Lekker gevoel bij!

gewoon goed

Snel en goed zaken doen!

Goede inruilprijs. Prima zaken doen. Goede auto met de juiste km' s aangeschaft.

100% tevreden bij aankoop van onze nieuwe wagen

Prettige en heldere communicatie. Heel tevreden over de aankoopbegeleiding van onze nieuwe wagen. Heldere afspraken bij aan- en verkoop. Gewoon top!

Vriendelijke verkoper met eerlijke prijs

Verkoper bood een eerlijke prijs voor mijn auto en had zijn passat voor een goede prijs te koop staan! De verkoper was duidelijk en eerlijk gedurende de aankoop! Was een zeer goede ervaring voor ons! Ga vooral zo door!

Betrouwbaar

Kennis van zaken. Een correcte prijs kwaliteit verhouding.

Friso heeft de auto voor ons gezocht en gevonden.

Zeer tevreden super super top ..!!

Man aan man woord aan woord top..!!

Fijn zakendoen

Fijne zaken gedaan met RW Automotive. Snelle reacties. Flexibel contact en komt gemaakte afspraken na. Ik zou hem aanraden aan mn vrienden.

Eerlijke en zeer vriendelijke verkoper

Meer dan een jaar geleden hier een Mini Cooper clubman gekocht, en ben nog steeds heel erg blij mee..!

Super service

Super snelle en goede service!

Het contact was gelijk goed. Friso laat je welkom voelen en schat de klant, en de auto op waarde. De koop en verkoop van de auto’s zijn perfect afgehandeld.

Snel en netjes, afspraken goed nagekomen.

Uitstekend geregeld

Alles goed verlopen en goede service, beste verkoper die ik ben tegen gekomen

Prettig en vlot zaken doen met dit bedrijf

We hebben onlangs hier een leuke tweede auto gekocht. Door de verkoper prima te woord gestaan en toezeggingen zijn nog beter nagekomen dan gezegd! Superleuk zaken doen hier ;-)

Zeer positief

Onlangs hebben wij via RW Automotive een Audi A1 vanuit Duitsland laten importeren. We hebben er zelf geen omkijken naar gehad, alles wordt door Friso Westerhoff van RW Automotive geregeld: het transport, keuring bij het RDW, betaling van het restant BPM en het overzetten van de tenaamstelling. We zijn zeer klantvriendelijk ontvangen en alles wordt perfect geregeld. Een echte aanrader!

Alles klopt je wordt goed geholpen, je vragen worden snel beantwoord, zoals het hoort.

Mijn ervaring is goed bevallen, Er is mij goed over de auto verteld en er word genoeg tijd voor genomen dat is plezierig zaken doen.

Net eerlijk en duidelijk

Auto gekocht en ingeruild. Prima service, bij bezichtiging zat er wat schade op de auto wat niet goed te zien was op de advertentie. Wel duidelijke en snelle service.

Heel prettig!

Prettig in omgang en fijn wederzijds vertrouwen! Veel plezier nu al van mijn auto mogen ondervinden. Snelle service en persoonlijk contact.

Friso is kundig en verleent goede service.

Je voelt je meer dan welkom en je gaat zeer tevreden weer naar huis. Uiteraard met een auto 😃.

Service en contact uitstekend

Alles gaat in goed overleg de service is prima. Snel geregeld

Klantvriendelijk en goede service na verkoop!

Afgelopen december een auto gekocht bij Friso. Begin januari ging de accu helaas stuk, gebeld en kon meteen een nieuwe halen bij een lokale onderdelenshop. Ik kreeg het bedrag voor de accu direct op mijn rekening gestort. Deze service zie je bijna nergens meer, helemaal tevreden!

eerlijke handelaar

eerlijk geholpen tijdens ons bezoek, vertelde voor en nadelen van de door ons uitgekozen auto.

Heel prettig in de communicatie

Het contact met Friso was heel prettig. Open en eerlijk. Duidelijk over wat wel en wat niet kan. Wanneer de laatste dingen rond zijn, zoals afgesproken wat mij betreft dan een 9.

Over RW Automotive

Wij vinden het belangrijk dat wij onze passie voor en expertise over auto’s kunnen delen met onze klanten. Daarom nemen wij voor iedere bezoeker van onze locatie de tijd. Op deze manier kunt u ons al uw wensen kenbaar maken en kunnen wij u ongedwongen helpen bij het vinden van uw droomauto. Is er in Nederland geen auto die aan uw wensen voldoet? Dan helpen wij u graag verder met het zoeken naar de perfecte occasion in het buitenland. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring met het in- en verkopen van voertuigen. Van advies tot het regelen van het importproces, wij helpen u graag. Al onze occasions worden uitvoerig onderworpen aan een technische controle en elektronische diagnose. Op deze manier hoeft u nooit te twijfelen aan de staat van uw nieuwe auto. Benieuwd naar ons aanbod? U bent van harte welkom in ons bedrijf vlak aan de A7, afrit 20 Sneek.