Vriendelijk en vakkundig personeel

Gedurende al vele jaren klant bij dit bedrijf. Mijn ervaringen zijn zeer positief. Aan de receptie wordt men vriendelijk geholpen.

Prima bedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een geweldige service voor een zeer betaalbare prijs!

een betrokken vriendelijke garage

een betrokken vriendelijke garage

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd goede ervaringen met de mensen van de werkplaats!

Ik kan altijd terecht, wanneer er (kleine en grote) problemen zijn met mijn auto. Zowel de mensen van de receptie, als wel van de werkplaats, zijn ten allen tijde bereid me op korte termijn (succesvol) te helpen. Uitstekende service, met altijd een goede kwaliteit van uitvoering!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Snel en acuraat geholpen volgens afspraak.

Super bedrijf

Prijs kwaliteit heel goed Betrokken medewerkers Goede begeleiding

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Behulpzaam, kundig en betaalbare service.

Wilde oldtimer aanschaffen waarbij zij keuringen verzorgde. Heb met de hulp van Jonkers goede keuze kunnen maken en voertuig voor onderhoud bij hen ondergebracht. Samengevat: goed advies bij aankoop, goede kijk op staat auto met uiteindelijk het onderhoud waarop u kunt vertrouwen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede afspraak gemaakt

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Communicatie is zeer goed

offerte en werkelijke nota

Het bedrag van de reparatie wat was doorgegeven, was € 850,00. Nu blijkt dat de factuur uitkomt op € 1387,24. Er is contact geweest met mijn vader omdat er nog extra kosten bijkwamen en hij heeft akkoord gegeven, maar een bedrag van ruim € 500,00 vinden wij niet normaal. Dit was niet de afspraak. Met vriendelijke groet, Ingrid en Henri Vos

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

De ankerplaten van de 21 jaar oude - mooie- c-klasse waren eraf geroest. Voor de apk, anders werkt de handrem niet, moeten deze vervangen worden. Bij het demonteren moeten de Wiellagers eruit geperst worden. Deze zijn door de leeftijd en roest ook vervangen en waren niet te herplaatsen. Wij hebben hiervoor van te voren toestemming gevraagd bij uw vader. 2 wiellagers en 2 uur arbeid om de fusees te kunnen sparen anders hadden deze ook vernieuwd moeten worden. Dat was idd een bedrag van 552 euro extra. Anders was deze auto helaas niet door de apk gekomen. Wij hebben de auto al 21 jaar in onderhoud. Wij kunnen zo'n tegenvaller niet voorkomen helaas en snappen de lage beoordeling niet.

Fijne communicatie en service

Fijne mensen op werkvloer. Denken ook met de klant mee.

• Reden bezoek: N.v.t.

Fijne sfeer en kundige mensen

Fijne benadering qua gastvrijheid, uitleg en kostenaspect.

No nonsense bedrijf.

Laagdrempelig contact met alle mensen. Geen mensen in allemaal dure pakken.

Goed bezig

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede communicatie: zeggen wat je doet, doen wat je zegt!

Alvorens hert werk te starten, wordt precies aangeven wat het werk gaat omvatten met daaraan gekoppeld een prijsindicatie

top geholpen

Na 22 jaar in België gewoond te hebben zijn we verhuist naar Geldrop de auto moest ingevoerd worden en dat is een hoop papier werk RWD, BPM, en ook nog de APK met NL platen ze hebben ons ontzettend goed geholpen en hij staat nu rij klaar voor de deur. Heel veel dank en vooral ERIC

Fantastisch bedrijf

Vandaag de SL350 uit 2003 opgehaald. Bij de bezichtiging, de week ervoor, fijn ontvangen door Eric met koffie en een worsten broodjes. Je ziet en voelt dat dit bedrijf echte liefhebbers zijn van het merk mercedes. Vanmiddag stond de auto onder een doek met een bordje erop met felicitaties. Auto zag er van binnen en buiten keurig uit. Alle controles waren uitgevoerd. Wat een service. We zijn even langs alle facetten van de wagen gegaan en aan de uitleg voel je troeft voor de wagen. Papieren zijn netjes in orde gemaakt, koffie erbij, uitleg. De tijd werd genomen. Bij overdracht van de wagen een mooie bos bloemen gekregen voor mijn vrouw en een mercedes mesje voor mijn zoon waar hij de week ervoor zijn oog op had laten vallen. Wat een fijn bedrijf dat zijn naam op de manier zeker hoog op mijn lijst heeft gezet. Zelfs een druppelaar mee gekregen voor de 2e accu. Dank Eric voor je fijne hulp. Michel de W

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Accuraat en vriendelijk

Ok

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en fijne communicatie

Uitstekende service van een deskundig team. De communicatie verkoopt ook fijn en vlot.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super netjes geholpen, vriendelijk personeel

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede en duidelijke communicatie.

Goede ervaring, snelle en betrouwbare hulp. Ze zijn kosten bewust met goede aanbevelingen. Ga er graag heen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik wordt er altijd tot volle tevredenheid geholpen!

We zijn uiterst tevreden over in totaal alles. Heb hier verder niets aan toe te voegen. Een dikke Proficiat !

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ze helpen je perfect en goede service

Camper gekocht waar veel aan was Maar ze helpen je prima en alles in overleg