Gewoon een top bedrijf

Heb hier een prachtige mini cooper s cabrio gekocht,deal was snel rond,lekker laagdrempelig en gewoon eerlijk,dus als u een mooie mini zoekt moet u hier zijn,hij heeft net ff wat anders dan andere mini,s,dus gewoon een goed bedrijf,met een eerlijke eigenaar Daan.

Je koopt niet zomaar een auto bij zomaar een garage!

Ik heb kennis gemaakt met Daan omdat ik op zoek was naar een MINI, ooit ook mijn eerste autootje. De kenners weten het vast nog; dat leuke compacte autootje, MINI-cooper Park-lane, kleur zwart, inmiddels nostalgie en nog sporadisch op de weg te spotten. Dit keer moest het een plug-in-hybride worden. Na diepgaand onderzoek viel mijn keuze op de MINI-countryman S E 2.0 224pk All-4 hybrid. Nogal een mond vol. En laat Daan nou DE MINI hebben staan die ik zocht; een jonge auto met weinig kilometers, en bomvol opties die ik "toevallig" ook erg fijn vond. Daan schakelde snel via telefonisch en app-contact over prijs, proefrit en andere praktische zaken. Ik woon in Alkmaar, maar heb slechts 1 rit naar Zwolle hoeven maken om de zaak te beklinken. Dat Daan zelf een MINI-liefhebber is bleek uit het feit dat hij hem perfect heeft afgeleverd, alle chroomdelen zwart gewrapt voor de juiste stoere looks, met een extra externe laadkabel gratis, aflevering bij mijn woonadres in Alkmaar inclusief taart en een stukje nazorg: "Heb je al lekkere kilometers gemaakt met je MINI?" Zeg nou zelf; welke garage doet dat?! Daan, ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en jouw service!

Vanaf het moment dat ik de showroom binnen stap hangt er een leuke sfeer! Omringd door de gaafste Mini's drink je een lekker drankje aan de bar. Daan heeft veel kennis van zaken en denkt gericht met je mee. Het is een heel ander concept dan de traditionele autodealer en dat maakt Linkerbaan juist zo leuk! Ik heb mijn droom Mini bij Daan gekocht en ik kan het ieder ten zeerste aanraden om eens langs te gaan bij Linkerbaan in Zwolle.

Wij hebben bij Linkerbaan onze Mini Cooper ingeruild voor een Cooper S cabrio. Je kunt merken dat Daan een echte liefhebber is. Er staan prachtige sportieve Mini’s. We zijn enorm blij met onze auto. Snelle handel, goede service en de persoonlijke benadering maken dat ik Linkerbaan zeker adviseer als je opzoek bent naar een toffe Mini.

Voorbeeldige ervaringen met Daan van LINKERBAAN

Na aanvankelijke twijfel (gelet op afstand naar Zwolle) besloten tot aankoop van een jonge en rijk uitgeruste MINI Cooper Cabrio JCW. Daan gaf goed inhoudelijk advies en toonde tevens voorbeeldig gedrag op basis van afspraak is afspraak. Koop was na proefrit dan ook snel beklonken! Na thuiskomst (in omgeving van Maastricht) bleek een probleem met niet goed sluitende kofferdeksel annex cabriodak. Daan heeft via zijn netwerk een lokale BMW/MINI servicepartner ingeschakeld om dit probleem de wereld uit te helpen. De dag na aflevering heeft de lokale servicepartner het kofferdeksel opnieuw afgesteld en daarmee het probleem geheel naar wens verholpen. Een waar voorbeeld van adequaat acteren zowel door Daan als door de betreffende BMW/MINI servicepartner. Fysieke afstand hoeft dus geen enkel bezwaar te vormen. Aanvankelijke twijfel dienaangaande was dus volledig onterecht. Bij onze volgende aanschaf zullen wij weer aan LINKERBAAN denken! Daan is dus zeker een aanrader bij de aanschaf van een gebruikte en kwalitatief goede MINI!

Topper

Wij hebben een prachtige mini cooper cabriolet gekocht bij Daan van Linkerbaan. Van het begin tot het eind heeft Daan met ons meegedacht en meegekeken naar auto's. Het gehele aankoop proces was tip top geregeld. Daan is zeer attent en heeft ons diverse malen verrast met kleine dingen, dingen waardoor je je speciaal voelt en geen nummer. Voor onze volgende mini komen wij zeker bij Daan terug! Hij weet waar hij over praat en deelt dezelfde passie als ons wat het allemaal super leuk maakt.

Vanuit klantgerichte betrokkenheid behandeld. Liefhebberij en kwaliteit staan voorop.

De aankoop van deze BMW was een plezierige ervaring, verzorgd door een heel prettig bedrijf, waar men meer wil bieden dan alleen maar een auto verkopen . Ik ben zeer tevreden.

Service op maat

Al lange tijd opzoek geweest naar een MINI R56 JCW LCI. Na lang gezocht te hebben uiteindelijk uitgekomen op een JCW bij onze buren (Duitsland). Met behulp van Daan de auto geïmporteerd waarbij Daan alle zorgen uit mijn handen heeft gehaald, vervoer, bpm en kenteken. Onwijs blij met het eindresultaat, de goede zorgen en de duidelijke communicatie. Zeker een aanrader!

Autoliefhebbers onder elkaar

Daan is een echte autoliefhebber, dat zie je niet alleen aan de auto's die hij heeft staan, maar merk je ook in de gesprekken met hem. Lekker over mooie ritten ouwehoeren :-). Hij is een relaxte handelaar, die niet zo moeilijk doet, maar wel zijn afspraken nakomt!

Customer journey, piek fijn in orde!!!

Eigenlijk ben ik niet zo van het schrijven van recensies! Maar wanneer je in je nieuwe auto stapt met een glimlach van oor tot oor, heeft LINKERBAAN toch iets goed gedaan. Daan je bent een fijne gozer! Wanneer je de klantreis in beeld zou brengen weet jij mij op meerdere momenten te prikkelen, dat is top en zo hoort het ook om jezelf te blijven onderscheiden. Commercieel is hij zeker, maar zo hoort het ook met een eigen zaak! Mijn glimlach werd gecreëerd door het feit dat Daan attent is, gezellig, denkt met je mee, heeft alles op orde, is enthousiast en ook van zijn aftersales kunnen veel mensen nog iets leren! Want ook als je de oprit afrijdt met je nieuwe auto, blijft hij betrokken en geïnteresseerd. Kortom, iedereen die op zoek is naar een puike MINI stuur ik met gierende banden door naar Daan!

Super service ook nadat de aankoop was voltooid

Afgelopen maand bij Daan een mooie countryman gekocht. Naast dat hij heel snel was met het beantwoorden van vragen en flexibel en behulpzaam bij de bezichtiging gebeurde dit ook nog nadat ik de auto al had gekocht. Er bleek iets met de wielen wat super netjes was opgelost door linkerbaan. Kortom, ik zou hem iedereen aanbevelen.

Toffe MINI's en uitstekende service!

Op Instagram zagen wij dat Linkerbaan hele mooie en stoere MINI's staan heeft. We hebben contact opgenomen en een wensenlijstje doorgestuurd en al snel kregen we meerdere opties. Linkerbaan heeft een zeer goede service, reageert snel, mooi aanbod en vriendelijk. Wij zijn erg blij met onze nieuwe MINI en raden Linkerbaan zeker aan!

Top MINI, top service

Zoek je een bijzondere en mooi uitgevoerde MINI? Ga dan naar Linkerbaan. Vorige week onze MINI hier opgehaald, helemaal in de uitvoering zoals wij hem wilden. Prettige en snelle service, klantgericht, inruil zonder gezeur en heldere communicatie. Daan weet hoe het moet!

Prachtige uitgevoerde MINI en prima service!

Bij Linkerbaan een prachtig uitgevoerde MINI Countryman S Works Hybride gevonden zoals je ze maar weinig ziet: jong, compleet en een echte liefhebbersauto in zeldzame uitvoering tegen een faire prijs. Nette inruil. Prettige, klantgerichte service. Een achteraf klein probleem bij aflevering is uitstekend opgelost zoals het hoort, maar niet bij iedere handelaar of dealer zo gebeurt. Wat mij betreft een aanrader!

In 1 woord perfect.

Na al best wel een poosje gezocht te hebben naar een aparte en complete MINI ; viel mijn oog op een MINI cooper JCW welke te koop stond bij de Linkerbaan. Na vlot mailcontact met Daan is er een bezichtiging gepland , en was de deal snel gesloten. Mijn huidige MINI was snel en zonder problemen ingeruild tegen een marktconforme prijs en de JCW stond klaar om mee te nemen. Ik kan iedereen die opzoek is naar een aparte auto aanraden om een kijkje te nemen in het prachtige uitgebreide assortiment van de Linkerbaan.

Perfecte Coronaproof verkoop

Super geholpen, fijn contact via whatsapp met veel informatie, foto’s en filmpjes. Erg tevreden!

Service gericht

We hebben onze auto gekocht en zijn erg tevreden over De Linkerbaan. Goede communicatie en service gericht.

Klantgerichte snelle fijne service

Daan levert hele mooie mini's maar ook een fijne, eerlijke en snelle service. Geen ellenlange onderhandelingen en hij helpt je snel. Als slechthorende is contact via email/app nodig en Daan reageert heel snel via die wijze, dat is heel prettig. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren. En verder natuurlijk super mooie auto's :) Ik wens je veel succes!

Super goeie service

Linkerbaan, dat zegt al genoeg met de mini’s die linkerbaan verkoopt kan je zeker goed op de linkerbaan rijden. Ik zou zeggen maak een afspraak en kijk een keer in de showroom voor de gaafste mini’s van Nederland.

Gave, stoere en linkerbaan-waardige auto’s!

Zeer betrouwbaar en servicegericht bedrijf met mooie, snelle auto’s. Allemaal nèt even anders. Heel erg blij met mijn fantastische Mini! Dit is mijn 2e van Linkerbaan en een eventueel volgende zal ik ook hier zeker weer halen. Daan is erg vriendelijk, goed bereikbaar en flexibel. Aanrader!

Mooi Mini bedrijf en TOP service.

Het bleek uiteindelijk de moeite waard om helemaal uit Meerssen/Maastricht naar Zwolle te rijden om het grote aantal Mini's te bekijken. Na ons eerste bezoek was onze keuze voor een model nog niet duidelijk. Voor ons tweede bezoek hadden wij onze definitieve keuze gemaakt, waarbij Daan er alles aan deed nog gewenste aanvullingen (ander type velgen) te regelen. Wij genieten inmiddels van onze mooie en sportieve Cooper-S. Wim.

top bedrijf ruime keus en goede service !!!

Keurig bedrijf, klantvriendelijk en zeer ruime keus. Goed geadviseerd en nemen uitgebreid te tijd voor je. Bij aflevering van onze prachtig gepoeste mini goede uitleg en een heerlijke taart gekregen. Wij zijn erg blij met onze aankoop . Bedank Daan en medewerkers .

Voor de echte MINI liefhebber

Super blij met mijn MINI Countryman, gekocht bij Linkerbaan. Daarbij mijn vorige MINI ingeruild en prima geholpen door Daan. Er staan daar de mooiste MINI's in alle modellen. Linkerbaan zeker de moeite waard als je dus een MINI zoekt. Ik kom zeker terug als ik weer aan een andere MINI toe ben.

Prachtige aankoop gedaan bij linkerbaan en tevens een fijne koopervaring bij Daan

Een prachtige mini countryman john cooper works gekocht voor een mooie prijs. Snel en vakkundig geholpen door Daan . Goede aftersales en iemand met passie voor mooie auto's.

Verwachtingen overtroffen.

Bij Linkerbaan de perfecte JCW gevonden. Even uitmuntend als onze nieuwe wagen was de service die wij hebben ervaren. Op een zeer persoonlijke manier nam Daan ons mee door het proces. Niks was teveel gevraagd. Zelfs na aanschaf had Daan de nodige verassingen voor ons in petto. Kortom, een absolute aanrader!

Edisonstraat 5

8013PS Zwolle