Open, eerlijk en ongedwongen.

De aankoop van onze nieuwe Volvo verliep zeer ontspannen en ongedwongen. Friso heeft ons zeer goed geholpen op een open en eerlijke wijze. Wij bevelen RW Automotive dan ook van harte aan!

Excellent

Op 2e pinksterdag contact op genomen of het mogelijk was om een proefrit te maken. Dit was mogelijk, vers kopje koffie bij ontvangst. Fijn en vriendelijk bedrijf. In alles, qua vragen omtrent de auto, zeer goed geholpen. Dag later de auto gekocht en afgehaald. Nogmaals bedankt.

Duidelijk en eerlijk bij de aankoop van mijn auto!

Friso is prettig in omgang en is enthousiast over zijn bedrijf! De net gekochte auto is een weerspiegeling hiervan. Ik ga er vanuit dat ik de komende jaren weer prima vooruit kan! Bedankt Friso!

Profesjonalizm i pomoc w załatwianiu wszystkich formalności

Jestem zadowolony z zakupu samochodu i profesjonalizmu firmy.

Goede service!!!

Contact verliep zeer soepel en fijn. Auto was exact zoals omschreven en na bezichtiging en proefrit was het voor ons duidelijk. Na diverse auto's te hebben bekeken hebben wij voor RW Automotive gekozen. 1 omdat de auto top was 2 omdat het verkoop traject ons super goed beviel! Friso bedankt voor de goede service en graag tot de volgende auto!!! Mark & Chantal

uitstekend

Prettig net verzorgd bedrijf. Nette eigenaar welke garant staat voor de auto's welke hij verkoopt. Alles netjes geregeld. Je rijdt hier weg met een goed gevoel en altijd leuk een volle tank van de zaak.

Prima service,eerlijk zakendoen,prima zaak

Zeer prettig zakendoen ,geen geouwehoer en afspraak is afspraak . Zou hier zeker weer komen!

prima handel

Auto gekocht. Goede communicatie en bereikbaarheid, prettige sfeer. Aflevering zonder problemen. We hebben de auto nu twee dagen dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.

Gewoon goed geholpen no nonsense en helder

Aardige vent die vertrouwt aanvoelt

Vriendelijke ongedwongen zweer.

Goede service, fijne ongedwongen sfeer

Professionele en goede klant benadering, alles goed geregeld!

Prettige benadering door Friso, zeer vakkundig geholpen en alles was snel geregeld. Goede aftersales, meedenkend in oplossingen en wilt echt goede auto’s afleveren! Opzoek naar een goede occassion? Die ga je zeker vinden bij RW Automotive.

Super goed geholpen

Vriendelijke en kennis

Echt top!!

Erg snelle service.

Leuke auto voor een leuke prijs

1e auto voor m'n dochter gekocht en de terugweg ging het motormanagement lampje branden en dat gaf geen fijn gevoel uiteraard. Gelijk contact met Friso gezocht en na overleg laten uitlezen bij onze plaatselijke garage. Daar kwam slecht nieuws uit, katalysator stuk, bovendien was de airco leeg. Na overleg met Friso laten maken en airco vullen bij mij in de buurt en Friso heeft netjes de rekening terugbetaald. Uiteindelijk allemaal keurig opgelost!

Goede ervaring. Vanaf het eerste contact gelijk goed te woord gestaan. Afspraak gemaakt. Deze is netjes nagekomen. Auto bekeken. Apk liep af, dit van te voren wel gemeld. Auto is op de dag van afspraak netjes klaar en gekeurd, dus deze kon ook gelijk mee bij goed bevallen. Netjes geregeld (terwijl het nog niet eens zeker was dat we hem ook zouden kopen). Niks dwingends. Gewoon rustig kijken en testrijden. Erna besloten de auto te kopen. Alles netjes afgehandeld. Ongedwongen en prettige sfeer. Mooie auto, nette auto, rijd top, geen mankementen. Prijs kwaliteitsverhouding top. Ik zou hier zo weer heen gaan.

Super snel geregeld en betrouwbaar

Mooi autootje op de kop kunnen tikken voor een eerlijke prijs.

uitstekend geholpen, mooie en goede auto

prima ervaring, volgens afspraak. Friso heeft ons ook eea goed uitgelegd bij aflevering. Fijne zaak!

Alle tijd

Vlot

Goed geholpen

Volgens afspraak goed geholpen

net vertrouwlijk bedrijf met mooie betaalbare auto's

mooie bmw cabrio gekocht , overeen gekomen afspraken goed nagekomen en dus zeer tevreden met de aankoop

Goede service en prijs

Goed geholpen en waar voor je geld

Jammer

Goede eerste ervaring gehad. Duidelijke afspraken gemaakt. Ook nadat de auto op de terugweg problemen vertoonde, geljk opgelost. Begrijp dan niet dat er nav een paar slotbouten (30 eu), beloftes worden gemaakt en niet worden nagekomen. Onbegrijpelijk.....

Zeer tevreden en fijn geholpen

Komt afspraak na ,goede inruilprijs voor mijn auto gekregen en tevreden met mijn bmw alpina

Soepel verkoop traject

Fijn dat de auto zonder problemen mee werd gegeven + aan werd geboden om bij de eigen dealer op de brug te zetten voor een aankoopkeuring

Over RW Automotive

Wij vinden het belangrijk dat wij onze passie voor en expertise over auto’s kunnen delen met onze klanten. Daarom nemen wij voor iedere bezoeker van onze locatie de tijd. Op deze manier kunt u ons al uw wensen kenbaar maken en kunnen wij u ongedwongen helpen bij het vinden van uw droomauto. Is er in Nederland geen auto die aan uw wensen voldoet? Dan helpen wij u graag verder met het zoeken naar de perfecte occasion in het buitenland. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring met het in- en verkopen van voertuigen. Van advies tot het regelen van het importproces, wij helpen u graag. Al onze occasions worden uitvoerig onderworpen aan een technische controle en elektronische diagnose. Op deze manier hoeft u nooit te twijfelen aan de staat van uw nieuwe auto. Benieuwd naar ons aanbod? U bent van harte welkom in ons bedrijf vlak aan de A7, afrit 20 Sneek.