dit zijn auto kenners.

Super vriendelijk, meedenkend en goede service

Vakkundig geholpen bij de zoektocht en aanschaf van onze auto.

Vriendelijk open en eerlijk

Na een kort telefoongesprek een afspraak gemaakt . Toen we er kwamen was het een prettig onthaal in een gemoedelijke sfeer. Na een proefritje een eerlijk en open gesprek waarin de koop gesloten is. Aardige mensen die weten hoe het hoort en niet van die mensen die je wat op proberen te dringen.

Super goed geholpen

Fijne ontvangst, Auto was al rij klaar! proef rit gemaakt. Oude auto gelijk in geruild en met nieuwe naar huis!

Meedenkend, betrouwbaar, hele goede service! Zeker aan te bevelen!

Goede service!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Goed geholpen!

Martin denkt echt met je mee voor de beste optie voor jou. Hij is vriendelijk, behulpzaam en weet waar hij het over heeft.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een leuke Panda gekocht. \r\nMartin is eerlijk heeft een passie voor auto’s. \r\nOnze auto is na een proefrit binnen 4 dagen klaar afgeleverd, en naast wat kleine verzoekjes zijn er extra werkzaamheden uitgevoerd, dus aangenaam verrast. \r\nEr wordt alle tijd voor je genomen, ook al als de deal is gesloten. \r\nGa zo door. \r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht prima service , recht door zee zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martin is erg gedreven om de beste auto voor je te vinden, welke past bij je eigen wensen. Goede service en zijn enthousiasme, geeft het vertrouwen en rijd ik nu rond in een super auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig gesprek en advies gekregen!\r\ndeskundig en vriendelijk geholpen.\r\ndank voor de service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies en afhandeling

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt afspraken na, aardige kerel.\r\nIk heb tot nu toe geen spijt!. Hopelijk blijft dat zo!.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke aandacht en 100% klantgerichtheid kenmerken Martin, hier koop je graag een auto.\r\nEn deze houdt niet op bij de voordeur, ook een reparatie tijdens de garantieperiode werd zeer naar tevredenheid uitgevoerd.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en uitstekende klantvriendelijkheid!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martin is voor ons actief op zoek gegaan naar een andere auto. Hij kwam snel met een aantal goede opties. Martin heeft ons goed geïnformeerd en is oprecht betrokken. Hij heeft ons overtuigd dat het hem gaat om klanttevredenheid voor de lange termijn. Bij de oplevering stond de auto te glimmen. Een bijzonder positieve ervaring voor ons!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet alleen auto\'s waar je blij van wordt, maar ook een verkoper waar je blij van wordt. Ook onze inruil auto werd warm onthaald.\r\nSuper tevreden, volgende auto weer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nice2drive is een zeer klantvriendelijk en servicegericht bedrijf. De service houdt niet op zodra de auto geleverd is, maar ook op onder garantie vallende mankementen aan mijn auto wordt zeer adequaat gehandeld. Dit geeft veel vertrouwen. Ik hoop nog lang plezier van mijn Lancia te hebben, maar mocht ik in de toekomst weer een auto nodig hebben dan klop ik zeker weer bij jullie aan!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat zijn we super door je voor gelicht Martin.De tijd die je voor ons nam.Gaat jouw niet alleen om de verkoop maar ook om je klanten er een goed gevoel er bij te geven.Hier zouden veel autoverkopers een voorbeeld aan kunnen nemen.We raden de mensen aan die op zoek zijn naar een auto eens contact op te nemen met Nice 2 Drive.