeherstel, auto reinigen etc. Zijn ook ideaal! Deze werkzaamheden kunnen verricht worden tijdens het wachten op de kentekenplaten. Nogmaals, Bart en Cindy, super bedankt voor de fijne service en zeker tot de volgende auto!!

Gewoon goed geregeld

Zonder ervaring met dit proces contact opgezocht met eenautoimporteren.nl Alles werd duidelijk uitgelegd en wat de mogelijkheden waren. Na alles overdacht te hebben en een mooie auto gevonden te hebben heeft Cindy alles uitgezocht en geregeld voor ons. Al met al heel simpel voor mij als klant. De pijn en moeite wordt gedaan voor je tegen een (vind ik) kleine vergoeding. Ik vind het een fijn bedrijf dat ik zeker anderen zal aanraden als zij ook een auto willen importeren.

Alles van A tot Z super geregeld

Na een praatje te hebben gemaakt op kantoor van eenautoimporteren.nl was ik er al snel uit. Bart & Cindy leggen duidelijk uit hoe het allemaal geregeld wordt, wat de kosten zijn en wat je uiteindelijk onder de streep gaat betalen ( geen kleine lettertjes ), indien je het wilt, doen ze voor je meezoeken naar de gewenste auto. Je wordt via de mail constant op de hoogte door Cindy hoe de stand zaken is, en uiteindelijk wordt je auto opgeleverd. Één echte aanrader voor wat mij betreft

Voelt goed

Goed bedrijf alles klopt

• Betrouwbaarheid

Wat een geweldige organisatie! Ze kennen hun vakgebied. De dienstverlening is zeer vriendelijk, toegankelijk en komen hun afspraken na. In het gehele proces blijven ze met je communiceren. Van begin tot het eind.

Helemaal Top !

Wij hebben via eenautoimporteren.nl een auto geïmporteerd en zijn zeer tevreden over de correcte service. Alles was tot in de puntjes geregeld wat resulteerde in een probleemloos importeerproces. eenautoimporteren.nl nam ons alle moeite uit handen en we konden snel genieten van onze prachtige Mercedes GLA. Wij raden iedereen aan om met hun in zee te gaan.

Persoonlijk

Alles is mogelijk

Prima ervaringen.

De mensen houden van mooie auto's en dat stralen ze uit.

Goede service en betrouwbaar

Cindy heeft ons heel erg goed geholpen om de juiste en betrouwbare auto te vinden. Momenteel valt het niet mee om een zgan auto te vinden op de markt (wij zochten een specifiek type en uitvoering). Bij een aantal auto’s heeft ze de voertuiggegevens gecontroleerd en ons op de risico’s gewezen en daar hebben we dus vanaf gezien. Uiteindelijk hebben we de juiste auto gevonden en zijn we ontzettend tevreden met de geleverde service en begeleiding bij het importeren.

• Betrouwbaarheid

Goede begeleiding en volledig ontzorgt

Nooit eerder gedacht om een auto te importeren. Werd heel goed geïnformeerd en begeleid door Cindy . Iedere stap in het proces werd duidelijk gecommuniceerd. Uitstekende en snelle service.

• Betrouwbaarheid

Alles perfect geregeld en altijd een snelle reactie.

Eerste twee auto's waren allebei helaas al verkocht, maar werden nog wel te koop aangeboden. De derde keer was het wel raak. Als ik een linkje van een auto stuurde, werd er iedere keer snel contact opgenomen met de dealer. De dealer had nog even tijd nodig om hem klaar te maken voor transport, maar daarna ging alles heel snel. Ik wilde er ook nog een trekhaak op laten zetten, ook dat hebben ze geregeld. Geweldig geregeld, echt een aanrader!

• Betrouwbaarheid

In één woord "grandioos" !

In een tijdsbestek van 3 weken een 2-tal auto's door Eenautoimporteren.nl laten importeren. Zowel Cindy als Bart nemen de tijd om de juiste auto bij een autodealer te zoeken. Alles van te voren qua financiën duidelijk besproken en op papier gezet waardoor je weet wat de totale kosten zijn, geen verborgen "kleine lettertjes". Afhandeling verliep soepel. Indien u een auto wenst te importeren kan ik u hen aanraden, zeer professionele organisatie, zij komen de afspraken na.

• Betrouwbaarheid

zeer goed en snel geholpen met correcte afhandeling

Zeer deskundig bedrijf en een snelle service. Ik zal dit bedrijf ook zeker aanbevelen bij anderen.

• Betrouwbaarheid

Ik kan het iedereen aanraden die een auto wil importeren. gewoon top!

Bart heeft al verschillende keren een auto de afgelopen jaren voor mij geïmporteerd en ik kan je met zekerheid zeggen dat je niet verder hoef te zoeken. alle kosten en werkzaamheden zijn in voordeel van de klant. echt Top!

Goede en betrouwbare service

Fijn en snel contact in het gehele traject. In de beginfase was er snel een duidelijk overzicht van de totale kosten voor verschillende opties zodat je weet waar je aan toe bent. Verder is het prettig dat zij het hele proces uit handen nemen en de auto ook nog een poetsbeurt kreeg waardoor deze met strik en al perfect werd afgeleverd!

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.