Klantvriendelijk en goede service na verkoop!

Afgelopen december een auto gekocht bij Friso. Begin januari ging de accu helaas stuk, gebeld en kon meteen een nieuwe halen bij een lokale onderdelenshop. Ik kreeg het bedrag voor de accu direct op mijn rekening gestort. Deze service zie je bijna nergens meer, helemaal tevreden!

eerlijke handelaar

eerlijk geholpen tijdens ons bezoek, vertelde voor en nadelen van de door ons uitgekozen auto.

Heel prettig in de communicatie

Het contact met Friso was heel prettig. Open en eerlijk. Duidelijk over wat wel en wat niet kan. Wanneer de laatste dingen rond zijn, zoals afgesproken wat mij betreft dan een 9.

Mooi aanbod, goede service

Mooi aanbod, goede service, vriendelijk, problemen worden opgelost.

Top bedrijf.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, de eigenaar zeer nette en vriendelijke jongeman. Veel verstand van auto’s ik zal er zeker weer een auto kopen.

Goede persoonlijke aandacht en service

Vanaf het eerste contact is er goed meegedacht met de juiste keuze voor de aanschaf van mijn auto. Ook de service na de aanschaf is erg betrokken en goed

Super service en top auto

Super service en top auto

Zeer goed!

Zeer fijn zaken gedaan met RW Automotive. Nogmaals veel dank voor de fijne auto!!!

Vlotte afhandeling bij aankoop van een auto ben zeer tevreden

Goed geholpen

Fijn contact

Friso is een eerlijke en vriendelijke verkoper

Scherpe prijzen en de auto’s staan er allemaal netjes gepoetst bij. Prima zaken gedaan en rij nu met veel plezier in mijn Peugeot 207CC. Kom hier zeker terug .

Eerlijk en betrouwbaar

Prachtige BMW X5 3.0d gekocht bij RW automotive. Goede en vriendelijke service van Friso. Ook de after-service was uitstekend en volgens afspaak. Kortom een fijn, eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Fantastische auto gekocht bij RW automotive, top service!

No nonsense en prima service

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service en vriendelijke bejegening. Kortom uitstekend!

Friso is een eerlijke en vriendelijke verkoper onlangs heb ik 2000km gereden met mijn nieuwe auto, probleemloos. Mvg.

Top bedrijf

Vriendelijke eerlijke verkoper, totaal niet opdringerig Alle auto's die hij heeft staan staan er netjes bij een en stuk voor stuk mooi in de poets Gekocht een v60 d4😀

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk gesprek en overleg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met de keuze voor deze auto en dit bedrijf!\r\n\r\nEerlijk bedrijf, mooie en eerlijke auto!\r\n\r\nTot de volgende keer.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correct en klantvriendelijk\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact met Friso. Open en eerlijk!