Super rijschool!

Fijne rijlessen gehad van Alex. Altijd duidelijk en gezellig!

Elke week gezellige ritjes!

Alex weet wat er in je omgaat en probeerd je zo goed mogelijk te helpen. Ook erg vriendelijk en grappig. Honderd keer de dingen herhalen waar je een hekel aan hebt, was iets minder leuk, maar wel veel van geleerd! Hij heeft veel tips en tricks voor je zodat je sommige dingen makkelijker kan doen dan dat ze lijken. Ik zal Alex zeker aanbevelen aan andere mensen!

Goede en gezellige rijinstructeur!

Alex blijft tijdens de lessen rustig en geeft goede feedback. Daarnaast waren de lessen altijd gezellig!

Top rijschool!

De rij instructeur legt alles op een goede manier aan je uit. Hij blijft rustig als er iets gebeurd. Zeker aan te bevelen!

In de auto met Alex was het vertrouwd en gezellig!

Je kon gezellig met Alex kletsen op de momenten dat het verkeer zich daarvoor leende én Alex had vertrouwen in jou en je moest dat ook wel in hem hebben.

Fijne rijlessen & goede feedback!

Alex zorgt voor een goede sfeer in de auto en geeft goede en duidelijke feedback!

Alex is een topgozer

Alex is in zijn werk erg goed en naast zijn werk is het ook een hele vriendelijke rustige man. Geen moeite is te veel. Je krijgt met al zijn rij ervaring daarom ook goed les hoe om te gaan met de auto en in het verkeer. Nooit een hekel aan autolessen gehad bij deze rijschool. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen aan andere mensen die willen beginnen met het autorijbewijs.

Super goede rijschool!

Met veel plezier gelest. Duidelijke uitleg en feedback. En gezellig!

Gezellige en duidelijke rijlessen

Altijd gezellige rijlessen waarin je erg veel leert

Fijne & goede begeleiding

Het is erg gezellig in de auto. Alex stelt je op je gemak en geeft duidelijke feedback!

Erg fijne en gezellige leeromgeving

De rijlessen waren altijd leuk. Je leert goed autorijden en je wordt stapje voor stapje begeleid in jouw leerproces.

Prettige rijschool

Gewoon een prettige ervaring, ervaren en gezellige instructeur.

Gezellige en leerzame rijschool!

Duidelijke en leerzame lessen en past zijn lessen goed aan op de leerling die op dat moment lest. Heeft ook een rustige uitstraling, waardoor je zelf ook rustig blijft.

Super goede rij instructeur.

Ik durf ondanks dat ik de regie uit handen nu moet geven veilig naast mijn dochter in de auto te stappen. Kan niet anders zeggen. Een dikke vette pluim voor het aanleren van de rij kwaliteiten. Het is dat er maar 5 sterren te geven zijn. Het zijn er 10 waard

Geweldige ervaring weer bij deze rijinstructeur met begrip voor mijn situatie Alex bedankt!!!

Gezellig en een goede rijinstructeur

Tijdens het rijden kan er een gezellig babbeltje gemaakt worden, maar moet er zeker goed opgelet worden. Je krijgt de dingen goed uitgelegd en voor fouten hoef je je niet te schamen want daarvoor ben je er om van te leren!

Erg goede lessen!

Fijne en leerzame lessen gehad. Altijd erg gezellig! ;)

Super goed !!!

Super leuke,lieve man . Super services hij heeft me heel erg geholpen . Een echte topper!!

Zeer goede en gezellige rij instructeur

Tijdens mijn rijlessen bij Alex heb ik elke les opnieuw veel mogen leren. Aan de onderdelen die lastiger waren voor mij, is dan ook extra tijd/aandacht besteed om hierin te groeien en het onder de knie te krijgen. Dit was erg fijn.

Leuke en leerzame rijschool

De rijlessen bij Alex Boeve waren altijd erg gezellig maar vooral erg leerzaam.

Goeie begeleiding

Heel goed begeleid en ook tijdens de lockdown alles netjes opgelost. Super fijne en leuke lessen, veel van geleerd!

Altijd gezellig en goede lessen gehad

Goed geregeld

Veel geleerd van Alex vooral om mijn koppie bij de les te houden

Gezellige en leerzame lessen

Fijne en leerzame lessen gehad bij Alex. Duidelijke instructeur die de lessen goed aanpast aan de leerling. Altijd op tijd en komt netjes de afspraken na.

Super, duidelijk en leerzaam.

Ik mocht gelijk alles doen en dat vond ik juist heel goed om er plezier in te krijgen en vertrouwen te krijgen in jezelf. Ik mocht de eerste les sturen, gas geven, remmen, schakelen, alles. En de instructeur lette op het verkeer. Veel geoefend op dingen die ik vroeg om te oefenen. En heel flexibel, dat ik ook een keer ergens anders afgezet of opgehaald kon worden.

Korf 18 4286GH Almkerk