Netjes geholpen, zelfs na een mankementje met de auto.

Ik heb een oude Mercedes S350 uit 2005 bij Autocentrum Acht gekocht. We hadden een redelijke prijs afgesproken en overeengekomen dat ik de auto "zo zou meenemen". Met de wetenschap dat er een aantal dingen aan waren zoals het dakraam dat niet meer werkte. Nadat ik betaald had bleek de APK verlopen. Geen discussie, we zijn samen naar de APK keuringsstation gereden en ik kreeg alsnog de APK. Helaas ging de dag erna al een storingslampje van de motor branden. Dit is iets wat je niet mag verwachten, aangezien de prijs die ik had betaald toch wel een behoorlijk product zou mogen verwachten zonder motorische gebreken. Na melding mocht ik langskomen om te kijken wat er fout was. Er zitten twee fouten in, een daarvan was gelukkig maar een luchtpompje. Na overleg heeft Autocentrum Acht dit helemaal vergoed. De andere foutmelding moeten we nog even afwachten of die terug blijft komen, maar wellicht is dat maar een sensor. Al met al ben ik er dus netjes geholpen, ook nadat er iets met de auto aan de hand was. Dit geeft vertrouwen en als ik volgend jaar weer een andere auto wil kopen gaan we toch eerst even bij Autocentrum Acht op de site kijken.

Prima afhandeling van de verkoop van mijn auto

Geen gedoe, netjes en eerlijk.

Betrouwbaar

Bij auto centrum Acht ben ik goed geholpen. Hij heeft al zijn papieren in orde en laat zcih niet gauw van zijn stuk brengen. Hij komt zijn afspraken na.

Ricardo heeft ons super geholpen zodat wij ondanks onze beperkte mogelijkheden onze droomauto kunnen rijden. Heel goede en ruime advies. Veel contact gehad met diverse verkopers maar Ricardo was veruit de beste. Top Ricardo en bedankt nogmaals

Super ervaren

Ik heb het onderhandelen als prettig ervaren. Fijn aan huis en netjes en snel. Aardig en man van woord .

Je wordt snel en correct behandeld

Ook als je de auto gekocht hebt wordt je daarna netjes geholpen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk, vakkundig en eerlijk.

Een betrokken zaak die interesse toont in klanten en hun verhaal,wat ervoor zorgt dat de wensen goed begrepen worden. Een mooi assortiment met kwaliteit auto's, tegen een zeer eerlijke prijs.

Professional, vriendelijk en eerlijk.

Ik was snel geholpen. Al moest ik ver rijzen (150 km) was het echt wel de moeite waard.

Hele nette en betrouwbare garage

Wij wilden onze auto verkopen via ikwilvanmijnautoaf.nl. De hoogste bieder kwam zijn afspraken niet na waardoor onze optie op de nieuwe auto zou komen te vervallen. Ikwilvanmijnautoaf.nl heeft direct contact gelegd met de tweede bieder (Autocentrum Acht). Ricardo heeft gelijk gehandeld en geschoven met zijn planning om ons te kunnen ontvangen. Na een voorlopig akkoord over de prijs, samen de auto bekeken en een ritje gemaakt en onder het genot van een kopje koffie al het papier werk in orde gemaakt.

Vriendelijk,correct,goede service

goed behandeld de eigenaar tevens de verkoper weet waar hij het over heeft. achteraf nog twee nieuwe gas veren van de motor kap gemonteerd. Het kantoor en de garage zien er schoon en goed verzorgd uit.

Betrouwbaar, duidelijk en een vlotte afhandeling

Tijdens de verkoop van mijn auto was de afhandeling vlot en duidelijk. Een fijne ondernemer om mee te communiceren!

Super bedrijf!

Heel fijn behandelt bij het kopen van mij auto! Ricardo de eigenaar ontzettend vriendelijke en flexibel. Iemand die je altijd kan bereiken! Ik raad men dit zeker aan! Veilig en goed gevoel bij

Geen gezeur, goed geholpen

Via ikwilvanmijnautoaf.nl bij dit bedrijf terecht gekomen. Netjes en eerlijk te woord gestaan, vriendelijke handelaar. Betaalde zonder gezeik de afgesproken prijs. Super! Kunnen andere bedrijven nog iets van leren.

Prima service, nette ontvangst, vlotte overdracht

Zeer gastvrij ontvangen met een kop koffie, gezellige overdracht van de papieren en de auto. Alles was keurig voorbereid. Men had geen kans gezien de auto te wassen en uit te zuigen maar d i t werd prima gecompenseerd.

Vriendelijk , netjes, eerlijk

Ik heb een auto bij hun gekocht en ik ben tevreden , alles was duidelijk , netjes zaak.

Tevreden netjes de zaken gereleld

Betrouwbaar

Goeie afspraken gemaakt en hij houd zicht er aan

Afspreken gemaakt en hij komt ze goed na en echt klant vriendelijk

Audi A3 gekocht bij dit bedrijf. Mooie auto en alle historie/facturen erbij. Tijdens verkoop bleek er een klein onderdeel defect, deze is kostenloos nagestuurd. Top 👍🏻

Vriendelijke service

Prettige verkoper. Goede prijs/kwaliteit, heeft een bewuste keuze gemaakt voor kwaliteitsautos met boekjes die misschien ietsjes duurder zijn maar waardoor je niet tegen vervelend achterstallig onderhoud aanloopt. Heel tevreden met de aankoop, met de APK service, met zijn service om snel te uitlijnen. Veel dank

Vriendelijk, correct en vlot.