Beste Eric, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en voor het verduidelijken van de situatie. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de miscommunicatie die heeft plaatsgevonden en voor eventuele ongemakken die hierdoor zijn veroorzaakt. We hebben opgemerkt dat de factuur voor de onderhoudsbeurt direct is aangepast en u heeft ook niks betaald voor deze werkzaamheden toen u de camper kwam ophalen. Het is onze bedoeling om onze klanten te allen tijde eerlijk en transparant te behandelen. Normaal gesproken bellen wij altijd, maar omdat in ons systeem stond dat het om een APK en kleine beurt gingen wij er van uit dat het gelijk mocht gebeuren anders hadden wij gebeld maar onze excuses hier voor. Met betrekking tot het lampje voor de luifel, dit wordt inderdaad geregeld volgens de richtlijnen van de RDW. U kunt de benodigde informatie vinden via deze link: https://apk-handboek.rdw.nl/personenautos/lichten-lichtsignalen-en-retroreflecterende-voorzieningen/verplichte-lichten-en-retroreflectoren
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.