Top bedrijf

Dit is de derde auto binnen 7 jaar in mijn bedrijf die ik bij deze autobedrijf heb gehaald. Zo goed geholpen om een auto uit te kiezen in de voorraad zoals altijd Heel veel dank heren

Gewoonweg top

Heb ik mijn droomauto via Max Lease gevonden verkoopt die:3)??€ dealer hem aan een ander vervolgens Jack ingeschakeld die kon mij in eerste instantie niet helpen Uiteindelijk de tip zoek zelf maar een geschikte auto uit dan regel ik wel de lease geniaal gewoon Jack weet wat hij doet is gedreven zelfs in de avonduren krijg ik reactie duidelijk geen 9 tot 5 mentaliteit duss ik blij en Jack blij thanx man en succes met jullie nieuwe toko grt Henk H@nsys IT

Vriendelijk en vlot, reële prijs, goed contact; no nonsense!

Aankoop van de auto verliep vlot, mooie jonge occasion (Renault Megane.) Via de app en op basis van foto's al een reëel inruil voorstel voor mijn ingeruilde auto. Bij maken proefrit vriendelijk ontvangen en de koop snel kunnen sluiten. Wachten was nog even op nieuwe kentekenplaten (ik was ongeduldig natuurlijk) maar contact daarover was vriendelijk en attent. Bij ophalen snel en goed geholpen. Ik ben een tevreden klant.

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen

De aankoop van de auto verliep in heel prettige sfeer met de verkoper (Luca). De Audi die wij hadden gekocht bleek vrij snel na aankoop een vage motorstoring te hebben. Uiteindelijk was de diagnose vervuilde inlaatkleppen. Ondanks dat we geen garantie hadden afgesproken is het schoonmaken (stralen) van de kleppen toch vergoed. Ik ben dan ook super tevreden en een groot compliment voor de service!!

Blindelings vertrouwen!

Zeer professioneel bedrijf, personeel weet waar ze het over hebben. Ik heb er zelf een caddy gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Mede door de ruime keuze aan auto’s en bedrijfs auto, als ik weer toe ben aan een nieuwe auto of bedrijfsauto kom ik terug!

Goede en betrouwbare service!

Ik heb een Seat Leon 1.6 tdi gekocht bij JHL Automotive. Het pand zag er van buitenkant netjes uit. De binnenkant van het bedrijf ziet er netjes en profesioneel uit. Dit is fijn binnenstappen voor het bezichtigen van een auto. De werknemers zochten gelijk contact en boden een heerlijk bakje koffie aan. De Seat waar ik voor kwam kijken stond al buiten te wachten voor een test rit. Dit beviel erg goed. De handel was snel gedaan en ik heb nu een prachtige auto gekocht bij JHL Automotive. Bedankt voor de service! Voor de volgende auto ga ik zeker weer op de website kijken voor de occasions.

Snelle service en adequaat

Nette zaak. Mooie auto's. Aardig en zeer behulpzaam personeel. Ik kwam voor de auto die ik wilde, samen een mooie deal kunnen maken, reëele/eerlijke inruil gekregen zodat beide partijen tevreden zijn.

Hele goede ervaring

we kwamen er snel uit samen 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Ze zijn heel klantgericht

Gewoon doodgewone mensen zonder poes pas.

Precies datgene wat overeengekomen was.De afgeleverde auto , was niet schoon , maar dat was afgesproken.Ze hadden hem nog wel even door de wasstraat gedaan.

zoals het hoort

het was de reis( 260km ) meer dan waard en ze hebben er hele goede koffie

Professioneel en goede service, een echte aanrader

Vriendelijke verkopers, deden een eerlijk reëel bod voor mijn in te ruilen auto. En dus voor mij een acceptabel bedrag om bij te leggen op de nieuwe auto. De koop was dan ook snel gesloten. Ik zou iedereen dit adres aan bevelen!

Prima en snel contact

Vriendelijke mensen. Reageren snel en informeel. Auto stond netjes klaar op afgesproken tijd.

Prettige aankoop van mijn auto

Rustige verkoopbenadering.

Vriendelijke verkopers Goede serice Eerlijke auto.a Correcte afhandeling Tevreden klant Echte aanrader!

Vriendelijk en correct

Ik heb onlangs een Audi gekocht bij JHL. Wat meteen opviel was de vriendelijke toon via telefoon en whatsapp. Ook bij het persoonlijke contact was er een open en eerlijke communicatie, waardoor we in een goede sfeer tot een overeenkomst kwamen. Leuke mensen en mooie auto’s, als ik weer een auto nodig heb zal ik zeker even het aanbod bij hen bekijken.

Vriendelijk personeel en vertrouwd gevoel

Wij zijn super netjes geholpen en dit gaf een goed gevoel.

Super bedrijf

Jack je hebt mij prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe bedrijfsauto. Hartelijk bedankt

Top bedrijf

Kom hier al meerdere jaren. Altijd goed geholpen . Gewoon een top bedrijf.

goede service, goed behandeld

ik ben goed geholpen en kreeg goed uitleg

Industrieweg 106 7903AK Hoogeveen