hoi

Beste Rob. Zou je je beoordeling naar het juiste autobedrijf willen sturen. Erg vervelend dit! De laatste Jaguar die ik verkocht heb is 5 jaar geleden en in zeer goede staat. Het zou fijn geweest zijn als je eerst goed oplet voor je zo'n beoordeling plaatst. Mijn bedrijf heet Autobreda en ben dan ook benieuwd hoe je zo'n vergissing kan maken. Graag dan ook hier even contact over. Vriendelijke groet Sander. Autobreda

Top bedrijf

Heel vriendelijk geholpen ,verkoper praat met veel passie over zijn werk.

Dankje P voor de waardering en voor de fijne verkoop.Hopelijk heb je de bus al veel kunnen inzetten voor je bedrijf. Vriendelijke groet Sander.

Klantvriendelijke en correcte afhandeling "een zaak van vertrouwen"

Zeer klantvriendelijke manier van zaken doen. Auto die wij via internet gezien hadden zag er in praktijk net zo mooi uit. Auto-Breda bood direct een goede inruilprijs en de deal was snel gesloten. Bij aflevering waren alle zaken die bij de koop afgesproken waren netjes uitgevoerd en nagekomen. Kortom een vertrouwd adres en een prima auto.

Dank je Ruud, voor deze positieve review en jullie prachtige inruiler en prettige verkoop. Na 1 uur de verkoop advertentie geplaatst te hebben was de cabrio al verkocht. Het was dan ook een plaatje van een auto. Dank jullie wel.

Maakt een zeer vriendelijke en eerlijke indruk.

Wij waren er op zaterdag, Sander nam alle tijd voor ons en gaf een mooie prijs voor onze auto terug. We kregen alle tijd om de auto te bekijken die we wilden kopen en een proefrit was ook geen probleem.

Dank jullie wel Tamara en Jeroen voor deze mooie review.

Eerlijk en betrouwbaar.

Goede service en deskundigheid.

Dankjewel Jaap. En veel milieu vriendelijk rijplezier met de nieuwe elektrische auto.

Tevreden

De beste auto handel die ik ooit heb gezien als je wat nodig hebt ze zijn er direct voor je binnen paar dagen al een auto gevonden voor je en de mensen die er werken zeer sociaal too bedrijf

Houd zich aan zijn woord!

Ik heb hier 1 jaar geleden een auto gekocht. Beurt was netjes uitgevoerd. Alleen jammer dat auto niet professioneel gepoetst was binnen en buiten voor aflevering. Echter was dit niet zo extreem. Auto zag er op zich netjes uit. Maar misschien een aandachtspunt voor autoBreda. 1 jaar na auto rijd auto nog probleemloos rond.

Hoi Pieter. Dankjewel dat je zelfs naar een jaar de moeite heb genomen om deze positieve review te schrijven. Overigens worden al onze auto gepoetst voor ze aangeboden worden. Maar blijkbaar is dat bij jou auto niet goed gedaan. Ik ga dat zeker meenemen in de eindcontroles. Nogmaals dank voor de genomen moeite . Groet Sander. Autobreda

ik heb en goede deal gemaakt en ben ik nog bij met mijn auto

Dankjewel Brent. Groet Sander

Beste garage van Breda.

Door een wijziging in de APK keuringseisen zou mijn auto worden afgekeurd, een vervangend onderdeel (kabel om stoel naar voren te kantelen) zou meer dan 500 euro gaan kosten. De monteur heeft mijn auto, zonder extra kosten, APK klaar gemaakt door zelf het gebrekkige onderdeel te repareren. Echte toppers.

Dankjewel Joris voor deze mooie review. Groet Sander

Goede ervaring, en service is prima.

Dankjewel Edwin. Groet Sander

The experience I had with you was excellent

The treatment was excellent and I am very grateful for all the services provided not only in the repair of the vehicle but in the personal treatment, especially relying on the payment of the invoice by subsequent bank transfer as the card I had was not working. Thank you

• Would you recommend us? Yes

Thank you Maria.

Super behulpzaam en meedenkend

Sander en zijn medewerkers zijn altijd bereid mee te denken. Nooit voor verrassingen komen te staan doordat ze erg duidelijk communiceren en voor er grote kosten komen negen ze jou mee in het denkproces hoe problemen opgelost kunnen worden. Daarnaast zijn ze erg vriendelijk en denken ze in oplossingen in plaats van in problemen.

Dank je voor deze mooie review Wiro.

zo als afgesproken

Goede samenwerking met de mensen van de werkplaats als met de baas zelf

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Henk. Mvg Sander

Attent en hulpvaardig

Een garage waarbij service voorop staat! Betaalbaar en goede deskundigheid.

Dankjewel Erwin voor deze positieve review. Groet Sander

Goede klant gerichte service voor een prima prijs

Serieus garage

Aardig eigenaar met goede auto's

Kennis en ervaring en communicatie op top niveau

Voor het monteren van een trekhaak werd tijd gemaakt vlak voor de vakantie. Door andere omstandigheden buiten hun doen moest de montage verplaats worden maar dat kan al in de week na de vakantie. Men was duidelijk met de verwachting omdat het geen nieuwe auto is. Maar alles was goed gepland en goed gemonteerd.

Zeer klant vriendelijk en betrouwbaar

Zeer tevreden ☺ met mijn Mercedes-Benz A 250 4Matic

Fijn om te lezen dat u auto zo goed bevalt. Mvg Sander

Vertrouwen gewonnen

Een aantal weken terug heb ik een Volvo V70 gekocht bij Auto Breda, bij Sander. Het was de eerste keer dat ik bij dit bedrijf kwam. Als leek heb ik weinig verstand van auto's, al weet ik inmiddels wel waar ik sowieso op moet letten. Daarnaast ben ik sceptisch als het om verkooppraatjes gaat. Sander heeft daarom echt wel veel moeite moeten doen om mijn vertrouwen te winnen. Inmiddels schrijf ik deze positieve review: "Ik verkoop geen rotzooi" aldus Sander. Inderdaad, ik word steeds blijer met de auto, hij rijdt echt heel erg fijn, ondanks het feit dat de auto al 20 jaar oud is. Toen hij vorige week opeens niet meer startte en het mogelijk aan de accu kon liggen bood Sander ook meteen een oplossing. Dus bij deze kan ik ronduit zeggen dat Sander mijn vertrouwen gewonnen heeft.

Hele prettige ervaring met auto Breda

Bij aankoop van onze auto zijn wij zeer prettig geholpen, totaal niet het gevoel dat we gepusht werden. Ondanks dat we zowel met de proefrit als de aankoop vrijdag eind van de dag pas kwamen werd er rustig de tijd voor ons genomen.

Ruim een week geleden voor het eerst bij Auto Breda een auto gekocht bij deze deze garage. Vanaf het eerst moment werd ik kundig en vriendelijk geholpen. Ik ervaar het dan ook als een hele fijne garage. De auto die ik kocht zag er netjes uit en alle papieren waren er, zoals het hoort, netjes erbij geleverd. De rit in de Ford Mustang was een mooi extraatje. Wat een ervaring, dank je wel, Sander.

Graag gedaan Ciska, en dankjewel voor de leuke verkoop. En nogmaals veel plezier met de Cabriolet.

Helemaal super

Echt een top bedrijf, vriendelijke mensen en een super service. Vragen worden beantwoord en de kleine dingen die bij een 2e hands auto tevoorschijn ku nnen komen worden zonder problemen gelijk opgelost. Ben dus ook super tevreden en blij met mijn wagen Thanks

Goede service, goede kwaliteit en betrouwbaar

Alles klopt wat er op van te voren werd verteld. Goede kwaliteit van de auto en alles erop en eraan. Service zat bij pakket in begrepen en hierdoor kon alles erg snel verzorgd worden. Papieren ook in orde, super blij mee!!!

Graag gedaan Floris

prettige helpende mensen, ongedwongen sfeer

goede ervaring, meedenkende vriendelijker mensen, ongedwongen sfeer

Relaxed en ongedwongen sfeer

Onze 1ste ervaring met dit bedrijf is uitermate positief. Goed en snel geholpen geen poespas geen gezeur! De verwachtig is dan ook mocht er opverhoopt wat zijn dat het ook keurig opgelost word

Dankjewel Johan voor deze positieve reaktie. Groeten Sander.