Heel prettig in de communicatie

Het contact met Friso was heel prettig. Open en eerlijk. Duidelijk over wat wel en wat niet kan. Wanneer de laatste dingen rond zijn, zoals afgesproken wat mij betreft dan een 9.

Mooi aanbod, goede service

Mooi aanbod, goede service, vriendelijk, problemen worden opgelost.

Top bedrijf.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, de eigenaar zeer nette en vriendelijke jongeman. Veel verstand van auto’s ik zal er zeker weer een auto kopen.

Goede persoonlijke aandacht en service

Vanaf het eerste contact is er goed meegedacht met de juiste keuze voor de aanschaf van mijn auto. Ook de service na de aanschaf is erg betrokken en goed

Super service en top auto

Super service en top auto

Zeer goed!

Zeer fijn zaken gedaan met RW Automotive. Nogmaals veel dank voor de fijne auto!!!

Vlotte afhandeling bij aankoop van een auto ben zeer tevreden

Fijn contact

Friso is een eerlijke en vriendelijke verkoper

Scherpe prijzen en de auto’s staan er allemaal netjes gepoetst bij. Prima zaken gedaan en rij nu met veel plezier in mijn Peugeot 207CC. Kom hier zeker terug .

Eerlijk en betrouwbaar

Prachtige BMW X5 3.0d gekocht bij RW automotive. Goede en vriendelijke service van Friso. Ook de after-service was uitstekend en volgens afspaak. Kortom een fijn, eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Fantastische auto gekocht bij RW automotive, top service!

No nonsense en prima service

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service en vriendelijke bejegening. Kortom uitstekend!

Friso is een eerlijke en vriendelijke verkoper onlangs heb ik 2000km gereden met mijn nieuwe auto, probleemloos. Mvg.

Top bedrijf

Vriendelijke eerlijke verkoper, totaal niet opdringerig Alle auto's die hij heeft staan staan er netjes bij een en stuk voor stuk mooi in de poets Gekocht een v60 d4😀

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk gesprek en overleg

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met de keuze voor deze auto en dit bedrijf!\r\n\r\nEerlijk bedrijf, mooie en eerlijke auto!\r\n\r\nTot de volgende keer.\r\n\r\n

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correct en klantvriendelijk\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact met Friso. Open en eerlijk!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Honest, trustworthy and friendly.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele pretige ontvangst en alles verliep netjes en zonder het gevoel te krijgen dat er aan ons verdiend moest worden. Vlotte levering. Zeer tevreden. Heel veel succes op de nieuwe locatie.

Alexanderstraat 2 8606VP Sneek

Over RW Automotive

Wij vinden het belangrijk dat wij onze passie voor en expertise over auto’s kunnen delen met onze klanten. Daarom nemen wij voor iedere bezoeker van onze locatie de tijd. Op deze manier kunt u ons al uw wensen kenbaar maken en kunnen wij u ongedwongen helpen bij het vinden van uw droomauto. Is er in Nederland geen auto die aan uw wensen voldoet? Dan helpen wij u graag verder met het zoeken naar de perfecte occasion in het buitenland. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring met het in- en verkopen van voertuigen. Van advies tot het regelen van het importproces, wij helpen u graag. Al onze occasions worden uitvoerig onderworpen aan een technische controle en elektronische diagnose. Op deze manier hoeft u nooit te twijfelen aan de staat van uw nieuwe auto. Benieuwd naar ons aanbod? U bent van harte welkom in ons bedrijf vlak aan de A7, afrit 20 Sneek.