Duidelijke uitleg over hetgeen er gedaan is en waarom

Prima service, ik zou garage herman lubbers echt aanbevelen

Prima bedrijf

Goede afspraken en fijne mensen

Mijn auto distributieriem laten vervangen uitstekend gedaan . Daarna had ik nog een vraag ging langs en het werd netjes uit gelegd hoe of wat . Dus dik tevreden hier mee

Perfekt

Alles oke

Zeer kundig en klantvriendelijk

Goede service voor een betaalbare prijs.

Al een paar keer meteen of volgende dag geholpen en voor een hele redelijke prijs. Hele goede en eerlijke service!

Zeer klantvriendelijk, altijd behulpzaam! Al sta ik in een parkeergarage met pech, of in mijn buurt...Of kom ik op zaterdag bijna niet meer vooruit...Altijd bereid om te helpen! Heel redelijke prijzen, service is geweldig! Een aanrader! Ricardo, Elske en team...nogmaals Top!

Zeer goede service

Altijd goede service en duidelijke afspraken. Erg fijne garage met vriendelijke mensen.

Super fijn geholpen.

Goede service, vriendelijk personeel, verstand van zaken!

Vriendelijke service en vakkundige afhandeling

Vooral Elske heel erg bedankt voor de fiets.

Kundig en heel vriendelijk geholpen.

Na een klapband met ons campertje op A27 ter hoogte van Blaricum, met verschillende garages gebeld voor een nieuwe band. Uiteindelijk kon garage Lubbers de volgende dag de band repareren. Wij konden op hun terrein overnachten en werden meteen van stroom voorzien. De volgende ochtend was de band klaar en konden we om 10 uur onze weg weer vervolgen. De buitengewone service van deze garage melden wij graag!! Jammer dat wij te ver van Huizen wonen.

Zeer goed en dit is geen toevalstreffer. Altijd zo !!!!!

Kom nu alweer jaren bij dit bedrijf en de service en vakmanschap is en blijft uitstekend. Vandaag probleem met de aanjager van het verwarmingssysteem, supersnel opgelost!! Zonder afspraak naar de garage en direct geholpen. SUPER.

Super aardig personeel die verstand hebben van hun vak. Ik laat met een prettig gevoel mijn auto hier achter en zal dat altijd blijven doen. Top service!

Snelle goede service.

Auto gebracht en na goede diagnose is alles weer gemaakt en in orde.

Super klantvriendelijk!

Ik stond met pech in Huizen en heb garage Lubbers gebeld. Ricardo kon mij gelukkig direct helpen waardoor ik met de bus naar de garage kon rijden. Top bedrijf!

topservice

x

Goed klantencontact

Goede positieve service en duidelijkheid.

Uitstekend zoals gewoonlijk

Van vraag tot weer ophalen uitstekend. Advies geven, op de hoogte gehouden, vriendelijk en flexibel.

De afelopen maanden heb ik nogal wat problemen gehad met mijn auto en onlangs heb ik dan ook een nieuwe gekocht. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en de garagehouder heeft een auto voor mij gevonden die zelfs meer dan alleen aan mijn wensen voldoet. Ik kom al jaren bij deze garage die sinds kort een andere eigenaar heeft. Ik kan u verzekeren dat de nieuwe eigenaar niet onder doet voor de vorige eigenaar. Kwaliteit, service en eerlijkheid staan hier hoog in het vaandel.....

Netjes werk geleverd op de afgesproken tijd

Had een bandenwissel gepland via hun eigen App. Toen ik aankwam konden ze de reservering niet vinden, tenminste zo kwam het op mij over. Lang staren naar het scherm. :-) Werd geen woord over gerept, maar werd prima geholpen.

Geweldige garage

Goed personeel,uitmuntende service Klasse bedrijf

Zeer betrouwbaar

Fijne garage met goede service Erg betrouwbaar

helemaal top, eerlijke, goede en betrouwbare service

opzoek naar een vervangende auto, kwamen we uit bij garagebedrijf herman lubbers. dat voelde direct goed. duidelijke info en advies. mooie en goede auto gekocht bij hem. uitstekende service! inclusief garantie!

Vakkundig

Goed en op een prettige manier geholpen.

Ga zo door

Ambachtsweg 1