Goede en eerlijke diagnose motorprobleem. En reparatiekosten vielen mee

Keurig geholpen

We zijn keurig geholpen en hebben een herinnering ontvangen voor het laten plaatsen van de nieuwe ruitenwissers.

Prima ervaring.

Apk uitgevoerd. Banden nog uitgebalanceerd. Prima prijs.

Super. Houden zich aan afspraken

In jan 2021 een rode V70 gekocht. Getwijfeld i.v.m de afstand (van waar ik woon) vs garantie. Maar na een goed gesprek en proefrit de auto gekocht. Heb 2 keer problemen gehad en de auto mocht uitgelezen worden bij de eigen dealer, waarna de auto naar Lemmer is gegaan voor de reparatie. Een leenauto stond klaar en de onderzoekskosten werden vergoed. Super. Problemen zijn goed verholpen.

Goed geluisterd naar de klacht, en prima opgelost

Goede oplossing voor het probleem

vlotte service en kwaliteit

Goed overleg wat er moet gebeuren en prijs opgave voldoet aan de factuur

Prima afhandeling van reparaties.

Vooraf geïnformeerd over de nodige reparaties n.a.v. APK. Reparaties naar tevredenheid uitgevoerd voor de komende veilige kilometers.

Meer dan prima!

Duidelijk en vertrouwd.

Prima service !

Inmiddels een aantal auto's gekocht. Daarnaast verzorgen ze het onderhoud van al onze auto's. Zeer flexibel, altijd goed en tegen een passende prijs !

Ik had er meer van verwacht

Ik had wel verwacht dat de auto goed schoongemaakt zou worden en niet alleen door de wasstraat gereden zou worden. Het afval zat nog in de bakjes en de ringen zaten nog op de voorruit.

Prima geholpen

Zonder afspraak langs gekomen voor een nieuwe accu. Was niet op voorraad, maar binnen een uur besteld/geleverd. Ondertussen kreeg ik een leenauto mee en kon ik alsnog naar m'n afspraak. Top!

Vertrouwd

Gelukkig woon ik dichtbij en had daarom ook gekozen voor Garage Op de Hoek. Zij geven goede service en kwamen direct op verzoek langs om de accu op te laden mede vanwege het weinig rijden tijdens de lockdown. Na een inspectiebeurten gaat de auto ook door de wasstraat. Bij de APK nieuwe remschijven en - blokjes en accu. Zo ga ik vol vertrouwen weer het nieuwe APKjaar in.

Uitstekende samenwerking

Er blij met deze garage

Goede service, goede uitleg en vriendelijk.

klantvriendelijk

wij hebben recent een hele mooie volvo c70 hier gekocht .en we zijn keurig geholpen en de afhandeling ook goed. ze doen wat ze beloven.

Alleen telefonisch contact gehad maar voelde zeer vertrouwd

Alleen maar telefonisch contact gehad maar kende de garage wel van tevoren ik weet dat het heel erg vertrouwd is.

Prima en snelle service!

Bellen en binnen een week een afspraak voor APK!

Betrouwbaar en degelijke.

Heb al jaren mijn auto's bij op de Hoek in onderhoud. Wat ik als belangrijkste ervaar is de goede communicatie. Als er bij een beurt punten worden gecorrigeerd die onderhoud nodig hebben, dan wordt er eerst gebeld wat er is geconstateerd, wat de risico's zijn als ik het niet laat repareren/onderhouden en wat eventuele kosten zijn bij reparatie. Op de factuur kan exact terug worden gevonden wat er van te voren is afgesproken. Uitstekend adres.

Vakkundig en goed geholpen

1) Gehoord 2) Juiste actie 3) Vakkundig

Super!!

Alles conform de afspraak bij de verkoop geregeld! Heel netjes schoon gemaakt en gepoetst. Zeer vriendelijke geholpen. Kan iedereen aanbevelen.

Persoonlijk en zeer vertrouwd.

Direct een goed gevoel. Zonder twijfel een mooie en goede auto gekocht.

uitstekende service voor een eerlijke prijs

bandenwissel , snel , scherpe prijs , uitstekende service

Fijne en eerlijke omgang met deze autogarage gehad.

Afgelopen Zaterdag 6-03-2021 mijn Opel vivaro ingeruild voor een Ford transit custom de omgang met Dennis de Jong is mij erg goed bevallen no nonsens fijne omgang zakelijk en eerlijk de afspraken nagekomen. Volgende keer zou ik zeker weer met deze garage zaken willen doen. Succes verder toegewenst. Met vriendelijke groet, Jack Jansen Actief beveiligingen Putten