Voor niks laten komen

Goede afspraken gemaakt voor inruil . Dan een heel ander voorstel doen op basis van eigen fout . Denk dat hij beter bij wijkopenauto.nl kan werken daar kunnen er ook wat van goude bergen beloven er dan helemaal niks geven . Echt slecht Snap niet dat hij zou hoog cijfer heeft

Hallo Robert Nogmaals mijn excuses voor de mis communicatie vanuit onze kant. Ik had de vraag met betrekking tot inruil het anders moeten vragen en hierdoor het inruil voorstel kunnen aanpassen alvorens jullie een bezoekje brachten aan onze showroom. Zoals je zelf waarschijnlijk al gezien hebt aan al onze andere recensies werken wij niet bepaald zoals de door u genoemde inkoop platform. Jammer om te horen dat u ons daarmee vergelijkt. Het was nogmaals een oprechte mis communicatie en ook jammer dat u hierdoor een slecht gevoel heeft gekregen over ons bedrijf en u ons hierdoor een slecht cijfer geven. Wij zijn heel erg bezig met klant tevredenheid dus dit past niet in ons straatje. Als goed maker wil u een mooie bos bloemen aanbieden voor uw vrouw. Wilt u hiervan gebruik maken dan heeft u onze contact gegevens. Mvg Ricardo Kusters Autocentrum Acht

Zeer goede service !

Hele vriendelijke verkoper, helpt je met alles. Zeker een aanrader!

Top, alles zoals afgesproken.

Super, Via ik wil van mijn auto af een deal gesloten, dezelfde dag een afspraak ingepland. De dag van de afspraak rondje gereden en alles cfm afspraak verkocht netjes en eerlijk bedrijf!

Fijn geholpen ook na de verkoop

Goed en eerlijk bedrijf!

Fijn en persoonlijk contact en blij met de koop!

Nette en fijne zaak

Autocentrum acht is een fijne zaak en een betrouwbaar adres om zaken mee te doen Je word vriendelijk te woord gestaan en alles word netjes Uitgelegd Zeker een zaak waar ik terug ga voor een volgende auto

Professioneel, eerlijk, prettig

Met Ricardo is het prettig zaken doen. De auto is precies "as advertised", hij is recht door zee en eerlijk. Ik zou Ricardo en zijn bedrijf aanbevelen bij anderen die op zoek zijj naar een nette occasion.

Goede service !

Mooie polo 1.2 tsi gekocht. Duidelijke communicatie en goede uitleg. Leuke proefrit kunnen rijden om de auto te testen. Zijn goed geholpen.

Non nonsense handelaar, geen gelikte verhalen, het is wat het is, gewoon prima.

Leuke A1 gekocht. Afstandsbediening stond als defect in de advertentie. Toch heeft Ricardo dat nog laten repareren.

Mooie auto’s en een goede service.

S’morgens vanuit LB ff langsgegaan om te kijken of de Polo net zo mooi was als op de foto’s. Dat is in 80% van de gevallen niet zo. Bij Ricardo wel, ben later die dag teruggekomen en heb de auto gekocht. Alles goed verlopen. Ricardo is in orde.

Goede verkoop!

Prijs/kwaliteit is top!

Fijne service

Wij hebben bij dit bedrijf onlangs een auto gekocht. Erg vriendelijk en een snelle service. Wij zijn zeer tevreden.

Vriendelijk, eerlijk en meedenkend met een mooie collectie auto’s

Zelfs in coronatijd prima geholpen door de eigenaar. Zeer kundig en geen geheimen. Denkt mee in mogelijkheden. We hebben daardoor ook snel een besluit genomen in de aankoop van onze nieuwe auto. We zijn er ontzettend blij mee en hopen er vele mooie kilometers mee te maken.

Je wordt goed geholpen, betrouwbaar

Zeer positief

Ik ben heel tevreden over de service en de fijne en eerlijke communicatie met Ricardo. Ik zal Aca ook zeker bij anderen aanbevelen!

Goed , snel , aardig , eerlijk

Ik vond het snel en goed gaan ! Kwam afspraken na !

Super goed

Opgelucht heeft hij ons super goed geholpen. Wat wij het belangrijkst vinden is de service daarna. En vooral zijn eerlijkheid. Dankjewel Ricardo!!

Heel klantvriendelijk , ik ben goed geholpen alles Was heel duidelijk heel aardig en de service was ook goed zeker een aanrader als je een leuke auto zoekt !

Zeer tevreden over deze zaak..!!

Heel de verkoop verliep rustig en gemoedelijk. Eigenaar Ricardo was zéér vriendelijk en behulpzaam. Maakte er geen enkel punt van dat ik de auto eerst wilde laten nakijken door een monteur voordat ik hem kocht. Dus, autocentrum acht is zeer zeker de moeite waard om eens te gaan kijken indien je op zoek bent naar een nieuwe auto..!!

Gewoon vertrouwen hebben.

Prachtige auto gekocht op een hele relaxte mannier en op basis van vertrouwen. Top.

In één woord TOP!

Een werkelijk prachtige, zeer goede en eerlijke auto gekocht bij Autocentrum Acht. Ricardo heeft ons zeer prettig als klant behandeld, zonder opdringerig te zijn. Een fijne manier om een auto te bekijken en te kopen. We zijn hartstikke blij met de auto en het was voor ons zeker de moeite waard om hiervoor een 01.15 uur te rijden. Volgende keer (maar dat zal wel even duren met zo'n goede auto) durf ik met een gerust hart weer bij Ricardo een auto te kopen.

Prima gozer!

Een slimme handelaar maar eerlijk! Zelf niet veel verstand van auto’s, maar dat had hij mij even uitgelegd tijdens mijn verkoop van mijn auto. Mocht ik een auto kopen dan deed ik dat zeker bij hem.

Voor mijn eerste auto kopen vond ik het een goede service en kreeg veel informatie over de auto

Gewoon goed

Duidelijk verhaal, geen poespas of opdringerig gedoe Nette gepoetste auto’s, klantvriendelijk en netjes. Denkt mee in oplossingen