Zich goed

Goed , eerlijk en netjes geholpen.

we zijn netjes ontvangen en op een eerlijke manier geholpen. Eigenaar nam de tijd voor ons. We zijn blij met onze aankoop, garage is aan te bevelen.

Prettig

Prettig tw woord gestaan, zelfs na sluitingstijd :) Mankementje na aankoop werd volgens garantie verholpen. Ik ben tevreden.

Goede vriendelijke service, klantgericht

Vriendelijk te woord gestaan, alle tijd voor ons, goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom zeer tevreden

Snel en goed zaken kunnen doen met nette inruil!! Prima zaak. Aan te bevelen

Klantvriendelijk, goede service. Mooie auto gekocht bij Sander.. Ik ben erg tevreden met de auto die ik bij Auto Breda heb gekocht... Zeker een aanrader. Sander, nogmaals bedankt!

Prettig geholpen. Sympathieke verkoper

Goeie service, men neemt de tijd waarbij je wordt voorzien van eerlijk en goed advies.

Monteur heeft het voor elkaar gekregen om het Co gehalte van mijn oldtimer(mr2 aw11) naar acceptabele waarden te krijgen. Hij heeft een apk uitgevoerd en heeft de speling op mijn wiellager verholpen(geen apk afkeur, maar op mijn verzoek). Na afmelding nog een steekproef gehad en zonder problemen goedgekeurd! Prima garage met kundige vaklui. Voortaan worden mijn auto\'s hier gekeurd. Hans Albers (Mr2 aw11 en Skoda octavia 1.6 tdi dsg)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De verkoop beoordeel ik positief. Over de deskundigheid heb ik een tweetal opmerkingen. Deze hebben betrekking op het niet goed controleren van een slotbout van het linket achterwiel en de andere op het niet goed sluiten vcan de karterplug waardoor er olie lekte. Het eerste heb ikzelf kunnen verhelpen en de carterplug kon na een telefoontje snel cervangen worden in de garage in Breda.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mooie auto gekocht bij Sander. Snel en goed zaken kunnen doen met nette inruil!! Prima zaak. Aan te bevelen!!

Na het vinden van een advertentie van AutoBreda op Marktplaats voor een nette Audi A3 contact opgenomen en wezen kijken. Ontzettend vriendelijk ontvangen en de auto zag er erg netjes uit. Gelijk besloten hem mee te nemen met nieuwe APK en garantie voor een heel aantrekkelijke prijs. Helaas bij thuiskomst (200 km verderop) toch een probleem ontdekt met de auto. Door Sander gelijk opgehaald en proberen op te lossen. Uiteindelijk Audi erbij moeten halen en helemaal netjes op orde gemaakt. AudiBreda heeft alle kosten op zich genomen, daar zijn we ontzettend blij en dankbaar voor. Top service en top auto’s. Zeker een aanrader. Sander, nogmaals bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto Breda is een kleinschalig autobedrijf. Dit maakt het ook persoonlijk. Ze zijn niet alleen klantvriendelijk, maar nemen hun klant ook serieus. Ze staan voor kwaliteit en als er wat is kun je zo bij hun terecht en wordt je goed geholpen. Sander neemt echt de tijd om alle zaken goed door te nemen en er wordt meegedacht met de wensen van de klant. Ik ben erg tevreden met de auto die ik bij Auto Breda heb gekocht.

Een Hyundai aangeschaft. goede auto moest wel onderhoud laten plegen o.a. distributie en beurt. Van de aankoop geen spijt en ben goed geholpen. alleen de inruilprijs was naar mijn mening wat aan de lage kant, temeer omdat er erg veel duur onderhoud was gedaan aan de auto. maar heeft blijkbaar geen invloed op een hogere inruilwaarde. vond dat we jammer.

Klantvriendelijk, goede service.