Gewoon goed geholpen no nonsense en helder

Aardige vent die vertrouwt aanvoelt

Vriendelijke ongedwongen zweer.

Goede service, fijne ongedwongen sfeer

Professionele en goede klant benadering, alles goed geregeld!

Prettige benadering door Friso, zeer vakkundig geholpen en alles was snel geregeld. Goede aftersales, meedenkend in oplossingen en wilt echt goede auto’s afleveren! Opzoek naar een goede occassion? Die ga je zeker vinden bij RW Automotive.

Super goed geholpen

Vriendelijke en kennis

Echt top!!

Erg snelle service.

Leuke auto voor een leuke prijs

1e auto voor m'n dochter gekocht en de terugweg ging het motormanagement lampje branden en dat gaf geen fijn gevoel uiteraard. Gelijk contact met Friso gezocht en na overleg laten uitlezen bij onze plaatselijke garage. Daar kwam slecht nieuws uit, katalysator stuk, bovendien was de airco leeg. Na overleg met Friso laten maken en airco vullen bij mij in de buurt en Friso heeft netjes de rekening terugbetaald. Uiteindelijk allemaal keurig opgelost!

Goede ervaring. Vanaf het eerste contact gelijk goed te woord gestaan. Afspraak gemaakt. Deze is netjes nagekomen. Auto bekeken. Apk liep af, dit van te voren wel gemeld. Auto is op de dag van afspraak netjes klaar en gekeurd, dus deze kon ook gelijk mee bij goed bevallen. Netjes geregeld (terwijl het nog niet eens zeker was dat we hem ook zouden kopen). Niks dwingends. Gewoon rustig kijken en testrijden. Erna besloten de auto te kopen. Alles netjes afgehandeld. Ongedwongen en prettige sfeer. Mooie auto, nette auto, rijd top, geen mankementen. Prijs kwaliteitsverhouding top. Ik zou hier zo weer heen gaan.

Super snel geregeld en betrouwbaar

Mooi autootje op de kop kunnen tikken voor een eerlijke prijs.

uitstekend geholpen, mooie en goede auto

prima ervaring, volgens afspraak. Friso heeft ons ook eea goed uitgelegd bij aflevering. Fijne zaak!

Alle tijd

Vlot

Volgens afspraak goed geholpen

net vertrouwlijk bedrijf met mooie betaalbare auto's

mooie bmw cabrio gekocht , overeen gekomen afspraken goed nagekomen en dus zeer tevreden met de aankoop

Goede service en prijs

Goed geholpen en waar voor je geld

Jammer

Goede eerste ervaring gehad. Duidelijke afspraken gemaakt. Ook nadat de auto op de terugweg problemen vertoonde, geljk opgelost. Begrijp dan niet dat er nav een paar slotbouten (30 eu), beloftes worden gemaakt en niet worden nagekomen. Onbegrijpelijk.....

Zeer tevreden en fijn geholpen

Komt afspraak na ,goede inruilprijs voor mijn auto gekregen en tevreden met mijn bmw alpina

Soepel verkoop traject

Fijn dat de auto zonder problemen mee werd gegeven + aan werd geboden om bij de eigen dealer op de brug te zetten voor een aankoopkeuring

prettige sfeer.

Prettige sfeer en goed contact. Afspraak die we maakten zijn schriftelijk bevestigd en zijn goed nagekomen. Top.

Keurig corect vertrouwd bedrijf

Wij zijn netjes en correct geadviseerd. Afspraken netjes nagekomen en een bedrijf die vertrouwen heeft in de klant.Gaf ons de factuur en de auto mee eet de vermelding maak het vandaag maar over. Waar vind je dit nog? Wat ons betreft doe je hier eerlijk zaken.

Na verkoop niks meer van zich laten horen na klacht. Ook niet na meerdere verzoeken.

Ik dacht dat ik te maken had met een integere verkoper. Echter na verkoop van een auto van ruim 30000 euro, bleek dat de auto niet voldeed aan de omschrijving 100% in orde en onderhouden. Na het melden van deze klacht de belofte dat er op zou worden teruggekomen. Nooit meer iets gehoord. Ook niet na meerdere verzoeken daartoe. Echt onbeschoft.

Veel vertrouwen en een goed gevoel

Fijne reacties en vertrouwen van de eigenaar. De auto was mooier dan op de foto, enn de proefrit was eigenlijk overbodig. Heb een fijne auto van dit bedrijf gekocht

Kan niet beter.

Korrekt. Sympathiek. Vriendelijk en een absolute aanrader.

Top bedrijf

Goede service, vriendelijke verkoper. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Vertrouwd

RW autonotive heeft een goede auto geleverd

KLASSE

Sehr höflich und Nett** Echte Autohändler der zu Alte Schule gehört(Wort is Wort) Seriös* Diplomatie* Super gepflegte Fahrzeuge***

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Over RW Automotive

Wij vinden het belangrijk dat wij onze passie voor en expertise over auto’s kunnen delen met onze klanten. Daarom nemen wij voor iedere bezoeker van onze locatie de tijd. Op deze manier kunt u ons al uw wensen kenbaar maken en kunnen wij u ongedwongen helpen bij het vinden van uw droomauto. Is er in Nederland geen auto die aan uw wensen voldoet? Dan helpen wij u graag verder met het zoeken naar de perfecte occasion in het buitenland. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring met het in- en verkopen van voertuigen. Van advies tot het regelen van het importproces, wij helpen u graag. Al onze occasions worden uitvoerig onderworpen aan een technische controle en elektronische diagnose. Op deze manier hoeft u nooit te twijfelen aan de staat van uw nieuwe auto. Benieuwd naar ons aanbod? U bent van harte welkom in ons bedrijf vlak aan de A7, afrit 20 Sneek.