Nvt

Nvt

Snelle goede service

APK keuring en band repareren, alles op 1 dag voor een nette prijs en leenfiets mee.

Snelle service en klantvriendelijk

Snelle service en meedenken in een oplossing.

Uitstekende service en uitleg betreffende het onderhoudswerk

Zie boven.

Vlot en goed.

Vlotte service reparatie volgens afgesproken prijs.

prima service, zeer snel geholpen

airco gechecked op lekkage, gevuld en getest. wachten met een kopje koffie en rijden maar weer.

snelle, flotte en vriendelijke service

Na het kijken en proefrijden met de auto konden we deze de volgende dag ophalen, we werden ondanks de rare tijd (corona) vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Positief

Kon op korte termijn APK afspraak maken, auto was snel klaar, werd keurig gebeld voor overleg over kleine reparatie

Wordt direct geholpen, afspraken worden nagekomen

Wordt direct geholpen, afspraken worden nagekomen.

Prima service.

Bij garagebedrijf op den hoek is de klant nog koning. Uitstekende service.

Vriendelijk en duidelijk.

Prettig & snel geholpen

Prettige omgang, vakkundig en snel geholpen als vanouds

Professioneel bedrijf

Duidelijk Goede communicatie Prijs/kwaliteit verhouding, goed Snelle service

goede service

we worden altijd vlot en goed geholpen

snelle service en goede communicatie

APK en beurt gecombineerd, mankementen weer verholpen door de vakbekwame monteurs, bedankt Team Op de Hoek!

Fantastisch ontvangst en professioneel

Aangekomen na een lange rit, we hadden een mooie auto gezien telefonisch contact gehad. Even de auto komen bekijken de verkoper zij al dat die in hele nette staat was. En we kwamen aan en de auto was inderdaad zo mooi en netjes dat we hem gelijk hebben gekocht. Verder waren ze erg behulpzaam ik had wat vragen over mijn bus en kreeg daar ruim advies over namen echt de tijd voor ons. De auto hebben we een proefritje mee gemaakt en boven verwachtingen super blij mee! Als we ooit weer een nieuwe auto kopen zullen wij hier zeker weer gaan kijken echt een aanrader!!

Goede service en prettige mensen

Goede service, altijd meedenken en hartelijk ontvangst

Zeer deskundig en professioneel

Netjes geholpen, duidelijk uitleg.

Goed geholpen, komen afspraken na.

vriendelijk en vakkundig

een goed gevoel op de weg

Altijg goede, persoonlijke service!

Meedenkers!

Ga zo door!

Prima garagebedrijf, eerlijke mensen, gewoon een ouderwets betrouwbaar familiebedrijf, al jaren ons vertrouwde adres voor uitstekende service tegen een faire prijs...

Fantastische service en flexibiliteit

Fantastische service en flexibiliteit

Werd van te voren goed ingelicht wat er aan mankeerde en de eventuele kosten, prettig geholpen en een uitstekende service