Vriendelijke meedenkende ervaren mensen

Ze zoeken door tot probleem opgelost is. Vriendelijk en goede prijs kwaliteit

Betrouwbaar!

Prettig autobedrijf, doen wat ze afspreken.

Hele fijne garage, altijd uitmuntende service!

Hele fijne garage, altijd uitmuntende service!

betrouwbaar en vriendelijk

Alweer járen bij Garage Lubbers en ben niet van plan daar weg te gaan. Betrouwbaar, vriendelijk en geen rare verrassingen.

Zeer goede kwaliteit. Zeer betrouwbaar

Mijn Peugeot partner heb ik bij garage Herman Lubbers in onderhoud. Zelf woon ik in Amsterdam. Ik ga speciaal voor het onderhoud van mijn Peugeot Partner naar Huizen omdat ik in Amsterdam slechte ervaringen heb. Mijn laatste Peugeot Partner was een diesel euro 3. Ik mocht helaas de milieuzone niet meer in. Door het goede onderhoud was deze auto nog in perfecte conditie. Zonder problemen heb ik deze van Amsterdam naar The Gambia/ Zuid Senegal gereden en daar geschonken voor het goede doel. Voor deze rit van ruim 10.000 km heeft garage Herman Lubbers de auto nog nagekeken. Het onderhoud van mijn "nieuwe" Peugeot Partner ( benzine 2005) lat ik ook bij garage Herman Lubbers uitvoeren.

Altijd snel geholpen en nooit klachten gehad.

prettig en snelle service

Na een vroeg telefoontje van mij kon ik zo langs komen en werd mijn ruitenwisser snel vervangen.

Uitstekende dienstverlening

Zeer vakkundige en beleefde medewerkers, zijn zeer tevreden over uw bedrijf

Altijd snel geholpen , en uitstekende service.

Klantgerichte snelle service!

Klantgerichte snelle service!

Snel, Vriendelijk, Professioneel met Topkwaliteit Service.

Ik kan Garagebedrijf Herman Lubbers van harte aanbevelen. Hun team is snel, vriendelijk en professioneel. Ze hebben mijn auto probleemloos gerepareerd, en in een indrukwekkend tempo! De kwaliteit van hun werk is altijd topnotch. Je kunt zien dat ze er trots op zijn om goed werk af te leveren. Ondanks hun efficiëntie nemen ze altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me op de hoogte te houden van het proces. Ik heb het volste vertrouwen in hun deskundigheid en integriteit. Als je een betrouwbare, hoogwaardige autogarage nodig hebt, zoek dan niet verder.

Een betrouwbare garage met deskundige monteurs

Je moet wel op tijd een afspraak maken, maar dat is bij alle goede garages zo. Voor problemen die niet zo makkelijk op te lossen zijn, zoeken ze net zo lang zodat reparatie alsnog uitgevoerd wordt.

Komen afspraken na en bellen terug en er wordt vakwerk geleverd vakwerk

Om 9 uur auto brengen voor APK, leenauto mee had ik niet om gevraagd. Om half 6 opgehaald er brand een lampje ik bel naar garage kan mijn bericht kwijt in voicemail. 15 later wordt ik terug gebeld waarschijnlijk een storing van een lampje kom mogen maar even langs. Service

fijne garage....!!!

alles netjes geregeld , fijn personeel.

Toppers!

Ricardo, Elske en de rest van team staan altijd voor ons klaar! Ook in noodgevallen. Ze denken met je mee, de service is top!

Vakbekwaam, vriendelijk en eerlijk

Ze nemen de tijd voor je. Vaak is er vervangend vervoer. Zijn altijd eerlijk en rekenen niet teveel. Als er een probleem is kan je altijd even langskomen.

Ik ben heel blij mee

Vriendelijke bedankt

Gewoon goed

Goede garage , prima service , zeer prettige benadering door alle medewerkers , erg betaalbaar , komen afspraken na, mogelijkheid voor leenvervoermiddelen, bellen als auto klaar, indien mogelijk tussendoor helpen en als kers op de taart een schone, gewassen en uitgezogen auto!

Zeer klantvriendelijk, erg fijne garage, goede service.

Kom al jaren bij dit bedrijf, bevalt prima.

Prima geholpen.

Netjes volgens afspraak geholpen, ondanks het wachten op een check van de apk.

Betrouwbaar en meedenkende Garage voor passende oplossingen en service

Zeer goed geholpen en mee gedacht

Ik ben al lang klant van deze firma. En het bevalt uitstekend. Mijn auto had een lekke koppakking. Auto werd zo spoedig mogelijk gerepareerd en ik kreeg direct een leen auto mee. Op en top service.

Wat een top team!

Zeer kundig, fatsoenlijke prijzen.

Duidelijke uitleg over hetgeen er gedaan is en waarom

Prima service, ik zou garage herman lubbers echt aanbevelen

Ambachtsweg 1 1271AL Huizen