Prima garage. Krijg auto na servicebeurt gewassen mee.

Top.

Werd vriendelijk ontvangen, kreeg een kopje koffie in de wachtruimte. De auto was klaar binnen de gevraagde tijd. Ik was van plan de auto daarna te wassen, maar die stond schoongewassen klaar. Top.

perfecte service, goed contact over werkzaamheden

gewoon top

Top service!

Snelle service en vakkundig personeel!

nvt

nvt

Goed, vriendelijk en snel.

Ik ben fantastisch goed geholpen, de communicatie was prima. Ik ben heel erg tevreden met Op de Hoek

Fantastisch bedrijf!

Ik ben sinds 2010 vaste klant bij Op de Hoek en zal dat nog heel lang blijven. Deze mensen hebben hart voor de zaak en zijn altijd bereid om je met raad en daad bij te staan. Zoek je een betrouwbare dealer of garage bedrijf? Zoek niet verder en ga langs bij Op de Hoek.

Zoals altijd: kundig, betrouwbaar en klantvriendelijk

Nog steeds dichtbij Follega alhoewel mijn huis te koop staat en ik op enig moment ga verhuizen naar Ermelo. Reden: mijn man wordt nu nog verpleegd op de Corneliahoeve in Eesterga. Zijn toestand is zorgelijk. Fransje Heijkoop.

Klantvriendelijk, prima service

Klantgericht, goede prijs kwaliteit verhouding, goede service.

Mooi bedrijf en vriendelijk geholpen!

Vertrouwd!

Uitstekende service

Voor de keuring een aantal mankementen aangetroffen. Gevraagd te bellen voordat er gerepareerd werd. Kostenplaatje werd prima in beeld gebracht en vakkundig gerepareerd. Prima communicatie en vriedelijk personeel.

Geweldig !

Recent een Renault Zoe gekocht, via de telefoon besproken en dus ongezien gekocht. Wim was duidelijk en eerlijk door de telefoon, het contact verliep goed, afspraak is afspraak.. Wim heeft de auto gebracht ( naar Brabant) Geweldige service en aftersale ! Vol lof over dit familiebedrijf ! Mvg Peter

Ze denken met de klant mee

Als klant voel je je gewaardeerd en wordt je in je waarde gelaten

Vriendelijk maar erg duur

Apk en alleen olie van de versnellingsbak vervangen kostte maar liefst 800 euro.

goede hulp

mooi dat ze de auto na een grote beurt ook nog ff schoon maken aan de buiten kant .top

Afspraken nagekomen

Snelle, duidelijke terugrapportage v d APK. Aansluitende reparatie binnen de gestelde kosten uitgevoerd.

Super service!

Mijn vrouw kwam om de auto te wassen. Toen werd opgemerkt dat de achterband lek was. Via speciaal transport nog een band uit Steenwijk laten komen. En binnen 2 uurtjes weer heel!

Ptrettige samenwerking

Tevreden Inruil overeengekomen, prima service!

Goede afstemming over werkzaamheden

Goede afstemming zowel vooraf als tijdens moment van werkzaamheden. Wordt meegedacht in oplossingen. Aflevering is in orde.

Top service!

Leuk om hier een auto te kopen. Topservice!

positief en goede service

vriendelijk en deskundig en klant gericht. Denk mee met de klant.

Goede service. En ze erg vriendelijk

Goede en eerlijke diagnose motorprobleem. En reparatiekosten vielen mee