Ze helpen bij de zoektocht en voorkwamen zo dat ik een schade auto zou kopen. Het hele proces van importeren verliep verder soepel met een duidelijke communicatie. Extra dingen zoals blinderen poetsen van de auto en andere velgen monteren is geen probleem. Voor mij was het een top ervaring en als ik ooit weer een auto ga importeren zal ik hun zeker opnieuw benaderen.

Super service!

Met enig argwaan binnengestapt voor een auto die helaas net voor mijn neus was verkocht. Bart en Cindy hebben me daarop uitgenodigd om uit te leggen hoe ze werken en zodoende een andere auto in D gevonden welke binnen 2 weken op naam/kenteken stond! Super goede service/begeleiding van A tot Z!!

Alles perfect geregeld.

Eenautoimporteren heeft het importeren van de door mij zelf gevonden auto vanaf de Duitse garage tot de aflevering, inclusief inbouw alarm, perfect voor mij geregeld.

• Betrouwbaarheid

VW Golf GTE laten importeren. Super geregeld.

• Betrouwbaarheid

Ontzorgende en zeer prettige service

Onze ervaring met eenautoimporteren.nl was super. Voor een volgende auto zou ik hen zonder twijfel weer inschakelen. De service was uitstekend, begripvol, betrouwbaar, proactief. Ik zou niet iets kunnen noemen wat echt beter had gemoeten.

• Betrouwbaarheid

Zij hebben met mij een zéér tevreden klant erbij!

Het team van dit bedrijf is zeer behulpzaam en niets is hun teveel. Meerdere keren heb ik een offerte opgevraagd waarbij ik niet de indruk kreeg dat het wel eens genoeg moest zijn. De aflevering van mijn auto liep voorspoedig en de auto stond schoon glimmend in de showroom op mij te wachten. Ik heb alleen maar lof voor alle medewerkers van Eenautoinporteren.nl. Mensen, nogmaals bedankt!

Super geholpen

Ik ben werkelijk heel goed en adequaat geholpen door de mensen van eenautoimporteren.nl, ze hebben onderhandeld alle zorg uit handen genomen van transport, inklaring en op kenteken zetten. Ze hebben zelfs ongezien mijn eigen auto ingekocht.

Vriendelijke en snelle communicatie

Ik had niet verwacht dat ik een paar weken na m’n eerste e-mail met wat algemene vragen nu al in bezit zou zijn van mijn nieuwe VW Beetle. De vragen die ik had werden vaak diezelfde dag beantwoord en de import van de auto werd goed en snel geregeld. Het is fijn dat je precies weet wat het je gaat kosten en dat er dus geen extra, verrassende kosten bij kwamen.

Prima informatie!

Bij het eerste contact voelde het gelijk al goed. Cindy communiceerde vakkundig en kan de informatie goed verwoorden. Vol spanning wachtte we op Bart om de auto af te leveren en een duidelijke uitleg gaf over hoe alles werkt.

• Betrouwbaarheid

Goede service en open kaart

Persoonlijk contact, snelle reacties en goed bereikbaar. Je krijgt een eerlijk verhaal met inzicht in alle kosten. Geen verassingen.

Perfecte Service

Diverse occasions gevonden in Duitsland. Cindy heeft goed meegekeken en per auto een duidelijk kostenplaatje gemaakt. Ook eerlijk advies. Volledige onderhoudshistorie ontvangen. Goed en duidelijk contact, erg behulpzaam en komen afspraken na. Leuk! Werden continu op de hoogte gehouden met status en foto’s.

• Deskundigheid/Vakmanschap

een betrokken,symphathiek en ter zake kundig bedrijf

Na een 1e telefonisch contact is alles soepel en verstandig geregeld. Alle zorgen zijn uit handen genomen bij de aanschaf van onze Mercedes GLC 250, welke wij zelf hadden uitgezocht bij een dealer in Munchen. Geen enkel probleem. Over alles is vooraf contact zodat je niet voor verassingen komt te staan. In een woord "geweldig". Henk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaring en vriendelijke mensen

Zeer goed begeleid bij een onbekend proces en zeer goed geholpen. Uitermate tevreden over hun manier van werken en de uiteindelijke auto. Bedankt voor de samenwerking

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke mensen en een geweldige transparante ervaring.

Het is zeer goed zaken doen met deze mensen, heel openhartig en eerlijk. Ik zal in de toekomst zeker weer van hun expertise gebruik willen maken. 100x bedankt!

Super service

Ik stond op het punt om een auto te gaan private leasen, maar door de hoge maandelijkse kosten twijfelde ik. Gelukkig heb ik toch nog naar de mogelijkheden gekeken om hetzelfde type auto te kopen bij een merkdealer in Duitsland. Het grootste voordeel is dat ik nog 3 jaar fabrieksgarantie en bovendien ruim 10% bespaar. Geweldig geholpen door Eenautoimporteren.nl tijdens het gehele proces.

Zeer tevreden klant

Zeer tevreden klant! ik zocht een Mini clubman JCW het scheelde mij bijna €8000 ten opzichte van in Nederland keurige snelle service en vriendelijke behandeling van het personeel! zeker een aanrader! Bart & Cindy super bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een prettige en ontspannen manier geholpen met het importeren van een auto.

Het is best spannend om “wild vreemden” in vertrouwen te nemen om een auto te importeren. Die spanning wordt weggenomen doordat je gedurende het proces wordt geïnformeerd wat er allemaal gebeurd. Je kunt altijd bellen en mailen en je krijgt dan ook netjes antwoord. Niks is te gek. Je kunt achteraf ook altijd terecht met vragen of om bijvoorbeeld nog extra opties in te bouwen. Het is een super vriendelijk team.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en goed geholpen dank je wel allemaal

Top service,top mensen,top ervaring

Toch naar eens gaan importeren. Dit werkt super via www.eenautoimporteren.nl. Duidelijke afspraken en transparante voorwaarden. Alle zorg wordt je ontnomen! Dit gaat in de toekomst zeker nog eens gedaan worden. En dan zeker met de hulp van dit bedrijf.

Fantastisch

In 2006 hebben mijn broertje en ik beide een auto bij de voorraad auto’s van koolaard gekocht. Nu in 2020 heb ik mijn eerste auto laten importeren en raad dit iedereen aan!!! ik wil hierbij Cindy bedanken voor de service en duidelijke communicatie die ik heb gekregen. Tot over een paar jaar!

Vriendelijk en aardig mensen

Professionele en vriendelijke service

Super service

Erg goed en snel geholpen. Super blij met onze nieuwe auto. Onze volgende auto zullen we zeker weer via Bart en zijn leuke team aanschaffen!

• Reden bezoek N.v.t.
  • Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? N.v.t.

Soepele en snelle afhandeling

Mijn ervaring met een auto importeren is erg positief. Ik had zelf al een auto gevonden die mij aan stond. Met een belletje naar aan auto importeren was alles zo geregeld en stond de auto keurig in de showroom. Tijdens het proces was de communicatie erg prettig. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Een auto importeren
  • Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Nee

Topservice

Wij zochten een VW Golf voor een nieuwe medewerker binnen ons bedrijf. in NL stond eigenlijk niet de auto die we zochten. Via eenautoimporten.nl vonden we in Duitsland wel de uitvoering en ook nog eens met een flink voordeel t.o.v. de prijzen in NL. Perfect begeleid door Cindy werd de auto binnen een dag gekocht en binnen 2 weken afgeleverd op NL kenteken bij ons bedrijf. Proces verliep snel en zeer prettig. Uitstekende keuze als je een auto wil importeren.

• Reden bezoek N.v.t.
  • Moeten wij u op de hoogte houden van onze voorraad? Nee

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.