Geweldige service

Ik ben geweldig geholpen ,had verwacht mijn auto een paar dagen kwijt te zijn , maar ze hebben alles te werk gesteld en ik kon s'middags mijn auto al weer halen . alleen maar lof

Afspraak niet nagekomen en hoge rekening.

Weken geleden heb ik een afspraak voor de APK van mijn camper gemaakt. De camper op zondag naar de garage gebracht en gereden om de remschijven te ontroesten, olie + filter heb ik ververst voor het wegzetten van de camper eind 2023. Sleutels in de bus gedaan en in de camper aangegeven dat ik de banden op spanning had gebracht. bij het ophalen van de camper de volgende dag bleek dat er mee was gereden (remmmen roest), de olie ververst (onnodig) wisserbladen vervangen en wat andere werkzaamheden onnodig uitgevoerd. Er is geen telefoontje geweest van Lubbers. Bij een korte discussie werd mij verteld dat ik blij moest zijn dat de camper was goedgekeurd want er was (van fabriekswege) een lampje voor de luifel gemonteerd.

Beste Eric, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en voor het verduidelijken van de situatie. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de miscommunicatie die heeft plaatsgevonden en voor eventuele ongemakken die hierdoor zijn veroorzaakt. We hebben opgemerkt dat de factuur voor de onderhoudsbeurt direct is aangepast en u heeft ook niks betaald voor deze werkzaamheden toen u de camper kwam ophalen. Het is onze bedoeling om onze klanten te allen tijde eerlijk en transparant te behandelen. Normaal gesproken bellen wij altijd, maar omdat in ons systeem stond dat het om een APK en kleine beurt gingen wij er van uit dat het gelijk mocht gebeuren anders hadden wij gebeld maar onze excuses hier voor. Met betrekking tot het lampje voor de luifel, dit wordt inderdaad geregeld volgens de richtlijnen van de RDW. U kunt de benodigde informatie vinden via deze link: https://apk-handboek.rdw.nl/personenautos/lichten-lichtsignalen-en-retroreflecterende-voorzieningen/verplichte-lichten-en-retroreflectoren

Wist niet dat bestond, een geweldige garage kenelijk niet alleen met winstbejag.

Eerst kennis gemaakt met een gedoofd lampje van onze C3. Bleek geen lampje stuk, maar een slecht contact. Toch maar het lampje vervangen, spul ligt nu toch uitelkaar. Kosten: 15 euro voor het lampje, graag gedaan,doei! Meteen afspraak gemaakt voor APK en einde garantie controle. Auto dateert uit 2006, maar gekocht met 1 jaar garantie van collega. 20 maart 2024 in de middag stond ze al klaar. Alles ok, niets kunnen vinden. APK weer voor een jaar. Nee, servicebeurt niet nodig, pas bij 35.000 km. Kunt ook even naar mijn Pugeot boxer kijken, die lekt koelvloeitsof uit de kachel. "Bekend probleem, hebben we wat voor". Laat een goedje in de koelvloeistof gooien, maar wil niet van afrekenen weten: "krijg je van mij". Bevelen wij Garage Herman Lubbers aan? Welzeker en waarachtig. Groet Henk Wijga, Audio Rent

Helemaal top

Een storing waar we niet verder mee konden rijden werd direct nagekeken en verholpen. Medewerkers denken mee en leggen alles duidelijk uit. Top service.

Vlot, netjes

Prima service. Altijd luisterend oor.

Prima service. Altijd luisterend oor.

Goede service, zeer vriendelijk en prima prijzen

Fijne en betrouwbare garage met topservice en heel vriendelijk personeel. Aanrader

Goede en betrouwbare garage

Wij komen hier al een aantal jaren en zijn tevreden. Ook als er, een enkele keer, iets is wat niet naar onze zin is wordt het uiteindelijk ook weer opgelost.

uitstekken

vriendelijke personele en goed behelp

dikke 8

Goede service prettige omgang en prettige tarieven.

altijd top service!

wij kunnen als bedrijf altijd snel met onze bedrijfsbussen terecht bij Garage Herman Lubbers, ze denken mee om problemen snel op te lossen en staan altijd klaar om "even" tussendoor een lampje o.i.d te vervangen etc. Super klantvriendelijk

Het is een TOP-garage!

De mensen van garagebedrijf Herman Lubbers staan altijd voor je klaar. Denken met je mee, service is geweldig! Ik stond een keer met pech in de parkeergarage, ook toen kwam Ricardo naar mij toe om me uit de brand te helpen! Ik maak bij iedereen graag reclame voor deze toppers!

Heel goed!

Ze hadden binnen een week tijd om de banden wissel te doen van de zomerbanden naar de winterbanden. Op de dag zelf kon ik er op wachten.

Vriendelijk en deskundig personeel

Altijd snel en prettig geholpen

Snel en vriendelijk geholpen.

De info was helder. Men hielp mij snel en vriendelijk. De grote beurt laat ik daar zeker doen.

Als altijd weer geweldige goede en aardige service.

Als altijd weer een goede service.

Klantvriendelijk en vlotte service

Men neemt de tijd, als het kan klaar terwijl u wacht, deskundig en vooral zeer klantvriendelijk!

Fijn geholpen

al jaren een uitstekende service. ik heb wel de indruk dat de prijzen fors verhoogd zijn.

Altijd staan ze voor je klaar!

's avonds ontdekte ik dat er maar één lamp brandde. Volgende dag bij de garage langs gereden. Direckt een ander lampje erin en weer veilig de weg op. Kortom klantvriendelijk en service hoog in het vaandel. Daar hou ik van..

Zeer klantvriendelijk

Kom er met verschillende auto’s en ben altijd goed geholpen. Zeer service gericht.

Super klantvriendelijk

Goede service, vriendelijke medewerkers en heel leuk, ook nog een soort van sociale ontmoetingsplek, je komt meestal wel een bekende tegen om even een praatje mee te maken.

Garage Lubbers probeert altijd de beste oplossing voor je te vinden

De mensen bij Garage Lubbers proberen altijd en consistent de beste oplossing voor een probleem aan te reiken en voeren dat na akkoord ook kundig uit voor een faire prijs. Van hun garantie kun je gewoon opaan. Altijd vriendelijk.

Snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Staan altijd meteen voor je klaar

Vanmorgen met een kapotte gloeilamp in de koplamp van een MX5 naar de garage. Ik werd meteen geholpen, dat was klasse! Het enige minpuntje is dat ik voor één H4 lamp 14,85 Euro ex BTW moet afrekenen