Bij Linkerbaan stap je de ‘mini heaven’ binnen. Daan zorgt altijd voor een top aanbod unieke mini’s. Ik geniet nog elke dag van mijn Mini Cooper S en denk vaak terug aan de fijne aankoopervaring. Bij Daan is de klant koning. Vooral het contact heb ik als zeer prettig ervaren. Ook na aankoop staat Daan altijd voor je klaar!

Liefhebber die van auto kopen een feestje maakt

We waren op zoek naar Mini 5 deurs of Clubman. Met Daan contact gehad en een afspraak gemaakt om eens te komen kijken. Allereerst wat een geweldige ontvangst in een superleuke zaak. Je ziet direct dat je te maken hebt met een liefhebber. Voor Mini liefhebbers die iets speciaals zoeken is het dan ook alsof je een snoepwinkel binnenloopt. Na een leuk gesprek een proefrit gemaakt in een Clubman. Wel een "iets" snellere dan we zelf op het oog hadden maar dat is alleen maar leuker. Na de proefrit waren we om, het moest een Clubman Cooper S worden. Met Daan hebben we de diverse wensen doorgenomen want op dat moment had hij er geen staan. Diezelfde week, wij waren in de buurt op vakantie, een berichtje van Daan. Hij had een auto binnengekregen die wel eens wat voor ons kon zijn. Veel app contact gehad met Daan en een afspraak gemaakt om te komen rijden. Na het rijden was de deal zo gesloten. Verder zijn specifieke wensen bij Daan niets teveel. Wij wilden wat rode accenten en dat heeft Daan super geregeld. Aflevering was wederom een feestje. Auto stond klaar onder een rode hoes, heerlijke koffie en taart. Kortom, wij zijn superblij met onze Mini en wanneer de tijd komt dat er een opvolger moet komen weten wij waar we heen gaan!

Linkerbaan is de leukste winkel waar ik ooit geweest ben. De keuze is reuze en Daan is een heel relaxte gozer die weet waar hij het over heeft. Erg leuk vond ik dat de JWC bij aflevering onder een rood kleed stond. Alle instellingen had Daan al op mij ingesteld, en als laatste koppelde hij ook nog even de telefoon met het systeem. Oh ja, nog bedankt voor de foto van de Mini die in m’n postbus lag.

Top service! Zeker een aanrader!

Op aanraden eens een kijkje gaan nemen bij Linkerbaan in Zwolle. Er stond een prachtige MINI JCW vol opties klaar voor een proefrit! Daan nam uitgebreid de tijd voor ons, lichtte ons goed voor en de auto stond klaar voor een proefrit. Ook de afhandeling was keurig conform afspraken. Daarnaast vonden wij de aflevering ook helemaal top waar even ruim de tijd voor werd genomen! Zeker een aanrader!

Wat een mooie beleving!

Opzoek naar een mooie Mini cabrio kwamen wij bij Linkerbaan terecht. Vanwege de corona-regels vooraf een afspraak gemaakt voor het bezichtigen van de auto. Bij aankomst staat Daan je netjes te woord. Je merkt gelijk dat hij een liefhebber van Mini is. Geen opdringerige verkoop. De deal was vrij snel gesloten en binnen enkele dagen kon ik met mijn vrouw haar nieuwe auto ophalen. Een auto kopen bij linkerbaan is niet alleen een auto kopen, maar het is een beleving! Fantastisch hoe hij dit doet. De aanloop naar het moment dat je de Mini in ontvangst neemt tot de nazorg. Overal is goed over nagedacht! Als je opzoek bent naar een unieke, en goede Mini dan ben je bij Linkerbaan aan het juiste adres! Onze ervaring is Top!

Heel fijn contact

Het kopen van onze eerste mini is een fantastische ervaring geweest bij Linkerbaan Zeer klantvriendelijk Relaxte sfeer Goede kennis van zaken Kortom we zullen deze garage bij iedereen aanbevelen

Super geweldig zaak 200 %

geweldige zaak! Klantvriendelijkheid zeker een 10 waardig. Hier is de klant koning!

Geweldige zaak!

Linkerbaan is een pracht bedrijf met alleen maar mooie auto’s. Een goede en snelle services. En niet te vergeten onwijs klant vriendelijk. De auto wordt netjes en op een leuke manier afgeleverd. In 1 woord : geweldig

Voor alles de juiste oplossing!

Mijn eerste contact met Daan was toen hij mij hielp om mijn eerste MINI te verkopen. Na een tijdje begon het weer te kriebelen. Er moest weer een nieuwe MINI komen. Na enige tijd te hebben rondgekeken ben ik uiteindelijk weer bij Daan terechtgekomen. Je vind immers nergens zulke exemplaren! Het contact met Daan heb ik altijd prettig ervaren. Ook toen ik naar de garage moest kreeg ik zonder poespas een leenauto mee. Het contact verloopt makkelijk en vriendelijk. Bovendien staat er altijd een oplossing klaar! Ik beveel Linkerbaan dan ook aan iedereen aan.

Prettig, vakkundig en betrokken !

Na 25 jaar lease-auto’s rijden op zoek naar een eigen auto. Maar dan wel iets leuks, een beetje pittig en ook een beetje stoer. Zo’n auto moet je passen! Online op zoek gegaan en zo kwam ik op de Linkerbaan. Daan had een mooie en jonge Mini Clubman S staan die mijn belangstelling trok. Een afspraak gemaakt, proef rijden en meteen verkocht. Alles ontspannen afgehandeld en rijden maar. Van harte aanbevolen!

Als autoliefhebber kom je hier echt in de zevende hemel terecht, allemaal super compleet uitgeruste auto's, voor ieder wat wils, niks is te gek.. Al je wensen kunnen besproken en gerealiseerd worden. Er wordt heel goed met je meegedacht en Daan is heel servicegericht. Je merkt dat er oprechte passie en enthousiasme is en dat maakt het onwijs leuk om hier te kopen. Zoals ik hieronder ook lees 'Een luxe snoepwinkel en een mega aanrader!' Ik ben onwijs tevreden en ik kom zeer zeker terug!

Passie en onderscheidend!

In een paar kernwoorden: passie, enthousiasme, kennis van zaken, servicegericht en onderscheidend. Alles was goed verzorgd en het proces verliep snel, persoonlijk en professioneel. Het inruilbedrag had iets hoger mogen zijn, maar dit mag de pret niet drukken. Onderscheidende klantbeleving door het echte 'klant is koning' gevoel. Top! Stoere en stijlvolle MINI: heel blij mee :) Daan, dank! Paul & Marjolein

Top winkel

Als je van mini’s houdt, of zomaar op zoek naar een auto en kom je hier terecht, dan ben je meteen verkocht. Alsof je een luxe snoepwinkel binnenloopt. Je wil een bijzondere mini en gaat weg met eigenlijk nog een meer bijzondere mini. Is ie nog niet bijzonder genoeg dan wordt ie dat hier wel gemaakt. Hoe dan ook ga je hier niet zonder mini weg. Passie, liefhebberij straalt er vanaf. Fijn geholpen. Absolute aanrader. Redelijk geprijsd, realistische waarde voor je in te ruilen auto. Zeker een omweg waard, en je gaat hier weer terug komen. Goed gedaan Daan.

Fijn en betrouwbaar bedrijf met prachtige collectie Mini's

Na veel gespeur op internet kwamen we (mede dankzij alle goede reviews) bij Linkerbaan uit. Bij binnenkomst waren we onder de indruk van hoeveelheid prachtige Mini's. Alles ziet er tip-top uit. Daan, de eigenaar, is duidelijk ter zake kundig. Voor de inruil van onze huidige auto werd direct een heel net bod gedaan. Van de onderhoudsbeurt kregen we een overzicht wat er allemaal gedaan en gecheckt was en door wie uitgevoerd. Ook het verder customizen van de auto heeft Daan ons goed in geadviseerd en is prima uitgevoerd. Er stond een blinkende Mini cabrio JCW op ons te wachten, waar we nu al veel plezier van hebben. Kortom als je een Mini wilt en net even anders... dan is er maar 1 keuze en dat is Linkerbaan!

Goed advies, goede service, mooie Mini’s

Geweldig leuke Mini verkoper. Heeft een prachtige collectie Mini’s staan die allemaal op zichzelf bijzonder zijn. Ik ging er weg met een Clubman in mijn favoriete uitvoering. Erg blij mee. Prachtauto. Kortom: Linkerbaan een aanrader.

Strak, duidelijk en uiterst prettig!

Alle wensen die wij hadden voor de mini kon Daan verwezenlijken! Helemaal super, en alle prijzen transparant.

Pure passie en liefde voor unieke mini's

Het enthousiasme van Daan in vertellen, meedenken en het 'mini-rijden' laten ervaren werkt aanstekelijk. Eén keer binnen bij Linkerbaan en één gesprek met Daan maakt dat je niet meer verder zoekt bij een ander. Een snoepwinkel voor echte liefhebbers. Iedere auto heeft iets unieks. Net dat beetje extra wat een mini onderscheidt van een mini.

Super blij met onze nieuwe Mini!

Duidelijke en eerlijke communicatie, geen kleine lettertjes achteraf!

Zeer fijne service. Fijn ontvangst in de vlotte en mooie zaak, hip. Meerdere proefritten gedaan in meerdere auto’s, kon allemaal. En nu hartstikke blij met de allermooiste mini.

Zeer prettige ervaring bij de aanschaf van mijn Mini Cabriolet John Cooper Works. Zou er zo weer naar toe gaan. Uitgebreide collectie en de sfeer was zeer relaxed.

Als een kind zo blij.

Na jaren is een langgekoesterde wens in vervulling gegaan. Na enig surfen op het internet kwam ik de Mini Countryman Cooper tegen die geheel aan mijn wensen voldeed. Een afspraak voor een bezoek aan de showroom van Daan Linkerbaan werd ingepland. Je komt een snoepwinkel binnen die gerund wordt door een aardige, kundige en uiterst vriendelijke jonge man. Onder het genot van een heerlijke kop koffie gebabbeld over de misschien te vervullen wens om een Mini te rijden. Mijn toekomstige auto werd de showroom uitgereden om een proefrit te maken en Daan weet als geen ander dat je dan verkocht bent. Nu staat de Mini Countryman op onze oprit en ik ga ervan uit dat er heel veel comfortabele kilometers mee gereden worden. Beste Daan bedankt en ga zo door. Tot de volgende Mini. Groeten Wilma

Een feestelijke 10!

Wat kan je in corona tijd beter doen dan op je verjaardag langs gaan bij Daan - Linkerbaan om jezelf een mooi cadeau te kopen. Na een warm welkom door Daan, met koffie en een taart voor mijn verjaardag kon het feest beginnen! Het rondneuzen in de snoepwinkel, de ene nog mooier dan de ander en de keuze was/is reuze maar daardoor niet minder makkelijk. Heb nu een super mooie Mini Cooper JCW op de dam staan en ben er onwijs blij mee!! Het is een feestelijke afsluiting als je bij Daan de showroom uitrijdt! Daan is vriendelijk, attent, professioneel en de communicatie was top (tussendoor nog leuke foto's via de app) Daan veel succes met je bedrijf en de bij volgende... Linkerbaan!

Absolutely 10/10 experience - thank you Daan & Linkerbaan!

Right from the beginning, Linkerbaan provided a personal touch. From communication to test drive to transaction, it felt like I was simply enjoying a conversation or having fun with a friend. I’ve always dreamed of owning a MINI and with the help of my friends, we found a top quality MINI Cooper R56 from Linkerbaan. Daan very kindly reserved it for me to test drive the next day (which is hardly the case with other dealers — first come first serve no reservation). We had a great chat and he even took us around his showroom to look at all the beautiful stunning MINIs! Just walking around the showroom was an experience on its own, as Linkerbaan has a wide range of models including the limited R53 GP!? my friends who are huge MINI fanatics, were immediately attracted to Linkerbaan and from then on, we knew that if we want anything MINI-related, Daan is the go-to person ;-) There were some issues with the conversion of my licence which took 6 weeks to resolve. Daan was incredibly kind and patient, occasionally checking in to make sure everything is OK. Of course, my friends and I were already following the social media of Linkerbaan to check out new cars arriving ever so often. All media/ website are well managed and you can tell how much care Daan & his colleagues put into making sure the cars are well maintained for the next lucky owner. At last, I could collect the car and it was one of the best days of my life (definitely the best during this pandemic). Daan made the entire process so special, with the red cloth, drinks and even a cake?! Such personal touch is not only rare, but very sweet and adds to the entire experience. You are not just buying a car, you’re initiating into a club. While we excitedly drove away in my new MINi, we were actually reluctant to leave this MINI haven. But we know for sure, we’ll definitely be back. 100% recommended.

• Would you recommend us? Yes

Uiteraard een dikke 10!

Onze Mini Cooper Cabrio werd iets te klein voor dagelijks gebruik, dus startte we een zoektocht naar iets anders. Een BMW 1-serie? Die hadden we hiervoor ook al. Nou, nee dus. Een VW Golf? Nee. Een Mini Clubman? Dat zou hem wel een kunnen worden. Via een gezamenlijk relatie werden wij gewezen op Daan - Linkerbaan. Na een prettig en gezellig ontvangst stapten we in de 2 Clubmans die hij had staan. Maar geen van beiden werd het. De gewenste opties zaten er niet op. Niet getreurd zei Daan. Wellicht heb ik een andere optie; een prachtige Clubman uit Duitsland die volledig voldeed aan onze wensen! Super. De deal werd binnen 5 minuten gesloten en na ruim 2 weken stond de nieuwe Mini Cooper S Clubman klaar om afgeleverd te worden. Helemaal top! De aflevering ging zoals verwacht; met veel aandacht, koffie en plezier. Op naar vele kilometers!

Klantbeoordeling mag wat mij betreft een dikke 10 worden

In het voor-traject voor de aankoop van mijn Mini Countryman merkten we al duidelijk dat we hier te maken hadden met iemand die passie voor Mini’s had. Daan neemt rustig de tijd voor elke vraag wat je hem stelt en geeft duidelijk advies. Hij reageert adequaat op al je vragen via de Whats-app of telefoon. Eenmaal in Zwolle aangekomen werden we verwelkomt met een lekkere Cappuccino en kregen we uitleg over onze Mini Countryman. Wat onze beloofd was kregen we daadwerkelijk ook te zien. Na onze proefrit waren we 100% overtuigd dat dit hem dit ging worden. Helemaal de moeite om vanuit het zuiden deze aankoop te maken. Daan, onze complimenten, je hebt het helemaal op orde; Financiële afhandeling, kenteken-aanvraag, overschrijving, allemaal TOP geregeld door jou. Ik zal je zeer zeker aanbevelen bij iedereen, ga zo door met LINKERBAAN. Bart & Han

Edisonstraat 5 8013PS Zwolle