goed en vriendelijk

goed en vriendelijk

Vriendelijke en behulpzame verkoper die veel verstand heeft van auto’s

Hij heeft auto’s in iedere prijsklasse en ze zijn goed onderhouden/ in goede staat!

Net bedrijf met prima service

2 weken geleden een auto gekocht bij dit bedrijf. De auto die we gekocht hebben netjes afgeleverd en de gemaakte afspraken nagekomen. Er werd ruim de tijd genomen voor ons en proefrijden was ook geen probleem. Kortom heb een goede service ervaren, ik zou er zo weer naar toe gaan om een auto te kopen. Auto bevalt ook prima!

Goed ontvangen en vriendelijk ter woord gestaan. Geen problemen met de auto en een goede prijs. Ik kom zeker terug.

Prima ervaring met Autocentrum Acht !!

Mijn auto verkocht aan Autocentrum Acht, vanaf het eerste moment een goed gevoel, komt afspraken na, voelt vertrouwd, vriendelijk en professioneel.

Nice and quick

Buying a second hand car is a leap of faith. Ricardo creates a trustworthy buying process. I hope car does not cause any trouble and i only contact with him for good reasons :)

de leukste verkoper van nederland!

ik heb al meerdere auto's gekocht bij Ricardo. altijd tevreden met de auto en met de service die hij bied. ik zal hier blijven komen en ook voor onderhoud kun je daar goed terecht. kortom een top bedrijf!!!

super

goeie service eigenaar is niet te beroerd om met je mee te denken op alle vlakken, top bedrijf

correct bedrijf

Ik werd goed geholpen

Heel blij met de aankoop

Super auto en fijn contact met Ricardo!

Tijd geleden een mooie opel gekocht bij Autocentrum Acht. Auto was klaar voor een proefrit en al snel was duidelijk dat dit de auto was waar ik al tijden naar op zoek was. Goede auto, goed onderhouden, nette poetsbeurt bij aflevering en goede prijs! Voor mij echt een aanrader en zou er zo weer een auto kopen.

zoals afgesproken, snel en netjes afgehandeld!

mijn ervaring was supper positief!

Er werd de tijd voor ons genomen en vertrouwen gewekt dit werkt dan wederzijds een prettige ervaring.

Eerlijk bedrijf , goed zaken gedaan.

Ricardo , nette vent en eerlijk. Goede inruil prijs gehad . Netjes afgeleverd met nieuwe Apk. Ben zeer tevreden.

Prettige koopervaring

Laatst bij autocentrum acht een auto gekocht. Ik werd vriendelijk ontvangen door de verkoper. Redelijk aanbod aan nette auto's met historie. Hij had veel kennis en kon daardoor alle vragen beantwoorden, dat wekt een vertrouwd gevoel op. Hij heeft echt zijn best gedaan om de auto netjes als afgesproken af te leveren. Al met al een fijne koop-ervaring gehad. Ik kan autocentrum acht aanbevelen.

Vriendelijk, vakkundig en uitstekende service

Enkele maanden geleden een hele fijne BMW 523i gekocht bij dit bedrijf. Erg fijn geholpen door Ricardo, zeer vakkundig en vriendelijk. Erg prettige wijze van zaken doen naar mijn persoonlijke mening. De paar kleine dingen die er aan de auto waren zijn netjes opgelost voor aflevering en de auto werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd. Ik zou hier zeker terug komen als ik weer opzoek ben naar een andere auto! Echt een dikke 10!

Netjes geholpen, zelfs na een mankementje met de auto.

Ik heb een oude Mercedes S350 uit 2005 bij Autocentrum Acht gekocht. We hadden een redelijke prijs afgesproken en overeengekomen dat ik de auto "zo zou meenemen". Met de wetenschap dat er een aantal dingen aan waren zoals het dakraam dat niet meer werkte. Nadat ik betaald had bleek de APK verlopen. Geen discussie, we zijn samen naar de APK keuringsstation gereden en ik kreeg alsnog de APK. Helaas ging de dag erna al een storingslampje van de motor branden. Dit is iets wat je niet mag verwachten, aangezien de prijs die ik had betaald toch wel een behoorlijk product zou mogen verwachten zonder motorische gebreken. Na melding mocht ik langskomen om te kijken wat er fout was. Er zitten twee fouten in, een daarvan was gelukkig maar een luchtpompje. Na overleg heeft Autocentrum Acht dit helemaal vergoed. De andere foutmelding moeten we nog even afwachten of die terug blijft komen, maar wellicht is dat maar een sensor. Al met al ben ik er dus netjes geholpen, ook nadat er iets met de auto aan de hand was. Dit geeft vertrouwen en als ik volgend jaar weer een andere auto wil kopen gaan we toch eerst even bij Autocentrum Acht op de site kijken.

Prima afhandeling van de verkoop van mijn auto

Geen gedoe, netjes en eerlijk.

Betrouwbaar

Bij auto centrum Acht ben ik goed geholpen. Hij heeft al zijn papieren in orde en laat zcih niet gauw van zijn stuk brengen. Hij komt zijn afspraken na.

Ricardo heeft ons super geholpen zodat wij ondanks onze beperkte mogelijkheden onze droomauto kunnen rijden. Heel goede en ruime advies. Veel contact gehad met diverse verkopers maar Ricardo was veruit de beste. Top Ricardo en bedankt nogmaals

Super ervaren

Ik heb het onderhandelen als prettig ervaren. Fijn aan huis en netjes en snel. Aardig en man van woord .

Je wordt snel en correct behandeld

Ook als je de auto gekocht hebt wordt je daarna netjes geholpen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk, vakkundig en eerlijk.

Een betrokken zaak die interesse toont in klanten en hun verhaal,wat ervoor zorgt dat de wensen goed begrepen worden. Een mooi assortiment met kwaliteit auto's, tegen een zeer eerlijke prijs.

Professional, vriendelijk en eerlijk.

Ik was snel geholpen. Al moest ik ver rijzen (150 km) was het echt wel de moeite waard.

Hele nette en betrouwbare garage

Wij wilden onze auto verkopen via ikwilvanmijnautoaf.nl. De hoogste bieder kwam zijn afspraken niet na waardoor onze optie op de nieuwe auto zou komen te vervallen. Ikwilvanmijnautoaf.nl heeft direct contact gelegd met de tweede bieder (Autocentrum Acht). Ricardo heeft gelijk gehandeld en geschoven met zijn planning om ons te kunnen ontvangen. Na een voorlopig akkoord over de prijs, samen de auto bekeken en een ritje gemaakt en onder het genot van een kopje koffie al het papier werk in orde gemaakt.