Prima…zeer tevreden!

Mooi auto

We zijn heel leuk behandeld nogmaals bedankt

Geweldige ambiance, de zesde ster is hij zelf!

Dit geweldige bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. Hij komt zelfs bij je thuis voor een persoonlijke uitleg! Wanneer ik weer aan een auto toe ben kom ik zeker weer langs! Top service, Top gast!

Zoekopdracht uitgezet en nu een prachtig mooi exemplaar gekocht.

Klantvriendelijkheid ten top! Elke vraag met het antwoord die je hoopt te krijgen!

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Je wil in ieder geval goed geholpen worden. Goed helpen zit in het DNA van deze auto liefhebber! Dankjewel voor de fijne oplossing en het stressloos helpen.

Top. Goede service, prettige communicatie.

Wij hebben recent onze nieuwe auto gekocht bij RW Automotive in Sneek. We zijn enorm goed geholpen door de vriendelijke en kundige eigenaar Friso. Goede uitleg en advies. Proefrit gemaakt. Ook ik het hele aankoopproces goede communicatie en snelle en uitvoerige reactie bij vragen. Ook de aflevering van de auto top! Aanrader.

Open en transperante verkoop

Zeer fijne eigenaar. Bij de verkoop staat geen druk achter. Geeft een goede service. Bij ophalen auto is deze netjes gepoetst volle tank,waar krijg je dit nog tegenwoordig. Geen meerprijs hiervoor. Ook wat wij gevraagd hebben wordt netjes inorde gemaakt. Kortom een autobedrijf waar de klant nog koning is. Zeer fijne ervaring en een mooie auto.

Prijs, kwaliteit en afhandeling

Volvo v70 gekocht bij RW Automotive. Zijn heel tevreden over de aankoop en de afhandeling. Prijs van de nieuwe aankoop, en prijs inruil waren heel redelijk.

Super geholpen in een prachtige ambiance!!

Great

All went smoothly, car was as described. Seller is friendly and helpful. Thanks again!

• Would you recommend us? Yes

Gastvrij, kundig en eerlijk

Ik werd erg gastvrij ontvangen. Geen opdringerigheid, maar een open conversatie en onderhandeling. Een eerlijk advies van een man die gepassioneerd is van auto's. Ik ben superblij met mijn nieuwe bolide weggereden.

Duidelijke concrete schappelijke afspraken bij de aankoop

Prima auto aangeschaft onder duidelijke concrete schappelijke voorwaarden.

Goede service bij de aankoop van mijn volvo. 8

Eerlijk en Oprechte verkoop

Wij waren opzoek naar een jonge 7-zitter voor ons gezien. En na een zoektocht door alle autoverkoopsites, kwamen we bij RW Automotive. Daar zijn wij hartelijk ontvangen door Fisco en hebben ook een eerlijk en duidelijke uitleg gekregen over de Seat Alhambra die hij aanbood. Na een proefrit, dat naar behoren verliep zijn wij overgegaan tot koop van de auto. Bij het ophalen van de auto, mochten we ervaren dat alle gemaakte afspraken naar behoren waren uitgevoerd en dat er ook als extra de achter remblokken ook vervangen waren. We kregen de auto mee met een halve tank benzine, netjes schoongemaakt en naar nieuw ruikende auto. Samen met onze kids, genieten wij van deze auto. En we bedanken Frisco voor de goede en vriendelijke service. Heel veel succes en tot ziens.

Frisco is een vriendelijke en eerlijke verkoper. We werden enthousiast ontvangen met een kopje koffie na een auto rit van 1.5 uur. Frisco streeft ernaar om alle auto’s zo netjes en compleet mogelijk af te leveren. We kregen daarnaast een eerlijk bedrag terug voor onze inruil auto en dat is ook echt belangrijk geweest voor de koop! Kortom, twijfelt u over RW automotive. Dat is absoluut niet nodig :) Dikke 5 sterren ⭐️

Ik heb een geweldige Landrover Discovery bij Friso gekocht! Los van de geweldige auto was ook de service geweldig! Even een grote beurt voor aflevering, een volle tank en een prachtig gepoetste auto. Dankjewel Friso! Ik kom zeker terug zodra deze afgeschreven is!

aardige man, die achter zijn auto's staat

Heb nu mijn tweede auto bij RW Automotive gekocht, dit mede door de goede afwikkeling en service van mijn eerdere auto bij dit auto bedrijf.

Open, eerlijk en ongedwongen.

De aankoop van onze nieuwe Volvo verliep zeer ontspannen en ongedwongen. Friso heeft ons zeer goed geholpen op een open en eerlijke wijze. Wij bevelen RW Automotive dan ook van harte aan!

Excellent

Op 2e pinksterdag contact op genomen of het mogelijk was om een proefrit te maken. Dit was mogelijk, vers kopje koffie bij ontvangst. Fijn en vriendelijk bedrijf. In alles, qua vragen omtrent de auto, zeer goed geholpen. Dag later de auto gekocht en afgehaald. Nogmaals bedankt.

Duidelijk en eerlijk bij de aankoop van mijn auto!

Friso is prettig in omgang en is enthousiast over zijn bedrijf! De net gekochte auto is een weerspiegeling hiervan. Ik ga er vanuit dat ik de komende jaren weer prima vooruit kan! Bedankt Friso!

Profesjonalizm i pomoc w załatwianiu wszystkich formalności

Jestem zadowolony z zakupu samochodu i profesjonalizmu firmy.

Goede service!!!

Contact verliep zeer soepel en fijn. Auto was exact zoals omschreven en na bezichtiging en proefrit was het voor ons duidelijk. Na diverse auto's te hebben bekeken hebben wij voor RW Automotive gekozen. 1 omdat de auto top was 2 omdat het verkoop traject ons super goed beviel! Friso bedankt voor de goede service en graag tot de volgende auto!!! Mark & Chantal

uitstekend

Prettig net verzorgd bedrijf. Nette eigenaar welke garant staat voor de auto's welke hij verkoopt. Alles netjes geregeld. Je rijdt hier weg met een goed gevoel en altijd leuk een volle tank van de zaak.

Prima service,eerlijk zakendoen,prima zaak

Zeer prettig zakendoen ,geen geouwehoer en afspraak is afspraak . Zou hier zeker weer komen!

prima handel

Auto gekocht. Goede communicatie en bereikbaarheid, prettige sfeer. Aflevering zonder problemen. We hebben de auto nu twee dagen dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.

Over RW Automotive

Wij vinden het belangrijk dat wij onze passie voor en expertise over auto’s kunnen delen met onze klanten. Daarom nemen wij voor iedere bezoeker van onze locatie de tijd. Op deze manier kunt u ons al uw wensen kenbaar maken en kunnen wij u ongedwongen helpen bij het vinden van uw droomauto. Is er in Nederland geen auto die aan uw wensen voldoet? Dan helpen wij u graag verder met het zoeken naar de perfecte occasion in het buitenland. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring met het in- en verkopen van voertuigen. Van advies tot het regelen van het importproces, wij helpen u graag. Al onze occasions worden uitvoerig onderworpen aan een technische controle en elektronische diagnose. Op deze manier hoeft u nooit te twijfelen aan de staat van uw nieuwe auto. Benieuwd naar ons aanbod? U bent van harte welkom in ons bedrijf vlak aan de A7, afrit 20 Sneek.