Goede service en betrouwbaar

Cindy heeft ons heel erg goed geholpen om de juiste en betrouwbare auto te vinden. Momenteel valt het niet mee om een zgan auto te vinden op de markt (wij zochten een specifiek type en uitvoering). Bij een aantal auto’s heeft ze de voertuiggegevens gecontroleerd en ons op de risico’s gewezen en daar hebben we dus vanaf gezien. Uiteindelijk hebben we de juiste auto gevonden en zijn we ontzettend tevreden met de geleverde service en begeleiding bij het importeren.

• Betrouwbaarheid

Goede begeleiding en volledig ontzorgt

Nooit eerder gedacht om een auto te importeren. Werd heel goed geïnformeerd en begeleid door Cindy . Iedere stap in het proces werd duidelijk gecommuniceerd. Uitstekende en snelle service.

• Betrouwbaarheid

Alles perfect geregeld en altijd een snelle reactie.

Eerste twee auto's waren allebei helaas al verkocht, maar werden nog wel te koop aangeboden. De derde keer was het wel raak. Als ik een linkje van een auto stuurde, werd er iedere keer snel contact opgenomen met de dealer. De dealer had nog even tijd nodig om hem klaar te maken voor transport, maar daarna ging alles heel snel. Ik wilde er ook nog een trekhaak op laten zetten, ook dat hebben ze geregeld. Geweldig geregeld, echt een aanrader!

• Betrouwbaarheid

In één woord "grandioos" !

In een tijdsbestek van 3 weken een 2-tal auto's door Eenautoimporteren.nl laten importeren. Zowel Cindy als Bart nemen de tijd om de juiste auto bij een autodealer te zoeken. Alles van te voren qua financiën duidelijk besproken en op papier gezet waardoor je weet wat de totale kosten zijn, geen verborgen "kleine lettertjes". Afhandeling verliep soepel. Indien u een auto wenst te importeren kan ik u hen aanraden, zeer professionele organisatie, zij komen de afspraken na.

• Betrouwbaarheid

zeer goed en snel geholpen met correcte afhandeling

Zeer deskundig bedrijf en een snelle service. Ik zal dit bedrijf ook zeker aanbevelen bij anderen.

• Betrouwbaarheid

Ik kan het iedereen aanraden die een auto wil importeren. gewoon top!

Bart heeft al verschillende keren een auto de afgelopen jaren voor mij geïmporteerd en ik kan je met zekerheid zeggen dat je niet verder hoef te zoeken. alle kosten en werkzaamheden zijn in voordeel van de klant. echt Top!

Goede en betrouwbare service

Fijn en snel contact in het gehele traject. In de beginfase was er snel een duidelijk overzicht van de totale kosten voor verschillende opties zodat je weet waar je aan toe bent. Verder is het prettig dat zij het hele proces uit handen nemen en de auto ook nog een poetsbeurt kreeg waardoor deze met strik en al perfect werd afgeleverd!

• Betrouwbaarheid

Maakt alle verwachtingen waar!

Goede en professionele begeleiding/service bij het importeren van een auto uit het buitenland.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met eenautoimporteren.nl/koolaard is super

Mijn ervaring met eenautoimporteren.nl en koolaard is super. Voor de 2e keer een auto door ze laten importeren en het is weer goed bevallen.

• Betrouwbaarheid

Zeer prettig om een auto te kopen.

Verstand van zaken, klantgericht. Ook na levering nog net zo behulpzaam en vriendelijk. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Een hele goeie service van begin tot eind

Mijn vriend heeft dit bedrijf gevonden die alles uiteindelijk ook super goed heeft afgehandeld. Ze waren beleefd en netjes vertelde ook hoe alles in z’n werk ging, hoelang het ongeveer zou gaan duren en wat de kosten gemiddeld zouden zijn. Uiteindelijk hebben ze zich goed aan hun woord gehouden en kon ik de auto binnen een week weer rijden. Ik ben super tevreden over de service en de snelle afhandeling. Ik zal zeggen laat zeker je auto hier achter!!! want hun regelen alles voor je. En de prijs is ook niet duur wat je hun moet betalen. Het is zeker de moeite waard!!! En als laatste!!! Zat er een mooie strik op mijn auto ... echt top geregeld echt super tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

De auto stond met strik op ons te wachten :)

Na een eerste gesprek met Cindy direct een prijsopgave voor de importkosten en servicefee ontvangen. Wij hadden de auto al zelf aangekocht en konden meteen de volgende dag terecht met de auto en papieren voor de inportprocedure. Geen gedoe, zelf helemaal geen RDW of andere instanties hoeven bezoeken of bellen. Alle contacten verliepen voorspoedig, de auto stond klaar op de afgesproken dag. Inclusief grote strik :)

• Betrouwbaarheid

Fijne afhandeling van zaken!

Inmiddels is dit al de tweede auto die ik via eenautoimporteren.nl heb aangeschaft. Net als vorig jaar, is dit weer tot in de puntjes geregeld. Goede communicatie en vooral erg snelle service. Op dinsdag is de auto ingevoerd bij de RDW, vrijdag had ik het kenteken al binnen!

Top team..!

Goed en erg vriendelijk geholpen door Cindy... Prijstechnisch erg scherp... Knap werk!

Uitstekend geregeld!

Mijn auto hier gekocht. Super tevreden en helpen je graag. Top service

Gewoon top service

Zeer professioneel en goede service. Van A tot Z Bart & Cindy Dank voor jullie ondersteuning en expertise bij de aanschaf van mijn nieuwe auto uit Oostenrijk.

Excellent honest service!

I found eenautoimporteren online after speaking to a couple of large importers as I found them to be charging a high import service cost and also stating a high BPM. Which i found out that in order to guarantee the BPM they tend to estimate it high. With eenautoimporteren I found: 1. Extremely reasonable costs // also for transport (they use professional car transporters) 2. Lowest BPM (about EUR 2000 lower than what the leaders of the market quoted) 3. Promot and friendly service 4. Knowledgeable about cars and car imports, hence trustworthy I will definitely recommend them to everyone looking to import cars into NL and also will use them for my future cars.

• Would you recommend us? Yes

Een echte aanrader voor het importeren van een auto.

Een auto importeren heeft me goed geholpen. Ze gaven een eerlijke mening over de dealer waar ik mijn auto wilde importeren. Vervolgens ging het importeren erg snel en transparant. Er bleef goed en snel contact. Aldus een echte aanrader voor het importen van een auto. Als nog hartstikke bedankt.

• Betrouwbaarheid

De service was top en zeer klantvriendelijk

Advies was top en begeleiding was goed

• Betrouwbaarheid

Een hele complete service.

Ik ben met mijn wensen bij eenautoimporteren naar binnen gelopen. Zij hebben mij vanaf dat moment in alles begeleid. Ik ben uiteindelijk toch zelf de auto gaan bekijken en de deal gesloten met de dealer. Daarna heeft Cindy alles overgenomen en stond de auto binnen een week in NL en een week daarop reed ik rond in mijn nieuwe auto. Echt een top service!!

Professioneel

Geweldige service ,op iedere vraag antwoord, en een positieve uitstraling. Bij het invoeren waren meerdere bedrijven betrokken en alles werd geregeld en uit handen genomen. Ook de eigenaren waren erg vriendelijk. dit was een hele relaxte ervaring, en voor herhaling vatbaar..

• Betrouwbaarheid

Ze helpen bij de zoektocht en voorkwamen zo dat ik een schade auto zou kopen. Het hele proces van importeren verliep verder soepel met een duidelijke communicatie. Extra dingen zoals blinderen poetsen van de auto en andere velgen monteren is geen probleem. Voor mij was het een top ervaring en als ik ooit weer een auto ga importeren zal ik hun zeker opnieuw benaderen.

Super service!

Met enig argwaan binnengestapt voor een auto die helaas net voor mijn neus was verkocht. Bart en Cindy hebben me daarop uitgenodigd om uit te leggen hoe ze werken en zodoende een andere auto in D gevonden welke binnen 2 weken op naam/kenteken stond! Super goede service/begeleiding van A tot Z!!

Alles perfect geregeld.

Eenautoimporteren heeft het importeren van de door mij zelf gevonden auto vanaf de Duitse garage tot de aflevering, inclusief inbouw alarm, perfect voor mij geregeld.

• Betrouwbaarheid

VW Golf GTE laten importeren. Super geregeld.

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.