fijn bedrijf

Goede service en vriendelijk personeel. Zelfs mijn auto is gewassen!

Lastige storing

Ik had aan mijn V70 enkele lastige storingen, maar na systematisch na deskundig onderzoek werden ze adequaat opgelost

Na veel pech met mijn auto ga ik altijd met een gerust hart de weg weer op na een bezoek aan Olie&zo, wetende dat ze hem altijd goed nakijken en behandelen. Prjjzig maar kundig

Aan te bevelen!!

Voor mij een heel vertrouwd adres! Altijd behulpzaam. Bedankt!!!!

Goed en betrouwbaar

Goed geholpen en vriendelijke medewerkers en ook meedenken naar de vragen van de klant.

Top bedrijf

Toppers halen en brengen de auto netjes Als er nog onverwacht iets aan mankeert wordt dit netjes over gebeld

Uitstekend van afspraak t/m uitvoering

Accuraat van begin tot eind; mensen zijn “hoog” klantgericht.

Behulpzame medewerkers

Voor mij de eerste keer bij deze garage. Prima ontvangen en geholpen. Zelfs de matten aan de voorzijde waten gezogen.

Uitstekend werk geleverd

Alles keurig en goed geholpen, prima service en klantvriendelijk geholpen.

Wordt altijd goed en zo snel mogelijk geholpen. Goede service en heel klantvriendelijk.

Aangenaam goed geregeld

Prettig contact

Super tevreden met olie&zo

Makkelijk online een afspraak maken, maar net zo vriendelijk wordt je telefonisch te woord gestaan. Een belletje om te overleggen wat er aan de auto gedaan moet worden en over de kosten wordt overlegd en meegedacht. En na de keuring en de beurt krijg ik m’n auto netjes schoon terug en nog belangrijker: hij rijdt weer fantastisch en de rekening is zoals afgesproken.

Goede service en staan voor je klaar met raad en daad

Goede hulp bij pech met mijn auto

Prima geholpen door vriendelijke mensen.

vriendelijk en goed geholpen aan balie.

Mooi en groot nieuw pand op de Duin. Voor 1ste maal geweest na jaren klant te zijn geweest bij Heva. Toppie geholpen en ook een leenfiets meegekregen. Tot ziens

Fijne service voor een nette prijs

Heel vriendelijk geholpen, en voor de werkzaamheden uitgebreid geïnformeerd over de te verwachten werkzaamheden en kosten. Na afloop stond mijn auto gewassen klaar.

Zeer ontevreden, we halen de auto op met makementen

Na ophalen van de auto branden er lampjes welke vooraf niet branden op het dashboard. Maar volgens de garage is dat toeval.

Met grote tevredenheid

Ik heb hier een trekhaak laten plaatsen. Alles is netjes geïnstalleerd zonder veel aanpassingen in de auto. Bij het ophalen heeft de monteur persoonlijk laten zien hoe de trekhaak te verwijderen is.

Mijn eerste ervaring is helemaal goed

Na jarenlang een zeer tevreden klant ben geweest bij HEVA Schijndel ben ik voor de eerste keer een grote beurt aan mijn youngtimer uit laten voeren bij Olie&zo. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeker tevreden ben met de eerste ervaring. Doet me toch een beetje terugdenken aan de ervaringen met HEVA.

Goed geholpen en fijne service

Ook al hadden wij ons vergist in de datum toch geholpen. En zoeken naar goedkopere oplossing ipv voor de makkelijke weg te gaan.

Goede afspraken nakomen

Netjes en duidelijk.

Apk en reparatie netjes gegaan. Zorg voor de auto en duidelijke communicatie. Heel fijn.

Dikke tevreden

Super goeie garage

Galvaniweg 24

5482 TN Schijndel

Over Olie&zo Schijndel

Olie&zo staat voor een totaalconcept; van auto onderhoud en reparatie tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier! Je kunt met alle merken auto’s bij ons terecht. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen.