Goede service.

Netjes en snel geholpen

Prima geholpen.

Benaderbare en vriendelijke service bij deze garage. Bellen om te overleggen om advies te geven wat misschien veiliger of beter kan/is

Zorgvuldige beurt

Prettige omgang met Johannes als spil in het bedrijf

Ik ben zeer goed geholpen bij Bosch Car Service Bouwman en de medewerkers! Een fijne leenauto mee krijgen is ook geen probleem. Top service!

Op verzoeken waar Meine Jelle invloed op heeft hoor ik geen nee. Prima service. Ben heel tevreden.

Snel en accuraat

Snelle service door ervaren vakmensen, duidelijke communicatie. Aanrader.

vriendelijk en goed geholpen

Door verhuizing was er een noodzaak om een nieuwe garage te zoeken. Op de Hoek is bij mij op de Hoek zodat de keuze snel gemaakt was. Bij het maken van een afspraak alle hulp gekregen (op zaterdagmiddag was de werkplaats al gesloten), kaartje met telefoonnummer meegekregen. Op maandag is er meteen een afspraak ingepland. Woensdag meteen de auto gedaan. Goed telefonisch overleg over de reparatie. Bij het ophalen van de auto nog de rekening doorgenomen en toegelicht. Zeer goede service.

Dankbaar voor de goede service en flexibiliteit

Op vrijdag de auto gebracht na een kop staart botsing. Dinsdag stond de auto weer klaar met nieuwe apk + kleine beurt en uiteraard de schade was vakkundig beoordeeld en gerepareerd. Heel erg bedankt!

Zeer tevreden over de snelle service en het vervangen van de auccu.

Ik ben in een zeer korte tijd geholpen nadat ik een startprobleem had met de auto die niet wilde starten. De monteur was er snel en heeft de auto aan de praat gekregen en samen naar de werkplaats gebracht waar men konstateerde dat de accu het had begeven. Nieuwe geplaatst probleem verholpen. Bedankt.

Prima Service , probleem met de auto is verholpen naar tevredenheid

S ochtends gebeld , s middags de auto gebracht en eind van de middag klaar! Van te voren keurig telefonisch contact over de kosten van het op te Lossen probleem Prima!

Snel, correct, compleet en vriendelijk!

Mijn auto moest voor APK en groot onderhoud. Ik werd heel erg vriendelijk geholpen en ben gebeld over de voortgang, de uitslag van de APK en de te verwachten kosten voor het onderhoud. Toen ik de auto op kon halen werd ik weer gebeld en stond de auto (ze hadden deze ook nog helemaal gewassen!) voor me klaar. Ook kreeg ik voor de dag gratis een leenauto mee! Ik ben echt supertevreden!

top service

we kwamen met pech te staan met onze les auto precies bij Op den hoek voor de deur .. zij hebben ons enorm goed geholpen en snel konden we weer de weg op, goede adviezen gekregen, goede service en erg vriendelijke mensen. Wij konden snel met onze les auto weer les gaan geven Wij komen zeker nog eens terug.

Altijd goed

Altijd goed!

Fijne garage, met goede en snelle service!

Werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd..

Geweldig.

Heel klantvriendelijk, met prima service.

Geweldig goed ,kan niet beter is mijn gevoel

Ook de service heel goed. Lekke band thuis, snel verholpen.

Zeer goed bevallen.

Volgens afspraak gehandeld

Prima service verlening

Snelle afspraak kunnen maken Prima communicatie Goede service ervaringen auto is gewassen klaargezet In 1 woord : TOP

Netjes en vlot geholpen en afgehandeld

Vriendelijke te woord gestaan, en vlot en netjes alles afgehandeld. zeer tevreden.

Snel en ongecompliceerd

Een leenauto? Zeker kan dat! Zo fijn!

In 1 woord Perfect!

Super geïnformeerd en geholpen!

Klantvriendelijk en transparant.

Klantvriendelijk en transparant.

Snel en goed geholpen, goed vervangend vervoer

Na pech met de auto door de ANWB naar deze garage gebracht. Weer op pad met prima vervangend vervoer, en een dag later de eigen auto weer terug. Er werd netjes gebeld toen de wagen weer klaar was.

Melkweg 1

8531NH Lemmer