Geweldig, zowel de service als de afspraken.

Auto4motion heeft ons geweldig geholpen met de aankoop van een van hun auto’s. De auto was goed onderhouden door de vorige eigenaar. Auto4motion heeft bij het afleveren nog even een kleine beurt uitgevoerd. Alle afspraken zijn zoals beloofd nagekomen. Alle lof voor Auto4motion!

Geweldige auto en service tegelijk.

Auto4motion heeft ons geweldig geholpen met de aankoop van een auto. De auto was zeer goed onderhouden door de vorige eigenaar. Auto4motion heeft bij het afleveren nog even een kleine beurt uitgevoerd. Goede en eerlijke service. Alle lof voor Auto4motion !

Leemstraat 2 4705RH Roosendaal