Keurig vakkundig bedrijf!!!

Prachtige Lexus aangeschaft. Zeer net bedrijf , aangeboden auto's in perfecte staat en vakkundige verkoper Jack. Zeker een bedrijf om aan te raden!!

Klantvriendelijk en goede service

Telefonisch goed contact, meedenkend, open en eerlijke communicatie en erg vriendelijk. Auto’s zijn scherp geprijsd en JHL automotive geeft een goede prijs voor de inruil auto. Samengevat: Top

Gewoonweg top!!

Wij zijn in een ver verleden ooit eens in contact gekomen met Henk Hagen Max-lease en we zijn nu al jaren vaste klant. Zo zijn we ook in contact gekomen met Jack Hagen JHL automotive. In al deze jaren hebben we ervaren dat de service van deze beide heren top is, we voelen ons daar gewoon thuis. Onlangs heb ik de heren gevraagd om uit te kijken naar een nieuwe tranporter voor onze bedrijfsvoering. Gewoon geweldig met wat ze nu weer op de proppen kwamen !! Een mooie caravelle die ze uitsluitend aan ons wilden leveren en zo snel ook, zaterdag kijken en dinsdag rijden. In één woord GEWELDIG !! en Jack bedankt het is een super auto.

Een auto aanschaffen zoals het hoort!

Op basis van een duidelijke internet advertentie met volledige info en duidelijke foto’s besloten een afspraak te maken om de auto te bekijken. De auto stond binnen in de showroom gepoetst en in de perfecte staat waarmee ook wordt geadverteerd. Binnen in de showroom op ons gemak alles kunnen bekijken en toen een proefrit gemaakt. Alles werd open en eerlijk gecommuniceerd over het verleden van de auto. Op mijn eigen auto een super inruil aanbod gehad. Op alle fronten is er super service geleverd. Voor alle kopers wil ik dit mee geven: tegenwoordig met alle internet prijzen hoef je geen baanbrekende kortingen te verwachten. Ga liever voor een eerlijke prijs en een goede service zodat je met een blij gevoel kan wegrijden in je nieuwe bolide. Dikke complimenten voor JHl Automotive.

Scherp geprijsd, zeer prettige en directe communicatie

Scherpe prijzen en prettige directe communicatie. Afspraak is afspraak

Uitstekende services, scherpe prijzen en zeer klantvriendelijk.

Sinds een week in het bezit van een hele mooie Renault megane 2017. Net 50.000 op de tellen en gekocht voor een zeer scherpe prijs. Full garantie erbij en geen kosten rijklaar. Zeer klantvriendelijke heren en bij vragen zijn ze per mail altijd bereikbaar. Ik raad dit bedrijf zeker aan bij anderen en zal mijn volgende auto ook weer hier kopen...al hoop ik dat dat nog even duurt.

Gewoon top!

Wij hebben een Mercedes Vito voor ons bedrijf gekocht bij Jhl, en na ongeveer 2 weken kwamen we erachter dat deze olie lekte. Hierdoor hebben we de bus naar de lokale garage gebracht en toen kwamen we erachter dat deze wat lekkages had. Dit vervolgens gemeld bij Jhl, hun kwamen met een heel goed en passend financieel voorstel voor de reparatie. Het is super netjes opgelost en als ik in de toekomst weer een auto nodig ben ga ik zeker hier weer kijken!

Net bedrijf, klantvriendelijk, snel, goeie service

Auto gekocht voor onze dochter. Een mooie fiat 500. Ze hadden er nog nieuwe banden en nieuwe remblokken op gezet voordat wij kwamen. Proefrit gemaakt ging een lampje branden. Keurig netjes opgelost stekker van de remlichten was kapot. Waarschijnlijk gebeurt met het wisselen van de remblokken. We wonen 2 uur rijden van het bedrijf, maar zou er zo weer een auto kopen.

Prettig contact en snelle levering

Ik heb een mooie grand Picasso gekocht! Snel app contact en alle papieren compleet.

Top service, betrouwbaar en zeer vriendelijk personeel. Ik ben heel goed geholpen en super blij met de ford transit courier die ik bij jhl Automotive gekocht heb. Rijd heerlijk, goed onderhouden en perfect afgeleverd. Dit is al de 2de auto die we hier halen, dus dat wil natuurlijk wat zeggen. Met 1 woord geweldig.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Je word erg vriendelijk verwelkomt door de verkopers. Kan goede afspraken maken die ze nakomen. Ben zeer tevreden en erg blij met mijn aankoop bij JHL Automotive Hoogeveen.

Zeer goede auto, vriendelijke en eerlijke mensen

Ik heb recent een Ford Fiesta als eerste auto gekocht. Erg nette auto. Bekende (grotere) beschadigingen waren vooraf op de foto's al zichtbaar. Vriendelijke en eerlijke mensen, ik ben zeer tevreden.

Vakkundig . Netjes , eerlijk en super snel

Jack gevraagd even te kijken voor een ruime auto Dag erna belt hij ! Auto gevonden Alle papier werk geregeld en s avond al rijden ! De auto is waanzinnig ! Oude auto werd netjes ingenomen voor een goede prijs ! Mocht je een mooie en goede auto zoeken zou ik zeker eens een kijkje nemen ! Wij zijn zeker tevreden Onze baby heeft de terug weg heerlijk liggen slapen ;)

Aankoop is heel prettig verlopen

Bij de aankoop van een Renault Megane heb ik het gehele verkoopproces als prettig ervaren.

Mijn ervaring met jhl automotive is zeer tevreden, ik werd goed geholpen en ook zeer snel! Vriendelijk bedankt!!!

Heel heel klantvriendelijk en menselijk.

Ook nadat wij als klant een grote fout hadden gemaakt bleek hoe klantvriendelijk en meegaand ze zijn. Niets anders dan lof over de afhandeling. Dit bedrijf is zeer aan te bevelen. Wij komen zeker terug.

Tevreden

Mooie Nissan qashqai !! Zeer tevreden

Met wat oponthoud heb ik uiteindelijk een prima resultaat behaald!

Mijn vorige auto (Opel Tigra twintop) was behoorlijk op leeftijd geraakt en eigenlijk altijd onderhoudsgevoelig gebleven. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben ik op zoek gegaan naar een opvolger. Al vrij snel viel mij daarbij de Opel Corsa op die bij JHL stond. Ik wilde graag een dieseltje met het oog op de toekomst, en de Corsa voldeed uitstekend aan mijn wensenlijstje, zonder buiten mijn budget te vallen (ik moest uiteraard wèl reëel blijven!). Het onderhandelingsproces verliep niet in alle opzichten vlekkeloos, al lag dat achteraf gezien vooral aan mij. Het proefritje verliep uitstekend, al moest ik daarna als tegenvaller langs andere weg zeer snel van mijn Tigra af. Is uiteindelijk ook gelukt, zij het met enig kunst en vliegwerk. Vervolgens JHL bericht gedaan dat de verkoop doorging en het leeuwedeel v.d. koopprijs aanbetaald. Op wo. 20-04 jl. weer naar Hoogeveen (Met de trein), het restant voldaan en vervolgens met de Corsa terug naar Groenlo. Heb 'm nu 4 weken en ik blijf erbij dat ik binnen mijn mogelijkheden een uitstekende keuze heb gemaakt. De Corsa rijdt heerlijk (ben er o.a. voor enkele dagen mee naar Luxemburg geweest), is wo. 13-05 jl. probleemloos door de APK gekomen en ziet er goed uit voor z'n 6 jaar. JHL (toch vooral Luca) bedankt!

Mooi goed bedrijf

Netjes geholpen, ook na aankoop nog wat vragen, en ze staan gewoon voor je klaar Dus kan iedereen aanraden hier een auto te kopen.

Zeker een aanrader

goede ervaring zou zeker aanraden vriendelijk en snelle levering dankje wel we zijn er supper blij mee

Klant is koning

Vrijdag viel mijn oog op een nette en jonge Mitsubishi Spacestar. Na een openingsbod gedaan te hebben, werd ik al snel gebeld door Jack. Voor een nette prijs mocht ik komen kijken en een proefrit maken. We spraken af dat ik zaterdag langs zou komen. Eenmaal zaterdag lukte het door omstandigheden niet om overdag langs te komen. Jack gaf aan(ondanks dat de zaak dan normaal dicht is) dat het in de avond ook mocht. Pas om half 10 kwamen wij aan in Hoogeveen. We werden warm ontvangen. Binnen 20 minuten was alles rond(Inc proefrit). Aankomende maandag mogen wij de auto ophalen! We kunnen niet wachten. Veel mensen praten negatief over de autobranche en zijn verkopers. Bij JHL voelde ik mij zeer welkom en kreeg ik een goed gevoel van de eerlijkheid en oprechtheid van in dit geval Jack. Bedankt! Zal ik JHL aanbevelen? Zeker weten!!

Geweldige service tot zelfs aan onze deur op Texel

Wij waren geïnteresseerd in een auto maar moesten het afzeggen omdat we de reis door omstandigheden niet konden maken. De volgende dag werden we gebeld, als jullie niet naar ons kunnen komen, komen we toch met de auto naar jullie ook al is dat op Texel en ruim 3 uur reistijd. We konden het bijna niet geloven dat dit kon !!!!!!! Alles werd telefonisch besproken, de auto nog een APK keuring gegeven en gepoetst Op Texel aangekomen had Luca niets gelogen het was een perfecte auto voor ons. Helaas was de airco onderweg stuk gegaan, maar deze werd gemaakt op Texel en de rekening betaald door JHL AUtomotive Onze oude auto ging mee terug naar Hoogeveen Kortom een top service van Luca en JHL AUtomotive Wij zijn enorm blij met onze nieuwe auto 👍👍👍👍👍👍💪💪💪💪💪💪💪 Ze bestaan nog mensen die je kunt vertrouwen op hun woord!!

Eerlijk bedrijf

Mooi bedrijf, aardige mensen niks mis mee.👍

Betrouwbaar en snel.

Prettige, ietwat drukke verkoper. Betrouwbaar en duidelijk. Fijne bus gekocht en auto ingeruild. Zeer aan te bevelen.

Uiterst correct en snel afgehandeld

Goede koop.gedaan