Proffesionele fijne rijschool!

Na lang over mijn rijbewijs gedaan te hebben starten ik bij Luc van rijschool Alex Boeve en was gelijk eerste keer op geslaagd! Super fijne rijschool, vriendelijk, rustig en geduldig in uitleg, zeker een aanrader!

Erg naar me zin gehad

Alles word goed uitgelegd. Ze luisteren goed naar je. Je krijgt waarvoor je betaald hebt.

Leerzame gezellige lessen

Ik één keer geslaagd dankzij de leerzame lessen van Alex.

Enorm op mijn gemakt gevoelt bij Alex. Heeft ervoor gezorgd dat ik veel zelfvertrouwen kreeg in de auto, en ik ben in een keer geslaagd. Kan het aan iedereen aanraden!

Leerzame lessen met de juiste begeleiding

Lessen op een leuke en leerzame manier, doe je hier :)

super goed

Erg fijne lessen gehad!

Echt een goeie en fijne opleiding

Altijd gezellig en alles word rustig en duidelijk uitgelegd.

Heel erg fijn!

Zeer tevreden over deze rijschool. Instructeur is erg rustig en kalm. In elke situatie weet hij je rustig uit te leggen wat je moet doen, fout doet of goed doet. Fouten zijn er om te leren. Hij geeft je alle geduld en ruimte die je nodig hebt en leert je tegelijkertijd alles wat je moet weten.

Prima rijschool

Ik heb veel geleerd van Alex

Super fijne rijschool

goede lessen, zorgt dat je een zo groot mogelijke kans hebt op slagen.

Relaxed en leerzaam

De lessen waren zeer relaxed en zonder stress maar wel heel leerzaam

Ik heb op een leuke manier veel geleerd

Ik heb een leerzame tijd gehad.

Goede en altijd hele gezellige lessen!

Altijd gezellige lessen gehad en veel geleerd elke les!

Super!!

Rustige geduldige en spontane rijinstructeur!! Zeker een aanrader!!

Goed en veilige uitleg

Heeft geduld om dingen nauwkeurig uit te leggen

Goede rijschool en een aardige rij instructeur! Alles word duidelijk verteld en Alex geeft ook duidelijke instructies op wat je moet doen. en waar je allemaal op moet letten tijdens het rij lessen. Top rijschool!

Super rijschool!

Fijne rijlessen gehad van Alex. Altijd duidelijk en gezellig!

Elke week gezellige ritjes!

Alex weet wat er in je omgaat en probeerd je zo goed mogelijk te helpen. Ook erg vriendelijk en grappig. Honderd keer de dingen herhalen waar je een hekel aan hebt, was iets minder leuk, maar wel veel van geleerd! Hij heeft veel tips en tricks voor je zodat je sommige dingen makkelijker kan doen dan dat ze lijken. Ik zal Alex zeker aanbevelen aan andere mensen!