aardig en goed

Snel en vriendelijk geholpen

Hele goede service, vriendelijk personeel en net dat stapje meer.

Hele goede service, vriendelijk personeel en net dat stapje meer. Goede en eerlijke offerte. Kon gebruik maken van leenauto. Absoluut een aanrader.

Staan altijd voor je klaar

Heel behulpzaam, nooit lang wachten om geholpen te worden. Letterlijk aan de balie niet maar ook het inplannen gaat vlot. Ze geven mij het gevoel gewaardeerd te worden en als het lukt repareren ze een probleempje met je auto direct en met een glimlach. Deskundigheid staat op nummer 1 en geeft een veilig gevoel.

Garagehouder lost het op

In een eerder review mijn boosheid laten blijken omdat er met mijn auto 8 km in de sport + stand was gereden. Omdat ik na een week nog niets had gehoord over de beloofde oplossing van de garagehouder om het vertrouwen te herstellen, een review geplaatst. 5 minuten na het plaatsen van het review werd ik gebeld door de garagehouder. De garagehouder kon het review nog niet hebben gelezen en dat had hij ook niet. De garagehouder heeft alle monteurs bij elkaar geroepen en op het hart gedrukt dat hij niet moet horen dat er ooit nog iemand een proefrit maakt met de auto van een klant, anders dan hoe een proefrit hoort plaats te vinden. Ik ben blij dat de garagehouder het voorval serieus heeft opgepakt en maatregelen heeft genomen, om het voorval op te lossen. Zand er over en over 6 maanden sta ik weer op de stoep voor de volgende onderhoudsbeurt.

Monteur gebruikt mijn auto om even lekker het gaspedaal in te trappen.

Na de kleine beurt blijkt de monteur 8 km in de sport + stand te hebben gereden. In deze stand laat de motor een onrustig grommend geluid horen en vraagt erom het gaspedaal flink in te trappen. Navraag leverde op dat er was gereden in de sport + stand om een proefrit te maken en te controleren of de versnellingen goed werkten. Nu schakelt de autom. versnellingsbak in de sport + stand, nauwelijks naar hogere versnellingen, dus klopt de verklaring niet. Voorafgaand aan de beurt uitvoerig met de garagehouder afgesproken welke voorgeschreven onderhoudspunten uitgevoerd moesten worden. Proefrit hoorde hier niet bij. Afgesproken met de garagehouder dat hij zou nadenken over een voorstel om het geschonden vertrouwen te compenseren. Helaas niets meer gehoord. Dus toch maar liever naar de echte dealer

Vakkundig en betrokken

Wat ik zeer op prijs stel is dat ze zorgvuldige afwegingen maken over wanneer iets echt aan vervanging toe is. Ze overleggen daar goed over.

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

top

altijd weer.

Fantastische service

Onverwacht met een lekke band mijn auto bij de dichtstbijzijnde garage binnengereden. De vriendelijkheid en behulpzaamheid verdient een dikke 10+. Ook werd gelijk meegedacht, ik kon direct een vervangende auto meekrijgen om mijn dag te vervolgen naar werk en einde van de dag stond de auto weer met een nieuwe band klaar. Mijn dag was gered dankzij Bouwman!

Snel, goed en vriendelijk geholpen

Onderhoudsbeurt, snel en goed uitgevoerd.

Top garage, vakkundig en transparant, behulpzaam en goed!

Een fijne, servicegerichte garage met deskundig personeel dat je goed informeert, zodat je weet wat je kunt verwachten!

Tijdens rijden hoorde ik plotseling vreemd geluid. Had ik niet eerder gehoord. Bij thuiskomst langs bosch car service. Volgende dag hebben ze controle uitgevoerd. Banden waren niet goed meer. Direct nieuwe banden er op en ik kan weer door. In anderhalve dag alles opgelost. Dat is pas service.

Alles top geregeld

Denken mee in de situatie en zijn creatief met oplossen

Prima service!

Fijne kleinschalige garage, denkt mee met de klant en service staat hoog in het vaandel.

Behulpzaam, meedenkend en coulant.

Behulpzaam, meedenkend en coulant.

Perfect geholpen

Makkelijk afspraak maken. Prettig en compleet contact. Oog en hart voor extra wensen.

heel goed

ik word altijd fantastisch geholpen zelfs met tanken.

Snel afspraak kunnen maken en ook nog contact gehad over de herstelling en dezelfde dag al klaar

Uitstekende service!

Monteurs zijn vriendelijk flexibel en transparant. Er wordt in oplossingen meegedacht.

Supersnelle en goede service

Top geholpen met vier nieuwe banden op zaterdagochtend. Supersnel en met een hele goede service.

Top service!

APK, onderhoud en nieuwe sloffen. Goede communicatie en netjes uitgevoerd. Blij mee.

Klant- en servicegericht

Vriendelijk en professioneel

Snel en kundig, bedankt !

Alles wordt uit de kast getrokken om mijn auto het optimale te geven

Zeer goede en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam voor een betaalbare prijs.

Melkweg 1 8531NH Lemmer