Prettig & snel geholpen

Prettige omgang, vakkundig en snel geholpen als vanouds

Professioneel bedrijf

Duidelijk Goede communicatie Prijs/kwaliteit verhouding, goed Snelle service

goede service

we worden altijd vlot en goed geholpen

snelle service en goede communicatie

APK en beurt gecombineerd, mankementen weer verholpen door de vakbekwame monteurs, bedankt Team Op de Hoek!

Fantastisch ontvangst en professioneel

Aangekomen na een lange rit, we hadden een mooie auto gezien telefonisch contact gehad. Even de auto komen bekijken de verkoper zij al dat die in hele nette staat was. En we kwamen aan en de auto was inderdaad zo mooi en netjes dat we hem gelijk hebben gekocht. Verder waren ze erg behulpzaam ik had wat vragen over mijn bus en kreeg daar ruim advies over namen echt de tijd voor ons. De auto hebben we een proefritje mee gemaakt en boven verwachtingen super blij mee! Als we ooit weer een nieuwe auto kopen zullen wij hier zeker weer gaan kijken echt een aanrader!!

Goede service en prettige mensen

Goede service, altijd meedenken en hartelijk ontvangst

Zeer deskundig en professioneel

Netjes geholpen, duidelijk uitleg.

Goed geholpen, komen afspraken na.

vriendelijk en vakkundig

een goed gevoel op de weg

Altijg goede, persoonlijke service!

Meedenkers!

Ga zo door!

Prima garagebedrijf, eerlijke mensen, gewoon een ouderwets betrouwbaar familiebedrijf, al jaren ons vertrouwde adres voor uitstekende service tegen een faire prijs...

Fantastische service en flexibiliteit

Fantastische service en flexibiliteit

Werd van te voren goed ingelicht wat er aan mankeerde en de eventuele kosten, prettig geholpen en een uitstekende service

uitstekende service, meer gedaan dan gevraagd

Auto moest voor apk. Ik had gevraagd om even te kijken naar vloeistoffen. Later herinnerde ik mij nog dat de rechterspiegel wat trilde als ik 120 of sneller rijd en dat ik zou vragen of ze daar de ook even naar zouden willen kijken. Opnieuw even bellen. Bleek dat het al was opgelost, service van de zaak. Top service.

Fijne mensen , betrouwbaar en goede kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Altijd prima geholpen

Zowel bij aanschaf auto en service goed geholpen. Ben 10 jaar bij deze garage voor service en onderhoud.ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, prettig contact en afspraken worden nagekomen. Kan Car Service Op de Hoek van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Worden altijd goed geholpen. Betrouwbare garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk, kan altijd langskomen! Ben zeer tevreden! Één minpuntje! Werd gezegd dat de auto door de wasstraat was geweest, maar dan denk ik toch echt zonder water :-)